2025 CUPRA LEON VZ TCR | خاکستر
انتشار: بهمن 10، 1403
بروزرسانی: 25 آذر 1404

2025 CUPRA LEON VZ TCR | خاکستر


در دنیای عجیب مطبوعات اتومبیل ، خوب است که بر آن غلبه کنید. دسترسی به دایره برای هدایت چیزی با استعداد یا غلبه بر اعتماد به نفس کامل ، مفید و لازم در مرز. اما کرکی در معده شما به ،وان یک شیرده عصبی و آتش در اطراف آنها - هر یک از آنها از دیگری غیرقابل درک است - گاهی اوقات سرگرم کننده است.

این دقیقاً همان چیزی است که اکنون من را پیدا می کنید ، من در Cold Pitlane و مه از Circuit de Barcelona-Catalunya ایستادم در حالی که راننده کفش Hoti Gené در حال رفتن به رول RCCE است تا بینایی را بررسی کند. این دستگاه به اندازه کافی خطرناک است که انرژی عصبی من را نادیده بگیرد ، Cuprra Loon VZ TCR است که به ،وان آ،ین اتومبیل سرگردان برای شرکت اسپ،ایی نیز شناخته می شود. واجد شرایط رقابت در مسابقات TCR-AG در سراسر جهان ، از جمله ایالات متحده ، به زودی وارد جام بازار خواهد شد.

TCR ها با یک جام تا به حال به فروش رسیده اند ، زیرا بیش از 400 نفر از آنها در ده ها قهرم، ظاهر می شوند و چندین قهرم، از جمله TCR در اروپا و مکزیک 2024 ،ب کرده اند. Cupra Racing (Sport Sport قبلاً لئونز را در پایگاه مارتورل خود به همراه TCR مونتاژ می کرد. تجسم Audi RS3 و VW Golf GTI و هنوز هم از هر یک با مشتریان هر یک پشتیب، می کند. آئودی و VW از آن زمان از تولید بازنشسته شده اند و این نشانگر کاهش کلی در ثروت گزینه های TCR است.

اگرچه این ممکن است سهم خود را در بازار Cupra به طور پیش فرض افزایش دهد ، اما بر اساس افتخارات آن بنا نشده است. تکرار جدید LEON TCR بارزترین مهندسی تعلیق جلو (البته قابل تنظیم) ، گیرب، جدید Sadev ، دینامیک لیپید و زیبایی بسیار مهمی است که ماشین مسابقه همچنان با ماشین جاده ای مطابقت دارد.

پیشنهاد قبلی DSG Square به برنامه نویسی رانندگان آماتور ، امکان استفاده و طول آن برای دو گزینه پی در پی در حال حاضر به اندازه کافی برای احیای مجازات وزن قدیمی رفته است. انتخاب بین Sadev و Hewland (آ،ین امروز ما) به دلیل اولویت مراقبت به جای هرگونه مزایای فناوری ملموس برای هر یک از نرخ مشارکت شوهر و تنظیمات دیفرانسیل است.

موتور آن همان EA888 2.0 لیتر است که در Cupra معمولی (و تعداد بی شماری از VW Vo Car) پیدا خواهید کرد ، دستگاه های آن دست نخورده و صرفاً ویرایش انرژی الکترونیکی برای 340 ، بخار است. هنوز هم پنل های پوسته و فولادی نیز باقی مانده اند و تنها بدن اضافی فیبر کربن وجود دارد. با این حال ، هنوز هم استانداردها را فقط در 1،105 کیلوگرم منتشر می کند.

چنین پیوند محکمی برای اتومبیل های نمایش ، انواع چیزها را سود می برد: قابل اعتماد و طول قطعات ، رضایت بخش های ،ابکار و شاید وسوسه انگیز تر برای همه در یک مسابقه مسابقه مانند این: هزینه. در حالی که 149،000 یورو (قبل از گزینه ها) برای یون زیاد است ، این یک معامله نسبی برای چیزی است که می توانست تا هفته گذشته به مدت 24 ساعت مسابقه پشتیب، را تکان دهد.

شما احساس قانع کننده ترین RPR را به ،وان یک برند که ما از قبل می شناسیم احساس می کنید ، این رابطه بین نمایشگاه و محافل است که قطعاً بیشتر از آن است که وقتی فراریس در مراحل مجمع ملیا یا هرمیاس و ایووس را به دست آورد. بنابراین مهاجران TCR مبتنی بر لیون باید دقیقاً مانند یک سوراخ سریعتر ، شکننده تر و دشوارتر در مورد تحولات احساس کنند و در جایزه بزرگ اسپ،ا به وجود می آیند.

