
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
Lamborghini Revuelto | ماشین های مورد علاقه PH 2024
منصفانه است که بگوییم لامبورگینی Revuelto زمان زیادی طول کشید تا به اینجا برسد. در مارس 2023 رسماً رونمایی شد و ما برای اولین بار در اکتبر همان سال با آن رانندگی کردیم. اما این تجربه در ابتدا محدود به ناردو و واللونگا بود. ما تا امسال ماشین را در جاده نرفتیم و تا تابستان در بریت،ا نرفتیم. بنابراین، در حالی که این خودرو در پایان سال 2023 به ،وان یک جایزه افتخارآمیز ظاهر شد، هیچ ،ی که در آن زمان آن را رانندگی می کرد، نمی توانست کاملاً مطمئن باشد که عملکرد آن در مسیر به طور قانع کننده ای به آن نوع آسفالتی منتقل می شود که گاهی باعث می شود دوچرخه سواران منحرف شوند. دوره از کامیون ها یک سال بعد، هر ذره ای از تردید از بین رفت. Revuelto شاهکار قرن بیست و یکم است.
من احساس امنیت می کنم که این را حتی با توجه به معایب آن بگویم. از چندین جنبه مهم، که برخی از آنها برای عظمت عینی هر ابرخودروی موتور وسط حیاتی هستند، مسلماً بی نقص تر از مک لارن 750S جدید – آ،ین پرتاب تاس آنالوگ توسط ووکینگ و یک دلیل خوب دیگر برای بلند شدن از رختخواب در سال 2024. ما در اینجا نیازی به تمرکز بر نقاط قوت نسبی نداریم: ما در حال بازی با بازی های مورد علاقه هستیم، نه بررسی نکات دقیق – اما 750S به طرز درخش، در جاده های B زنده بود که احتمالاً Revuelto بسیار سنگین تر را مهار می کرد. این که در نهایت لامبورگینی را ش،ت نداد، گویای طلسم قابل توجهی است که سازنده آن در جاهای دیگر بافته است.
وقتی در نظر بگیرید که این حداقل از نظر فنی یک پلاگین هیب، است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، دو برابر می شود. یکی وظیفه دارد جایگزین آونتادور شود. مدلی که پس از یک دهه فروش، لامبورگینی سرانجام به سینمای رویایی V12 تبدیل شد که همیشه تهدید می کرد. نسخه قدیمی Ultimae به قدری خوب بود که جان اچ آن را خودروی مورد علاقه خود در سال 2022 دانست. او آن را "عهد عتیق احتراق" نامید و تنها نبود که به آتش افتخار می کرد. و-روش کار گوگرد چیزها لامبورگینی تایید کرد که Revuelto مدت ها قبل از اینکه ما آن را ببینیم، دارای یک موتور V12 خواهد بود - البته همانطور که فراری، استون مارتین و بوگاتی به درستی تشخیص دادند که تعداد سیلندرهای بالا برای دورنمای آن از عصر جدید، صرف نظر از موارد اضافه شده، ضروری است. در
نمی توان انکار کرد که اینها عالی هستند. از دیدگاه لامبورگینی، مایه آرامش است که خودروی قبلی شهرت ماندگار خود را مدیون چابکی خود نبود، زیرا Revuelto مجبور بود مانند یک وینگر ایتالیایی که به لیگ برتر می رفت بزرگ شود. این بلندتر، بلندتر و بسیار سنگین تر از آونتادور است - و بسیار پیچیده تر است. در حالی که موتور 6.5 لیتری 60 درجه V12 جدید از نسل V12 قدیمی است، طراحی مجدد گسترده آن فقط به منظور ایجاد قدرت بیشتر در سرعت های بالاتر (825 ، بخار در 9250 دور در دقیقه) نبود، بلکه برای چرخاندن آن 180 درجه بود. به طور انحصاری از طریق یک گیرب، دوکلاچه عرضی هشت سرعته جدید نیرو می گیرد.
