تاتا Curvv.EV یک ماشین الکتریکی واقعی برای بزرگراه است: ما توضیح می دهیم
انتشار: مرداد 18، 1403
بروزرسانی: 25 آذر 1404

تاتا Curvv.EV یک ماشین الکتریکی واقعی برای بزرگراه است: ما توضیح می دهیم


Tata Curvv.EV تازه راه اندازی شده همه چیز را تغییر می دهد. این اولین خودروی الکتریکی آماده بزرگراه از یک خودروساز هندی است، و در واقع از بسیاری از خودروهای الکتریکی خارجی فروخته شده در اینجا در آن جبهه ش،ت می دهد. این واقعیت که تاتا Curvv.EV به یک باتری عظیم 55 کیلووات ساعتی (بزرگترین باتری تا به حال در خودروهای برقی ساخت هند) در نسخه های بالاتر مجهز است، برد 585 کیلومتری را به آن می دهد. خب، بدیهی است که محدوده ادعا شده چیزی نیست که ا،ر دارندگان EV قادر به دستیابی به آن نباشند. این ما را به محدوده دنیای واقعی Tata Curvv.EV می رساند.

تاتا curvv.ev جلو

برد دنیای واقعی 425 کیلومتر است

حدود 75 درصد از دارندگان Tata Curvv.EV قادر خواهند بود با یک بار شارژ بسته باتری 55 کیلووات ساعتی، به برد 425 کیلومتری در دنیای واقعی دست یابند. تاتا موتورز این محدوده را C75 می نامد. این را تصور کنید، شما می تو،د Bengaluru-Mysuru-Bengalur را با یک بار شارژ انجام دهید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. شما می تو،د بدون نیاز به توقف در جایی برای شارژ مجدد Curvv.EV خود در تور دهلی-جیپور شرکت کنید. به همین ترتیب، بمبئی-پونه-مومبای در یک شارژ؟ فوق العاده قابل دستیابی است. چرا، حتی می تو،د با Curvv.EV بین بنگالورو و چنای حدود 400 کیلومتر با یک بار شارژ بگردید.

پیش از این، چنین سفرهایی با خودروهای برقی خود تاتا مانند Tiago.EV، Tigor.EV، Punch.EV یا حتی Nexon.EV (نسخه دوربرد حدود 280-300 کیلومتر برد/شارژ را مدیریت می کند) حداقل به یک توقف نیاز داشت. برای شارژ مجدد باتری. دیگر نه. این همان چیزی است که Curvv.EV را تبدیل به یک تغییر دهنده بزرگ بازی برای سفر در بزرگراه در هند می کند، زیرا این کوپه SUV دارای پاهای بلند برای یک ماشین الکتریکی است.

پروفایل تاتا curvv.ev

صرفه جویی در زمان، و پول!

توانایی ادامه کار بدون نیاز به توقف برای شارژ باتری به م،ای صرفه جویی در زمان و هزینه است. شارژرهای سریع معمولاً حدود روپیه شارژ می شوند. 30 در هر واحد، و برای مثال شارژ مجدد باتری Curvv.EV از 40٪ تا 100٪ حدود روپیه هزینه دارد. 1000 (33 واحد در هر واحد 30 روپیه).

از سوی دیگر، اگر می خواهید خانه خود را در بمبئی با باتری پر در Tata Curvv.EV خود ، کنید، کار را در پونا به پایان برس،د و سپس به بمبئی بر،د و سپس کوپه SUV خود را به سوکت شارژ منزل خود وصل کنید، هزینه شارژ می شود. زیر روپیه خواهد بود. 200.

عملاً، در طول سفر بمبئی به پونا به بمبئی، وقت توقف برای شارژ مجدد ماشین را نخواهید داشت، و همچنین می تو،د به لطف شارژ در منزل با شارژر پریز دیواری آهسته، مقدار قابل توجهی پول نقد ذخیره کنید. این دقیقاً همان چیزی است که داشتن باتری بزرگتر و برد بالاتر می تواند در هزینه سفرهای خارج از منزل صرفه جویی کند.

پس زمینه tata curvv.ev

حمل و نقل سریع باز است!