او همچنین مه را از دست می دهد (خوب ، اغلب) ، جوردی در یکی از مینتور فرم Co، می پرید تا من را برای نیم مقیاس هدایت کند. معمولاً چنین توجیهی شگفت انگیز و اشکال تخلیه مسئولیت بی پایان اتفاق می افتد ، اما امروز من من، هستم ، و من آن را انجام می دهم و آن را از طریق باز ، قفس باریک و بدون یادآوری رنگ های علم منتشر می کنم. من به سادگی اسپ،ایی ها را در SUV خود دنبال می کنم ، که به سطح آن نگاه می کند امنیت راهی برای گرفتن نمونه از یک تور خوب.

با این حال ، دایره سرد مرطوب برابر با نقاط ترمز در Slicks و Dorts است و فقط در یک ردیف است که واقعاً در راه من بود. در همه جا ، Formentor اشکال را که شایسته مونتاژ شده توسط Mishap Sourismfahrten است ، برای حفظ فاصله ایمن در مقابل من کاهش می دهد. تفاوت این است که جوردی به طرز شگفت انگیزی کنترل می کند. درایور انتخاب Cupra حلقه حلقه ضخیم بود.

در رول های اولیه ، من تلاش می کنم تا با آن کنار بیایم ، بینی TCR را با سرعت ورودی متوسط \u200b\u200bشستشو دهید تا Kumhus برای گرمای آن. خوشبختانه ، همه چیز را می توان در یک ماشین کاملاً خواندن و اظهاراتی که در هر کنترل قرار می گیرد ، مدیریت کرد که برجسته ترین آنها هدایت می شود. من به سرعت به ،ت ها می روم تا به محور دم کمک کنم ، روشی که کاملاً طبیعی به نظر می رسد و به نظر می رسد در میان همه چیز است. به محض اینکه این ،تیک ها گرما به دست آوردند ، ،مت جلویی بیش از حد قدرت دارد و من صمیمانه از تور جوردی پیروی می کنم و به همان اندازه که انجام می شود ، به شدت سوار می شوم. فقط از نظر نشستن ، شما به سختی می د،د که حضور دارد.

گیرب، نیز به محض بهبودی نفس از اولین تلاش من توسط جعبه سوراخ ، دوست دوستانه است. اگرچه انکار در طول شش سرعت خود با Oxages DSG در نمایشگاه به جای ،اصر ف،ی ثابت ناامید کننده است ، اما این شیفت ها به اندازه کافی تیز هستند تا مراقبت را متوقف کنند. من یک امتیاز مسطح درخشان را احساس کردم و یک مسابقه اتوماتیک در مسیر پایین وجود دارد ، اگرچه نه کاملاً امروز روی کلاه پایین به دست آمد و مطمئن شد که من لحظه ای از کشش را می شناسم. با گذشت زمان بیشتر ، شاید خودم تغییرات را فعال می کردم ، اگرچه فاصله پدال نشان می دهد که ترمز چپ بهتر از پاشنه پا معرفی شده است.

این EA888 است ، برخلاف هر ، دیگری که من امتحان کردم (شاید برای گلف GTI TCR به طور ی،ان ، مت پرنده ، نمونه ها چند سال پیش گرفته شده است) و ارتفاع و سر و صدای دشوار آنها. شگفت آور آنچه برخی از اصلاحات ECU می تواند انجام دهد ، همراه با سیستم ضد اسکیپ که به درستی هوای صبح را نفوذ می کند. کل خودرو احساس دوام و ناتو، دارد. دقیقاً آنچه برای ورودی های شما لازم است تا فرکانس آنها را نادیده بگیرد. Racecars به \u200b\u200bندرت از فرکانس لذت می برد ، و قطعاً با اعتماد به نفس بزرگ من نرم تر و رضایت بخش تر می شود.

سپس شاخص پیمایش Formentor خواستار زمان در جلسه ما است. من گاز گرفته ام و اگر بتوانم در طول روز در اینجا خواهم ماند. با امکان دستگیری عظیم در ترمز و سیستم تعلیق برای کشف آن ، همچنین این پیشنهاد را در وسط تنظیمات بالقوه خود سیلی بزنید. ثابت شده است که استقبال از رهبری بدون آماده شدن ، و مطمئناً شما را بین شبکه TCR که در شرایط کمتری بسته بندی شده است ، مشغول خواهد کرد. من هنوز اغراق آمیز هستم. اما این جرقه های معده من اکنون شور و شوق خالص است.

مشخصات 2025 CUPRA LEON VZ TCR

موتور: 1،984 سی سی 4 سیلی ، توربو
انتقال: 6 سرعت متوالی ، FWD
قدرت: 340 ، بخار
0-62 مایل در ساعت: 5.0secs (EST)
دنده برتر: 160 مایل در ساعت (EST)
وزن: 1،105 کیلوگرم
قیمت: 149،000 یورو

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">سمت چپ را منتقل کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">تحرک به درستی

1 / / 16


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49455