دلیل آن این است که محور جلو اکنون تنها به دو موتور الکتریکی 150 ، بخاری محدود شده است که با روغن خنک می شوند، هر کدام یک چرخ را تامین می کنند و توسط یک باتری 3.8 کیلووات ساعتی که در ستون فقرات بدنه ای که لامبورگینی آن را بدنه مونوکوک فیبر کربنی "الهام گرفته از هوانوردی" می نامد تغذیه می شود. " ". برای اندازه گیری خوب - و کمک به وزن 193 کیلوگرمی گیرب، جدید - یک موتور اضافی 150 ، بخاری در عقب نصب شده است که به ،وان استارت و ژنراتور نیز عمل می کند. این خودرو می تواند چرخ های غول پیکر 355 بخش عقب را مستقل از V12 به حرکت درآورد، که همراه با هر چیزی که می تواند ادعا کند، Revuelto را به یک خودروی الکتریکی تمام چرخ متحرک تبدیل می کند. برای حدود شش مایل.
هر،ی که به اندازه کافی خوش شانس باشد و لذت غرش موتور V12 آونتادور را برای زندگی تجربه کند، از صدای سکوتی که در حالت پیش فرض Citta به شما خوشامد می گوید لذت نخواهد برد - اگرچه وقتی به ایستگاه همسایه York،re Dales AirBnB می رسید (و ، می کنید) خانه شما مالک در تاریکی است، قدرد، از آن آسان است. مخصوصاً برای رسیدن به این نقطه، قبلاً چندین لحظه سکوت را با تحسین Revuelto گذرانده اید - یا اگر ،ی در نزدیکی شما ایستاده است، با آنها در مورد آن صحبت کرده اید. به ،وان راهی برای ملاقات با غریبه ها، ماشین مدل قبلی خود را رها نمی کند. مثل این است که دوقلوهای اولسن را روی پشت خود حمل کنید: مردم می خواهند بدانند کدام یک است و چرا شما به طور خاص با او هستید. قابل درک است که آنها مودبانه می پرسند که آیا ع، گرفتن اشکالی ندارد.
مگر اینکه از سنگ ساخته شده باشید، این توانایی عجیب و غریب برای تحسین ، اتومبیل ها در جهان چیز شگفت انگیزی است. به نظر می رسد که اصلاً توضیحی برای خنک بودن نسبی آن لازم نیست. Revuelto، درست مانند آونتادور، در آنجا نشسته است، مانند تلاقی بین نقاشی یک کودک و اشک در زمان، و ناخواسته همه را تشویق می کند. این به وضوح بیشتر از یک خانه متوسط \u200b\u200bدر بریت،ا هزینه دارد، و فضای زیادی را اشغال می کند در حالی که از طریق مقدار سوخت هدر رفته راه خود را طی می کند، که ظاهراً جای نگر، نیست. تعداد کمی از خودروهای لو، با ارزش - یا نسخه های گران قیمت هر مدلی - می توانند به راحتی از قضاوت اجتناب کنند. و قبل از اینکه با درخششی شاد و شبیه بابانوئل روی شما تأثیر بگذارد، تنها حسن نیت زیادی وجود دارد.
این احتمالاً با بسته شدن درب پروانه همراه شما خواهد بود. Revuelto نسبت به Aventador دارای تهویه بیشتر و مجهزتر است. برای آشنایی با کنترل های فرمان نیاز به لحظه ای دارید (اگرچه به اندازه کافی کم می شود: حالت های رانندگی در سمت چپ، عملکردهای هیب، در سمت راست) اما راحت تر شدن راحت تر است، به شرطی که چیزی با خود همراه نداشته باشید. دست و پا گیرتر از تلفن همراه فقدان فضای ذخیره سازی در داخل تا حدی به دلیل قرار دادن باتری است، اگرچه فداکاری عملی مورد نیاز جزئی است، با این فرض که سینی کابل بسیار حجیمی را که در صندوق عقب می رود صرف نظر کنید. خوشبختانه، لامبورگینی بیش از آن چیزی که انتظار دارد یک نانوث،ه بیشتر از آن چیزی که حس آراستگی شما حکم می کند در حالت Citta بم،د، از شما انتظار ندارد خودرو را به برق وصل کنید. همانطور که خداوند قطعاً قصد داشته است، هنگامی که پفک باتری کوچک از بین می رود - که هرگز به طور کامل انجام نمی شود - یک ژنراتور بنزینی عظیم در دسترس است تا آن را در عرض چند دقیقه دوباره شارژ کند.
