بروزرسانی: 25 آذر 1404
دورهای داغ در 911 GT3 جدید: اوج مطلق پورشه؟
اشتوتگارت 911 قدرتمند دارای یک موتور به روز شده، پایه های اصلاح شده و یادداشت های اگزوز هیجان انگیز تر است.پس از آندریاس پریونینگر، رئیس پورشه GT، از این سرگرمی رونمایی کرد، مهمانان برای سواری جمع می شوند.
ما به دنبال یک نقطه در ایوان آسفالت پشت مرکز تجربه پورشه در هوکنهایم هستیم. اواسط اکتبر ساعت 7:30 بعدازظهر بود و مسیر آزمایشی بدون روشنایی که تا زیر نقطه دید ما امتداد داشت تاریک بود.
ابهامات طراحی عجیب و غریب آن به زودی توسط چراغ های دیوانه کننده دو 911 GT3 که به نظر می رسد موتورهای آنها در دور موتور 9000 دور در دقیقه کار می کنند، مشخص می شود. هر دو دقیقه یک بار، یک ماشین دوباره از سیاهی ظاهر می شود، با فریاد از سطح شیب دار دسترسی به سایت ما، غرق در فلاش های دوربین، یک قرب، را پرتاب می کند و دیگری را می بلعد.
یورگ برگمایستر در ماشین نقره ای، با والتر روهرل در ماشین تور خا،تری، نشان می دهد که حتی در مراحل ورود و فرار تعویض سرنشین سرعت و شدت وحشیانه ای را که مرد نمی تواند کمک کند، متوقف می کند. این یک فضای دیوانه کننده است. صدای زوزه موتورها تقریبا دمای محیط را بالا می برد و هوا بوی مشخص پورشه پخته شده را می برد.
هنگامی که دو خودرو با هم هستند - شب تاب های مک،کی که راه خود را از طریق تاریکی می گذرانند - جشن رونمایی برای GT3 جدید شبیه نوعی نصب هنری به نظر می رسد.
و بعد ،ت من شد. در آینده زم، برای بحث در مورد جزئیات GT3 اصلاح شده، که شامل صندلی های عقب اختیاری در پوشش های پشتی سر قابل جابجایی و صندلی های عقب اختیاری است، بحث خواهد شد تا فضای بیشتری برای سرهای کلاه ایمنی فراهم شود.

اما 120 ث،ه بعدی همه چیز درباره خشونت است. برگمایستر توضیح می دهد که هنوز در آنجا کمی خیس است، سپس به رانندگی با این خودروی GT3 تا حد امکان ادامه می دهد. ،تیک ها در حال جوشیدن بودند و گرفتن دست هایش در دو سر ماشین نگران کننده بود. ،یب ،تیکی اصلاح شده میشلن کاپ 2 به وضوح به میزان قابل توجهی بهبود یافته است که چرخ پایینی آن چرب باشد. من می توانم آن را باور کنم.
همچنین یک سیستم میرایی مجدد به میزان قابل توجهی وجود دارد که پریونینگر می گوید از S/T انعطاف پذیر در حرکت با سرعت پایین (ی،ی سرعت پیستون) درس می گیرد، اما همچنین کنترل بهتری در بار بالا و سرعت بالا نسبت به خودروی قبلی ارائه می دهد. پریونینگر می گوید: «تغییر کوچک تری در سیستم تعلیق وجود دارد، به ویژه برای رانندگان مسابقه ای که متوجه «هر میلی متر» لاغری در هنگام ترمزگیری شدید و تغییر تعادل شاسی می شوند.
البته، درک نکات فنی در حال حاضر غیرممکن است - فقط فرمان دیوانه کننده ای که برگمایستر با آن می تواند محور جلوی ماشین را به انحنا بکوبد، و توانایی به همان اندازه شگفت انگیز این دم که به طرز ماهرانه ای تغییر شکل یافته است، با قدرت 503 ، بخار و 332 پوند فوت. زمین علیرغم... از قوای G که معده را می چرخاند.
و موتور. جهنم خونین، موتور. آیا ظاهر آن بهتر از قبل است؟ ممکن است از یک جهت اینطور باشد. و دوباره، همه موتورها در تاریکی تهاجمی تر به نظر می رسند، به خصوص موتورهای موجود در جو، و اینجا واقعا تاریک است.
ما برمی گردیم و می بینم که برگمایستر حتی به خود زحمت نداده است که لباس هوشمند خود را برای یک ساعت سواری ناآرام در مسافرت به تن کند. نخندیدن سخت است - این مرد 48 ساله، مردی خستگی ناپذیر و مشتاق کمتر از ماشینی است که همچنان پورشه 911 را به بالاترین سطح خود می رساند.
منبع: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/،t-laps-new-911-gt3-absolute-peak-porsche