بهترین موس های بی سیم کدامند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ | asilbekharid

بهترین موس های بی سیم کدامند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ | asilbekharid

از همین رو می توان گفت که کیفیت و کارایی فوق العاده ای را ارائه می دهد. ماوس کامپیوتر یک سخت‌افزار ساده است که دارای یک حسگر در پایین، دو دکمه و یک چرخ اسکرول در بالا می باشد و به شما امکان می‌دهد با کامپیوتر و برنامه‌های موجود در آن، تعامل داشته باشید. در حالی که ماوس محصولی ساده به نظر می رسد، اما در بازار مدل هایی مختلفی با رنج قیمتی متفاوت و طرح های متنوع وجود دارد. وقتی برای خرید یک مدل موس جدید به بازار می روید، بهتر است اطلاعات کافی برای پیدا کردن بهترین موس برای برنامه نویسی را داشته باشید. با گذشت زمان، مدل ‌های متفاوتی از موس ها تکامل یافته‌اند که هر کدام برای موقعیت‌های متفاوتی ساخته شده‌اند. از هر کسی که بپرسید برند ریزر را با نور RGB سبز رنگ و ماوس‌هایی سیاه به شما معرفی خواهد کرد.

  • این ترکیب شامل کلید روشن/خاموش نمی‌باشد و بر روی تمام آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز کار می‌کند.
  • اما برخی از موس‌ها دارای دکمه‌های اضافی، که به‌طور معمول در کنار دستگاه قرار دارند، نیز هستند.
  • به طور کلی Detex+ MD-W 411 یکی از بهترین ماوس های بیسیم ارزان است که می تواند عملکرد شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
  • برای خرید بهترین ماوس بی سیم حتما نکاتی را که ذکر کردیم مدنظر قرار دهید.

بنابراین، این نوع صفحه کلید آن را حذف کرده و در عوض اعداد را با کاراکترهای دیگر همپوشانی می‌کند. از این رو این طراحی به طور موثر اندازه صفحه کلید را کاهش می‌دهد. آیا فضای کمتری برای نگهداری موس و کیبورد خود دارید؟ Logitech MK545 راه.حل عالی برای شما است. کیبور آن 36 درصد کوچکتر از کیبورد معمولی است، با این حال تمام کلیدهای لازم را دارد. ماوس و صفحه کلید هر دو اتصال قابل اعتماد تا 33 فوت را بدون افت یا تاخیر به شما می‌دهند.

افزایش عمر باتری ماوس با استفاده از ماوس پدهای رنگارنگ

این مدل از این نظر یک موس استاندارد است و تفاوت چندانی با دیگر محصولات سایر شرکت‌ها ندارد. شیائومی نامی است که این روزها در هر جایی به گوش می‌خورد و این بار قرار است این نام را در جمع بهترین مارک موس بی‌سیم دنیا ببینیم. Silent edition دارای چهار دکمه مجزا است و از طراحی زیبایی هم برخوردار است اما نکته قابل توجه برای این مدل اتصال همزمان با دو دستگاه است و این اتصال هم از دو طریق امکان پذیر است، یکی با بلوتوث و راه دیگر با دانگل usb. این موس با انواع سیستم عامل‌ها از جمله ویندوز، مک و اندروید بالای 6 سازگار است. ویژگی خاص این موس بی صدا بودن کلیک در آن است، شاید این ویژگی چندان به چشم نیاید اما این هم می‌تواند یک ایده‌ی خوب برای اداره و محیط کار باشد.

اوس بی سیم مخصوص بازی فری ولف مدل X8

ماوس بی سیم «Surface Arc» یکی از محصولات حرفه‌ای کمپانی مایکروسافت است. نکته جالب در مورد این ماوس این است که به‌راحتی می‌تواند به شکل تخت تبدیل شود و مجدداً به شکل خمیده بازگردد. محصول فوق بسیار سبک بوده و شامل دو کلید چپ و راست است و قابلیت اسکرول کامل را نیز دارد. جزو کمپانی‌هایی می‌باشند که بهترین ماوس‌های بی سیم را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.