بروزرسانی: 25 آذر 1404
آیا محدوده مدل های همپوشانی مک لارن مانع موفقیت آن خواهد شد؟
لینکدین را به طور خلاصه باز کردم تا پاسخ های یک پست شغلی را که به اشتراک گذاشته بودم بررسی کنم و به سرعت برخی از پست ها را که با جملات کوتاه و جذاب نوشته شده بودند مرور کردم. مثل او. اما هر پاراگراف نیز جدید است. من متوجه ع، یک ماشین شدم.
وقتی از کنار آن رد شدم، فقط برای لحظه ای کوتاه به نمایش درآمد، اما بلافاصله فهمیدم چه ،ی آن را ساخته است: نه از نظر رنگ، نه از نظر مکان، بلکه به این دلیل که درهای آن باز بود. آه، درهای دو وجهی: مک لارن! یک نگاه کافی بود تا فوراً تشخیص داده شود.
اکنون مک لارن نیز بدون مشکلات مداوم نبوده است. این شرکت در سال گذشته 873 میلیون پوند از دست داد که باعث شد صندوق سرمایه گذاری ،تی بحرین که در حال حاضر بزرگترین سهامدار آن بود، در ماه آوریل مالکیت کامل آن را به دست گیرد. سه ماهه اول این شرکت پس از عرضه 750S و آرتورا بهتر بود، اما در نهایت سودآور نبود.
در نشانه ای از دشواری ،ب درآمد برای یک خودروساز مستقل با مقیاس کوچک و فروش اندک، مک لارن می گوید که "به بررسی مشارکت های OEM و/یا فناوری با شرکای صنعتی ادامه می دهد."
در حالی که ما عاشق رانندگی با مک لارن هستیم، من فکر می کنم محدوده آنها بیش از حد شلوغ است. مک لارن در بی،ه درآمد سه ماهه اول خود در ماه گذشته گفت که در «بخش های مجزا» از جمله گرند تورر (GTS)، سوپرکار (Artura) و سوپرکار (750S) فعالیت می کند.
اما من مطمئن نیستم که این بخش ها واقعا چقدر خاص هستند. اینها همه دو سرنشینه، موتور وسط، مجرای ی،ان و تن، مشابه هستند.
و اگر وب سایت McLaren Cars را برای GTS مرور کنید، می گوید این خودرو شش بار "سوپراسپرت" یا DNA است، اما یک بار از عبارت "Grand Tourer" یا "GT" استفاده نمی کند. اگر تبلیغات هدفمند هدف خود را خاص نمی کند، ،یدار بالقوه چه شانسی دارد؟
شاید در نتیجه ازدحام، من نتوانستم به شما بگویم که امروز کدام مک لارن را پشت سر گذاشتم، اما فکر می کردم که حداقل در یک لحظه بدانم چه ،ی آن را ساخته است، دلگرم کننده خواهد بود. مک لارن برای اولین بار از درهای دو وجهی در خودروهای فرمول 1 استفاده کرد و بعداً در طیف جدیدی از خودروها با MP4-12C 2011 مورد استفاده قرار گرفت.
آنها از آن زمان در هر مدلی استفاده شده اند، به استثنای Solus GT بدون در (از سری Ultimate مک لارن، تنها منطقه واقعا خاص در خط مدل). امروز با دیدن آنها احساس متفاوتی نسبت به آنها داشتم. آن درها مانند میراث بودند.
تنها 13 سال از آن در شرایط جدید مک لارن خودرو، اما هنوز. جدید به نظر نمی رسد آنها احساس محکمی می ،د. با وجود مشکلات همیشگی، من نیز از آن دلگرم شدم.
منبع: https://www.autocar.co.uk/opinion/new-cars/mclarens-overlapping-model-range-hindering-its-success