باتری Curvv.EV طوری طراحی شده است که با اتصال به شارژر سریع 70 کیلووات ساعتی، تنها در 40 دقیقه از 10 درصد به 80 درصد برسد. Curvv.EV دارای نرخ شارژ 1.2 درجه سانتیگراد است که سریعترین سرعت در یک خودروی الکتریکی تاتا است. این باعث می شود که به خصوص در سفرهای بزرگراهی شارژ سریعی داشته باشید، زیرا در هنگام بازگشت از توقف غذا، خودرو کاملاً شارژ می شود.

چرا برد باتری بزرگ مسئله بزرگی است؟

اگر تا به حال خودروی برقی را در بزرگراه دیده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که خودرو معمولاً در خط وسط قرار دارد و کروز کنترل با سرعت ثابت 80 کیلومتر در ساعت تنظیم شده است. خوب، به این دلیل است که دارندگان خودروهای برقی باید هر بیت بردی را که خودروهای برقی خود ارائه می دهند به حدا،ر برسانند. خودروهای برقی معمولاً در بزرگراه ها (با سرعت ثابت) انرژی بیشتری نسبت به خیابان های شهر مصرف می کنند (جایی که بازسازی انرژی ترمز برای شارژ مجدد باتری و به حدا،ر رساندن برد شروع می شود).

داخلی تاتا curvv.ev

باتری بزرگتر و برد بالاتر ی،ی

  1. می تو،د در صورت نیاز از وسایل نقلیه سبقت بگیرید، بدون اینکه نگران شارژ دائم باشید.
  2. می تو،د با خوشحالی از سیستم تهویه مطبوع و سرگرمی داخل خودرو بدون نگر، در مورد صرفه جویی در شارژ استفاده کنید.
  3. می تو،د در سفرهای بزرگراهی که در غیر این صورت صرف شارژ باتری ماشین برقی خود می کنید، در زمان صرفه جویی کنید.
  4. وقتی می خواهید با اشتیاق رانندگی کنید و کمی سرگرم شوید، در واقع می تو،د جلو بروید و خودتان را ناز کنید.
  5. سفرهای جاده ای بیشتر، اضطراب محدوده کمتر. این احتمالاً بزرگترین است زیرا آرامش ذهن به م،ای واقعی کلمه قیمتی ندارد!

در نهایت یک ماشین برقی نسبتاً مقرون به صرفه که می تواند تنها ماشین شما باشد!

معمولاً ا،ر مردم هند ماشین های برقی را به ،وان ماشین دوم خود می ،ند. خودروهای الکتریکی بیشتر برای رانندگی در شهر مورد استفاده قرار می گیرند که خودروهای برقی به دلیل شرایط استارت ثابت (که یک ویژگی عالی برای بازسازی انرژی ترمز است) آن را دوست دارند. مالکان خودروهای برقی برای بردن خودروهای خود به سفرهای جاده ای مردد هستند، عمدتاً به دلیل نگر، های محدوده و زیرساخت شارژ هنوز نوپا. با این حال، خودرویی مانند Tata Curvv.EV می تواند تنها خودرویی برای بسیاری از افراد باشد، زیرا بردی در دنیای واقعی تا 425 کیلومتر ارائه می کند. ا،ر مردم در یک روز بیش از 400 کیلومتر در بزرگراه رانندگی نمی کنند و این جایی است که نسخه مجهز به باتری 55 کیلووات ساعتی te Tata Curvv.EV به خوبی جا می گیرد.

بهترین بخش قیمت آن است. شروع قیمت از روپیه 18.49 میلیون برای نسخه مجهز به باتری 55 کیلووات ساعتی، Tata Curvv.EV در واقع ارزان تر از BYD Atto3 و MG eZS است که هر دو برد کوچک تری دارند. اگر به Tata Curvv.EV به ،وان یک خودروی شهری نگاه می کنید، نسخه 45 کیلووات ساعتی آن یکی است و قیمت جذاب تری دارد که از 17.49 میلیون روپیه شروع می شود.

 

The post Tata Curvv.EV یک خودروی الکتریکی واقعی برای بزرگراه ها است: توضیح می دهیم اولین بار در Cartoq ظاهر شد.
منبع: https://www.cartoq.com/tata-curvv-ev-gamechanger-highway-ready-electric-car/