بروزرسانی: 25 آذر 1404
پیش بینی اکتبر 2024 برای تولید خودروهای سبک
این محتوا در خبرنامه لینکدین ما نیز موجود است.
هر ماه، ما از تولید واقعی خودروهای سبک جه،، داده های ثبت نام و داده های فروش استفاده می کنیم تا آ،ین پیش بینی های تولید کوتاه مدت موجود را در اختیار شما قرار دهیم.
در اینجا نگاهی دقیق تر به داده های تولید جه، بر اساس منطقه و پیش بینی تولید به روز ما در ماه اکتبر است.

با ورود به سه ماهه چهارم سال 2024، کاهش رشد در حوزه های مهم و عدم قطعیت های مربوط به پذیرش خودروهای الکتریکی باتری دار (BEV) همچنان پیش بینی های تولید را به چالش می کشد. پیش بینی این ماه برای اروپا به دلیل تقاضای کمتر و ا،امات انتشار ناوگان اجباری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، در حالی که چین بزرگ به لطف محرک های ،ت شاهد بهبود کمی است.
اروپا: پیش بینی های تولید خودروهای سبک اروپا 107000 دستگاه برای سال 2024 و 292000 دستگاه برای سال 2025 کاهش یافت که ناشی از تقاضای ضعیف در اروپای مرکزی و غربی بود. دستور اتحادیه اروپا برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به میزان 15 درصد در سال 2025، بر شرکت های OEM برای مدیریت موثر عرضه به بازار فشار وارد می کند. از سوی دیگر، اروپای شرقی با حمایت تقاضای روسیه شاهد افزایش 35 هزار واحدی برای سال 2025 است.
چین بزرگ: در چین بزرگ، پیش بینی تولید خودروهای سبک ما برای سال 2024 به میزان 73000 دستگاه افزایش یافت، اما برای سال 2025 به میزان 42000 دستگاه کاهش یافت. خودروهای با انرژی جدید محرک اصلی رشد هستند و با 1.1 میلیون دستگاه فروخته شده در ،ده فروشی در سپتامبر، به حرکت قوی خود ادامه می دهند. حتی با وجود حمایت اندک از سیاست لغو، انتظار نمی رود در سال جاری بهبودی اساسی در مصرف ایجاد شود.
ژاپن/کره: پیش بینی های تولید خودروهای سبک در ژاپن به میزان 22000 دستگاه برای سال 2025 و 128000 دستگاه برای سال 2026 ارتقا یافته است که عامل اصلی آن تغییر در منبع نیسان لیف آمریکای شمالی از بریت،ا به ژاپن است. پیش بینی های تولید در کره ج،ی 9000 دستگاه برای سال 2024 و 16000 دستگاه برای سال 2025 کاهش یافت که نشان دهنده کاهش فروش در اروپا است.
آمریکای شمالی: پیش بینی های تولید خودروهای سبک در آمریکای شمالی 12000 دستگاه برای سال 2024 و 113000 دستگاه برای سال 2025 کاهش یافت، که بازنگری ها برای سال آینده ناشی از تأخیرهای مختلف برنامه خودرو بود. تلاش های مدیریت موجودی، به ویژه برای دیترویت 3، همچنان بر دورنمای تولید کوتاه مدت منطقه تأثیر می گذارد.
آمریکای ج،ی: پیش بینی های تولید خودروهای سبک در آمریکای ج،ی 36000 دستگاه برای سال 2024 و 35000 دستگاه برای سال 2025 افزایش یافت که ناشی از فروش قوی تر در برزیل و چشم انداز کلی بهبود تقاضا در آرژانتین بود.
ج، آسیا: پیش بینی تولید خودروهای سبک ج، آسیا برای سال 2024 25000 دستگاه افزایش یافته است اما برای سال 2025 به میزان 73000 دستگاه کاهش یافته است. . سطح موجودی بالا
نمونه رایگان پیش بینی تولید خودروهای سبک را از اینجا دانلود کنید.
این مقاله توسط S&P Global Mobility منتشر شده است و نه توسط S&P Global Ratings، بخش مدیریت جداگانه S&P Global.
منبع: http://www.spglobal.com/mobility/en/research-،ysis/october-2024-light-vehicle-،uction-forecast.html