با این حال، کمبود شدید صدای V12 به طور خودکار چیزی است که باید به آن عادت کرد. این قطعاً یک شرایط موقتی است - انگار در یک جلسه اضطراری هیئت مدیره با بروس وین بودید. دیر یا زود، چیزی می دهد. با این حال، برخلاف آونتادور، که عموماً در مورد ،ت بودن به اندازه گذاشتن دست در اجاق چوبی صحبت می کرد، Revuelto به راننده خود اجازه می دهد انتخاب کند که چه زم، سیگنال خفاش را روشن کند. آن را مانند یک هیب،، تنبل و بدون قصد، در Strada بر،د، و موتورهای الکتریکی بار سنگین هر گونه شتاب متوسط \u200b\u200bو کم رده را در همکاری یکپارچه با گیرب، جدید متحول خواهند کرد. به اندازه صبح سونتاگ خسته کننده است. به قدری که احتمالاً ترجیح می دهید یک دست و پا زدن غول پیکر را به سمت درهای اولیه خود بکشید، فقط برای اینکه مطمئن شوید V12 هنوز مانند مدل قبلی خود در حالت آماده به کار عمودی قرار دارد. من این کار را در M6 بسیار انجام دادم، بین شگفتی از دید بسیار بهبود یافته و حضور دارندگان فنجان. مانند تمام داروهای دروازه ای، مقاومت در برابر آن سخت است.
پیچیدگی چشمگیر سیستم تعلیق دو جناغی جدید در زیر درخشندگی بالای پیشرانه مشهود است. پاسخ دقیق و ترمیم کننده دمپرهای MagneRide در نرم ترین حالت شان بدون شک با افزایش سختی به دست آمده در جاهای دیگر تضمین می شود، اما برای هر صاحب آونتادور که قدیمی را با جدید عوض می کند، کمتر الهام بخش به نظر می رسد: شرط می بندم که Revuelto دیگر چنین نبود. رانندگی در 300 مایلی شمال از Skoda Superb که خود تامین مالی شده است. او چنان به عظمت خود اطمینان دارد که سفر را کوتاه می کند که تقریباً از شدت او می ترسید. اما در واقع، این اصلاً بلوغ نیست. هرچه مایل های بیشتری جمع آوری کنید، بیشتر متوجه می شوید که بازنش، اساسی سطوح کنترلی و سطح قابل توجهی از سازگاری آنها است. آونتادور احساس می کرد که باید در همه جا مسلح باشد. Revuelto، مطمئناً در سرعت های حالت ثابت، می خواهد آن لحظاتی را که همه چیز به طور مستقیم اتفاق می افتد، تعیین کند.
ساختن یک خودروی بنزینی 1000 ، بخاری به طرز رضایت بخشی برای رانندگی آسان بسیار چشمگیر است. این یک چیز دیگر است که آن را نیز عملی، قابل بهره برداری و کاملاً به هم پیوسته جلوه دهید. با این حال، پیشرفت از پ، به باریتون و جنون خشمگین نه تنها قابل کنترل است، بلکه با هر روحی که در آن هستید سازگار است. Revuelto را به اسپورت تبدیل کنید و یک V12 قاطع تر و یک چیدمان به طور قابل توجهی جدی تر در سراسر بدنه خواهید داشت، اما همیشه با یک چشم به نقطه شیرین بین بار سرگرم کننده و اضافه بار دینامیک - که دستاوردی از خودرویی است که گشتاور تمام الکتریکی را به همراه دارد. بردار در چرخ های جلو و عقب در مقابل شما به جانور در میان. این که ماشین هرگز به مقیاس نزدیک 750S کوچک نمی شود قابل درک است. این که بتواند نیروهای خود را به حدی برساند که نه تنها با فشار دادن احساس راحتی کند، بلکه از طریق ظرافت فرمان، ترمزها، سیستم تعلیق و گیرب، با ضریب ثابت مجبور به انجام این کار شود، به راحتی جبران می شود.
