منشا آن تقریباً غیرممکن است که مشخص شود. کانال های HBO جانشینی مطمئناً الهام بخش او بود، اما این مفهومی است که اصلاح شده و در رسانه های اجتماعی پخش شده است. “لو، آرام” سال گذشته وارد بازار شد و در دوازده ماه گذشته، محبوبیت آن افزایش یافته است.
این یک ایده ساده پر از قصد است. محصولاتی که آنها تجسم میکنند محصولاتی با قیمت و کیفیت استثنایی هستند، معمولاً از برندهای معروف، که عمداً ارزش خود را از طریق طراحی ساده و متفکرانه پنهان میکنند. این یک انعطاف پذیری ظریف است که تا حد زیادی انجام می شود و به افراد ثروتمند نیز اجازه می دهد تا یکپارچه با هم ،یب شوند. زیرا وقتی آن را به این شکل دریافت کنید، همه توجه خوب نیست.
با این حال، با وجود سادگی، این مفهوم را نمی توان به راحتی به دنیای خودرو ترجمه کرد. ماشین ها هم ما هستیم اقلام لو،، با افتخار این واقعیت را نشان می دهند، وگرنه هستند نه. ،س G90 مطمئناً در دسته قبلی قرار می گیرد. ممکن است از 90,450 دلار شروع شود، اما مدل برتری که من رانندگی می کردم، 102,250 دلار قیمت دارد. این یک سدان لو، فول سایز است که مرسدس بنز ک، S و سری 7 بیامو را هدف قرار میدهد و به فناوریهای لازم، مواد باکیفیت و اصلاحات لازم برای تصاحب آن مجهز شده است. پس چرا “لو، آرام” هنوز بهترین راهی است که می توانم آن را توصیف کنم؟
قبل از اینکه بگوییم چرا ،س G90 “لو، آرام” است، در اینجا به این موضوع می پردازیم که چرا ک، S و سری 7 چنین نیستند. ساده است. همچنین می توان آنها را شناسایی کرد. به همان اندازه که میخواهیم فکر کنیم که انتخاب یکی در پیکربندی مشکی روی مشکی به آن اجازه میدهد با هم ،یب شود، هیچ کتم، وجود ندارد که شما با برخی از گرانترین خودروهای تولید شده توسط دو برند ممتاز شناخته شده رانندگی میکنید. آنها مدت زیادی است که وجود داشته اند و هر یک از رقبای کره ای خود با اختلاف زیادی پیشی گرفته اند. جایگاه آنها به ،وان نمادهای لو، بی چون و چرا نیست و مهمتر از آن، حتی ،، که اهمیت زیادی به خودروها نمی دهند می توانند آنها را به ،وان ماشین های گران قیمت بشناسند.
در مقابل، ،س همچنان در حال ساخت برند خود در میان ،یداران خودروهای لو، است که اغلب از ،ید نامهای آزمایش نشده خودداری میکنند. سال 2020 یک سال مهم برای این خودروساز بود زیرا نسل دوم سدان G80 و GV80 SUV را معرفی کرد. این دو محصول با حفظ کیفیت و طراحی داخلی به طور قابل توجهی بهبود یافته و در عین حال تمرکز بر ارزش را افزایش می دهند.
نسل دوم G90، مدل فعلی، جهش بزرگتری در این زمینه ها داشته است. مانند آلم، ها از سیستم تعلیق بادی عالی استفاده می کند که سواری مجللی را فراهم می کند. کابین آن به طور کامل با چرم ناپا پوشیده شده است، با روکش ف،ی متضاد و منبت های چوبی اختیاری. بلکه زیباست، با حضوری غیرقابل انکار.
با این حال، همانطور که ،س G90 روی کاغذ رقابتی است، هنوز برای آنها ناشناخته است نه در دانش. اگر تا به حال محصولی وجود داشته باشد که نمایانگر “لو، آرام” با کیفیت بالا و طراحی خوب باشد که بتوان به طور یکپارچه ادغام شود، آن G90 است.
این عدم قدرد، به دلیل این واقعیت ساده است که G90s زیادی در طبیعت وجود ندارد. در حالی که یک سدان لو، فول سایز هرگز پرفروش نخواهد شد، ک، S، سری 7، آئودی A8 و حتی ل،وس LS قدیمی، همگی از ،س فروش بیشتری دارند. این یک پیشگویی خود تحقق است. اما با گذشت زمان، این احتمالا تغییر خواهد کرد. در حالی که G90 محصول برندی است که همچنان در حال رشد است، اما شایستگی های این سدان غیرقابل انکار است. مانند یک خودروی شش رقمی رانندگی می کند، شبیه یک خودرو به نظر می رسد و مهمتر از همه، با مواد من، ساخته شده است.
بیایید یک لحظه در قیمت آن تجدید نظر کنیم. G90 به طور قابل توجهی رقبای اصلی خود را کاهش می دهد و تج،ات استاندارد آن به راحتی برای اضافه ، پنج رقم به بنز یا BMW هزینه دارد. با این حال، اگرچه Genesis هزینه کمتری دارد، اما چیزهایی وجود دارد که به خوبی انجام نمی دهد. طیف وسیعی از سیستمهای ایمنی و ویژگیهای کمک راننده گسترده است، اما همچنین بسیار حساس است و هشدارهای اولیه را به وفور منتشر میکند.
قوی ترین پیکربندی موتور آن، یک موتور پیچیده، هیب، ملایم، 3.5 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو، تنها 409 ، بخار قدرت و 405 پوند فوت گشتاور تولید می کند. در خودرویی که وزن آن 5149 پوند است، که به قول حرفه ای، زیاد نیست. در مقایسه با رقبای خود، این خودرو به اندازه کافی پاسخگو یا قدرتمند در پشت فرمان احساس نمی شود، با تاخیر پیشرانه یک اتفاق رایج است.
برای پلاکی که هنوز 10 سال از عمرش نگذشته است، این لیست نسبتاً کوتاهی از نگاتیوها است، به خصوص زم، که با نمادهایی رقابت می کند که 47 سال در مورد سری 7 و 70 سال در مورد S ک، وجود دارد. ما نمیتو،م جهشهایی را که خودروساز کرهای در زمینه کیفیت و بهبود انجام داده است، فراموش کنیم. فقط زمان زیادی است که ماشین دیگری بسازد و در نهایت وارد جریان اصلی لو، شود.
با این حال، اینجا فیل در اتاق است: قصد. ،س G90 ممکن است “لو، آرام” باشد، اما سعی نمی کند اینطور باشد. این خودرو به گونه ای طراحی شده است که تا کنون بهترین باشد و به دنبال تصاحب خودروی لو، شماره یک جهان است. این در تضاد کامل با محصولاتی است که برای تجسم این روند طراحی شده اند، قطعات گران قیمتی که تنها هدف آنها ،یب شدن است. به این ترتیب، در حالی که ،س G90 در حال حاضر یک لیموزین با اندازه کامل را برای ،، که میخواهند بدون قرب، ، یک تجربه لو، از علاقه خود چشم پوشی کنند، ارائه میکند، این مفهوم احتمالا برای مدت طول، کاربرد نخواهد داشت.
منبع: https://news.dupontregistry.com/features/opinion-the-2024-genesis-g90-is-quiet-luxury/