لوازم و قطعات یدکی ام وی ام ایکس 22 فروشگاه قطعات یدکی پارت چین-چین یدک

لوازم و قطعات یدکی ام وی ام ایکس 22 فروشگاه قطعات یدکی پارت چین-چین یدک

به عبارتی، در این گونه فروشگاه‌ها امکان اینکه محصولات مورد نظر خود را از تمام جوانب بررسی کنید به راحتی فراهم است. دیاکو شاپ از جمله فروشگاه‌های معتبر آنلاینی است که می‌توانید که از طریق آن تمام لوازم یدکی X22 را با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید. این وبسایت کلیه ملزومات یدکی انواع خودروها از جمله مدل‌های مختلف ام وی ‌ام نظیر لوازم X22 را به صورت مستقیم از نمایندگی‌های معروفی همچون کرمان موتورز تأمین می‌کند و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خرید و قیمت قسمت بالایی سپر جلو ام وی ام mvm x22 / سپر جلو ام وی ام mvm x22 از اجزاء مختلفی تشکیل شده است و به صورت کامل عرضه می شود ، در ضمن اگر انواع لوازم یدکی ام وی ام x22 را میخواهید مشاهده بفرمایید میتوانید بر روی خرید و قیمت لوازم یدکی ام وی .. خودروی MVM X22 از سری خودروهای نیمه شاسی بلند شرکت چری میباشد که به دلیل ظاهر بسیار زیبای خود توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به خودروهای چینی را به خود لوازم x22 جلب کند.

دلیل بالا بودن کیفیت این خودرو می باشد.

دیفرانسیل یکی از اجزای سیستم انتقال قدرت است که نقش مهمی در مانور خودرو و حفظ تعادل آن در سر پیچ‌ها و ناهمواری‌ها برعهده دارد. MVM X22 با استفاده از حجم موتور 1500 سی سی با قدرت 105 اسب بخار و 4 سیلندر با گریبکس های دستی و اتوماتیک، و بر اساس نیاز مصرف کنندگان عرضه می گردد. خودرو ام وی ام X22، به جهت استفاده از رینگ و لاستیک 16 اینچی دارای ظاهری اسپرت می باشد. فضای داخلی ام وی ام X22، از تو دوزی دو رنگ اسپرت و سرعت سنج اسپرت تشکیل شده است. خودرو MVM X22دارای سطح آلایندگی یورو 5 می باشد و استفاده از قطعات عرضه کنندگان بین المللی قطعات خودرو، مانند ولئو، بوش آلمان و… دلیل بالا بودن کیفیت این خودرو می باشد. همچنین یک جعبه‌دنده چهار سرعته اتوماتیک و یا 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیروی موتور به سوی چرخ‌های جلو را برعهده دارد.

  • را با بالاترین کیفیت و از شرکت اصلی وارد و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.
  • برای دستیابی سریع‌تر و راحت‌تر به سایر لوازم یدکی ام وی ام X22 می‌توانید از قابلیت جستجوی سایت استفاده کنید.
  • مهم‌ترین مؤلفه‌ای که می‌تواند کیفیت کالا و امنیت خرید شما را تضمین کند، انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌باشد.
  • حداقل مزیت این خودروها نیز تهیه راحت‌تر لوازم یدکی برای آنها است.
  • خرید و قیمت چراغ جلو سمت راست و چپ ام وی ام mvm x22 / در ضمن اگر انواع لوازم یدکی ام وی ام x22 را میخواهید مشاهده بفرمایید میتوانید بر روی خرید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام x22 کلیک کنیدخرید چراغ جلو سمت راست و چپ ام وی ام mvm x 22در خرید چراغ جلو سمت راست ..

دور تا دور جلو پنجره به جز قسمت بالای آن، مزین به تزیینات کروم رنگ بوده و یک نوار باریک نقره نیز در پنجره دوجانبه نشان شرکت ام وی ام به سمت جلوی X22 امتداد یافته و هارمونی دلنشینی را با گرافیک داخلی چراغهای جلو پدید آورده است. باید توجه نمود که لوازم یدکی را حتما از نمایندگی های معتبر ام وی امMVMتهیه نمود. با افزایش تقاضای مشتریان و استفاده از خودروهای اور کراس و شاسی بلند در سراسر دنیا، خودرو MVM X22 یا همان تیگو 2 توسط شرکت ام وی ام در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت و به بازار عرضه شد. البته مهندسان چینی تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کرده اند که منجر به کاهش انعطاف پذیری و خشک شدن ایکس ۲۲ نسبت به ۳۱۵ شده است. مدیران خودرو دو مدل برای ایکس ۲۲ در نظر گرفته که یکی از آنها گیربکس ۵ سرعته دستی بوده و دیگری گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک میباشد. بازرگانی ygp با هدف ارائه خدمات به طور مستقیم از شرکت ایساکو به مشتریان ارجمند در زمینه قطعات جلوبندی خودرو ال 90 به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق …

قطعات و لوازم یدکی ام وی ام مدل X22

این خودرو، به عنوان خودرویی برای جوانان نام گذاری شده است و برای کسانی که تمایل دارند خودرویی با ارتفاع بیشتر داشته باشند ولی امکان خرید خودروهای شاسی بلند را ندارند، بسیار مناسب می باشد. برای افزایش ایمنی خودرو، دو ایربگ به همراه سیستم های کمک ترمز EBD و ABS تعبیه شده است. چراغ‌ها با فرمی متعادل، دو جناح جلو پنجره را که مزین به تزئینات کرومی است، به تسخیر خود درآورده‌اند. کارشناسان ما پس از بررسی های لازم قطعات و لوازم مورد نظرتان با به دستتان خواهند رساند. بهترین خرید برای شما زمانی رقم خواهد خورد که از بهترین فروشنده‌ها بخرید.