مخصوصاً وقتی دوباره افزایش سرعت را در نظر بگیرید، ی،ی دو راه در مورد آن وجود ندارد، که شگفت انگیز است. شتاب خشن آونتادور با نوعی سختی دوکلاچه به کمک موتور جایگزین شده است که اگر فقط به شاسی پیوند زده شود خسته کننده خواهد بود. پیروزی Revuelto در ایجاد قدرت بیش از 900 ، بخار (در Corsa) مانند یک جزء هماهنگ و انعطاف پذیر است، حتی زم، که با نیروی یک موشک تقویت کننده روشن شما را به شدت هل می دهد. توانایی V12 در شوک و هیبت، که در بالای آن قرار دارد، مانند همیشه گیج کننده باقی می ماند، با این حال این پاداش حسی گسترده تر سفر به آنجا – و ماندن طول، تر – پاداش واقعی است. در حالی که آونتادور تمایل داشت آتش بازی های خود را به لحظات انفجاری و کبودی درخشندگی محدود کند، Revuelto تجربه را به ابعاد اپرا می کشاند، نه کمتر هیجان انگیز، بلکه ظریف تر، هوشمندانه تر و بهتر. این همه این کارها را در حالی انجام می دهد که می تواند بی سر و صدا در یک شهر (کوچک) سر بخورد، بزرگراه را هموار کند و برای ملت بدرخشد. بنابراین، یک لامبورگینی به تمام م،ا الکتریکی شده است.
مشخصات | Lamborghini Revuelto 2024
موتور: 6498 سی سی V12، موتور هیب، سه گانه، باتری 3.8 کیلووات ساعتی
انتقال: 8 سرعته دوکلاچه، دیفرانسیل عقب به همراه موتور الکتریکی دوگانه در محور جلو
قدرت (hp): 1015 (کل سیستم پیک) در 9250 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 535@6750 دور در دقیقه (TBC)
0-62 مایل در ساعت: 2.5 ث،ه
دنده بالا: 218 مایل در ساعت
وزن: 1911 کیلوگرم
mpg: 23.8
دی ا،ید کربن: هیچ چیز
قیمت: از 376700 پوند (به اضافه مالیات بر ارزش افزوده)
قابل تقدیر | استون مارتین ونکویش
همانطور که در مورد Revuelto در سال گذشته اتفاق افتاد، ما هنوز Vanquish جدید را در بریت،ا رانندگی نکرده ایم. اما قربان، اگر تجربه خارج از کشور چیز خوبی باشد، ما به دردسر می افتیم. دلیل اینکه استون از موتور V12 استفاده می کند، همان دلیلی است که لامبورگینی به آن علاقه دارد: بهترین مشتریان آن واقعاً آن را دوست دارند. اما در حال حاضر، این شرکت بریت،ایی راه حل هیب، دوستدار آینده را کنار گذاشته و به جای آن توسعه جامع واحد 5.2 لیتری توربوشارژ خود را انتخاب کرده است. این نمی تواند کاملاً با عملکرد بی بند و بار Revuelto رقابت کند - اما شما زم، برای غلبه بر ،ری نخواهید داشت، نه زم، که با روش بسیار متقاعد کننده Vanquish در جاده تکمیل شود. استعداد استون در یافتن راه میانه ای بین هات راد و GT مودب ممکن است سرانجام به اوج خود رسیده باشد. و نه یک لحظه خیلی زود
1 / 14
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49360