نمونه اولیه Acura Integra Type S HRC به طور قابل توجهی سبک تر از خودروی استاندارد است
انتشار: مرداد 26، 1403
بروزرسانی: 25 آذر 1404

نمونه اولیه Acura Integra Type S HRC به طور قابل توجهی سبک تر از خودروی استاندارد است


  • آکورا به تازگی در هفته خودروی مونتری، اینتگرای Type S به روز شده را معرفی کرد.
  • این مدل Type S که توسط شرکت مسابقه ای هوندا توسعه داده شده است، 200 پوند کاهش وزن و نیروی رو به پایین تر از مدل استاندارد دارد.
  • همه اینها نگاهی به لوازم جانبی عملکرد آینده "بالقوه" برای Integra Type S دارد.

بخش موتوراسپرت هوندا، HRC، با Acura Integra Type S کار کرده است. خودروی مفهومی Integra Type S HRC که برای اولین بار در هفته خودروی مونتری معرفی شد، پیش نمایش خط احتمالی آینده قطعات با عملکرد بالا برای هات هاچ است. در یک کلام فوق العاده است.

قابل توجه ترین به روز رس، های آیرودینامیکی آنهایی هستند که به خودرو معرفی شده اند. یک دیفیوزر جدید، دریچه های هوای بزرگتر در کاپوت، رکاب های جانبی جدید و یک اسپوی، بزرگ قابل تنظیم عقب وجود دارد. این پکیج شبیه پکیج آیرودینامیک توسعه یافته برای ماشین مسابقه ای Integra Type S است و آکورا می گوید که این پکیج هم نیروی رو به پایین و هم پایداری در سرعت بالا را در مقایسه با یک ماشین جاده استاندارد بهبود می بخشد.

آکورا با استفاده از کاپوت فیبر کربنی جدید، پنل های درب عقب، صندلی های سطلی Recaro در جلو و حذف صندلی عقب، توانست 200 پوند وزن خودروی جاده را کاهش دهد. به جای صندلی های عقب، یک قطعه فیبر کربن و تکیه گاه های بدنه اضافی با رنگ بدنه مروارید زرد Indy وجود دارد. آکورا تهویه مطبوع را نیز حذف کرد. و از آنجایی که تایپ S استاندارد 3219 پوند وزن دارد، پس انداز 200 پوندی در اینجا قابل توجه است.

،تیک های استاندارد به نفع پیرلی P-Zero Trofeo Rs متمرکز تر روی پیست هستند. آن ها چرخ های فورج شده جدیدی را با انحراف بزرگ تر از آلیاژهای استاندارد پیچیده اند که به نمونه اولیه Type S HRC 30 میلی متر عرض مسیر جلو و عقب اضافه می کند. پشت چرخ ها دیسک های ترمز دو تکه جدید با کالیپرهای شش پیستونه برمبو در جلو قرار دارند. از نظر شاسی، نمونه اولیه Type S HRC دارای کویل اورهای قابل تنظیمی است که ارتفاع سواری را 15 میلی متر کاهش می دهد، پنل های چنگکی از خودروی مسابقه ای Type S و یک میله ضد رول عقب قابل تنظیم دارد.

هیچ افزایش قدرتی وجود ندارد، اما 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ از یک این،و، بزرگتر، خنک کننده روغن دوقلو و سیستم اگزوز خودروی مسابقه ای Type S بهره می برد.

Acura هنوز در دسترس بودن قطعات یا هزینه آن را تایید نکرده است، اما ما همه دلایلی داریم که معتقدیم HRC این ارتقاها را به ،وان لوازم جانبی برای Type S ارائه خواهد کرد. ما نمی تو،م صبر کنیم تا آنها را امتحان کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/730170/acura-integra-type-s-hrc-prototype/