سپر جلو پایین ام وی ام X22

هنگام خرید لوازم یدکی X22 خود، حتما مدل سال خودرو را بدانید و یا در صورت لزوم شماره شاسی خودرو را به همراه داشته باشید تا در هنگام خرید لوازم یدکی خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. لوازم یدکی ایکس 22 شامل لوازم بدنه، موتوری،گیربکسی، برفی،جلوبندی و تعلیق می شود. نمای کناری خودرو به واسطه دو چین خوردگی حجمی که یکی در قسمت زیرین پنجره های جانبی از بالای گلگیر جلو تا انتهای چراغ‌های عقب امتداد یافته و دیگری در بخش پایینی درب‌ها، دو گلگیر جلو و عقب را به یکدیگر متصل نموده، از ظاهری اسپرت و تاحدی عضلانی برخوردار شده است. تفاوت دو نسخه‌ی ساده و اسپرت این ماشین‌ها با یکدیگر بسیار جزئی می‌باشد. در واقع در نمونه‌های اسپرت مود رانندگی اقتصادی خودکار وجود دارد. به این معنا که در دورهای پایین‌تر موتور می‌توان مصرف سوخت را نیز کاهش داد.

ادوات پلاستیکی، پیرامون گلگیرها را هم فرا گرفته‌اند و مانند بسیاری از خودروهای امروزی، از سپر جلو تا سپر عقب امتداد دارند. طرح چرخ‌ها نسبتا ساده و البته اسپرت و قابل قبول است؛ اما در همه‌ی نسخه‌ها از سایز ۱۶ اینچ خواهد بود که چندان بزرگ نیست. زیبایی این بخش، با خطوط حجم‌دهنده‌ای شکل می‌گیرد که از گوشه‌ی چراغ عقب در امتداد دستگیره‌ها تا گلگیر جلو ادامه دارد. از سویی دیگر، طراحی سه‌بعدی بدنه در گلگیر عقب و نزدیکی رکاب‌ها نیز به‌خوبی انجام شده است. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم.

همان طور که می‌دانید جلوبندی به حدی مهم است که خریداران خودروهای دست دوم معمولا اولین سوالی که می‌پرسند در راستای صحت عملکرد این سیستم می‌باشد. کلیه‌ی قطعاتی که در قسمت‌های زیرین و جلویی یک ماشین قرار می‌گیرند و به کنترل و تعادل آن ماشین کمک می‌کنند یک قطره از دریای جلوبندی محسوب می‌شوند. سیبک، اکسل، فنر، کمک فنر، میل فرمان، سگ دست، شغال دست، طبق و میل تعادل از جمله قطعات موجود در جلوبندی ماشین‌ها هستند. پیش از خرید لوازم یدکی ام وی ام X22 از یدک مارکت بهتر است با ویژگی ها و امکانات این سایت آشنا شوید.

حداکثر سرعت برای این خودرو، برای جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته، 170 کیلومتر بر ساعت و برای جعبه دنده 5 سرعته دستی، 160 کیلومتر بر ساعت می باشد. یکی از ایراداتی که به این خودرو وارد میشود ضعیف بودن موتور در برابر چنین اتاقی است. همچنین در زمان خرید برای اطمینان از کیفیت، باید گارانتی و مهلت تست دریافت کنید.

از این رو برای خرید لوازم یدکی ام وی ‌ام X22 بهتر است که یک فروشگاه قابل اعتماد را انتخاب کنید. البته در این زمینه فروشگاه آنلاین دیاکو شاپ که به طور تخصصی قطعات ام وی ‌ام X22 را تأمین و عرضه می‌کنید نیز می‌تواند انتخاب به صرفه و مطمئنی باشد. یکی از کراس اوورهای مجذوب کننده و خوش‌فرم شرکت مدیران خودرو یا همان ام‌وی ‌ام اتومبیل ایکس ۲۲ است که معمولاً با نام تیگو ۲ نیز شناخته می‌شود.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم که قبل از مراجعه به بازار حتما سایت اینترنتی آریان یدک را ارزیابی کنید و قیمت و شرایط خرید قطعات یدکی X22 را مشاهده نمایید. چرا باید به فکر خرید لوازم یدکی ‌ام وی ‌ام X22 درجه 1 باشیم؟ خودروهای اسپرت چینی این روزها بازار ایران را دو قبضه کرده‌اند. چه در‌ بخش تولیدات اقتصادی و چه در میان خودروهای لوکس، چند برند چینی همیشه پای میز نشسته و گزینه‌ای برای خرید محسوب می‌شوند. حداقل مزیت این خودروها نیز تهیه راحت‌تر لوازم یدکی برای آنها است. لوازم یدکی MVM X22 به نسبت خودروهای مشابه ژاپنی و کره‌ای راحت‌تر پیدا می‌شود و کاربران این دست از خودروها چالش خیلی زیادی با تهیه این قطعات ندارند.