BMW M Boss در مورد آینده مدل های الکتریکی و ICE صحبت می کند
انتشار: خرداد 07، 1403
بروزرسانی: 25 آذر 1404

BMW M Boss در مورد آینده مدل های الکتریکی و ICE صحبت می کند


ما این فرصت را داشتیم که با رئیس BMW M Honc، Franciscus van Meel و Dirk Haecker، رئیس تحقیق و توسعه BMW M گپ بزنیم. در گپ سریع خود، چیزهای زیادی در مورد آینده BMW M یاد گرفتیم. اطلاعات زیادی در مورد آن به دست آوردیم. سوخت های مصنوعی، آ،ین فناوری ها، و آنچه در خودروهای برقی M با کارایی بالا وجود خواهد داشت (و چه چیزی شامل نخواهد شد).

اعتماد به فناوری های داخلی BMW؛ دیگر چرخه تانک وجود ندارد

BMW M کنوانسیون های صنعت را به چالش می کشد. برخلاف برخی دیگر از خودروسازان، BMW تقریباً به طور انحصاری بر فناوری داخلی برای توسعه پیشرانه خود - از جمله باتری ها - تکیه کرده است. ون میل به تیم خود افتخار می کند: "ما موتور S68 خود را به صورت استاندارد داریم. ما موتور S58 را داریم که یک موتور شش سیلندر است که استاندارد است. ما موتورهای الکتریکی خود را به صورت استاندارد خواهیم داشت."

البته، او در مورد پیشرانه های الکتریکی خاص M صحبت می کند – که هیجان انگیز است. اما نفس خود را در حالت خستگی حبس نکنید. نه ون میل و نه هاکر از طرفداران چرخه تانک نبودند، همانطور که نمونه اولیه M را دیدیم که در این فرآیند تایرها را ،د می کند. من هرگز چنین کارهایی را روی ماشین هایمان انجام نمی دهم زیرا این یک سوراخ ،گوش است، فقط برای نمایش.

دیرک هکر در مورد نرم افزار نیز اظهار داشت: من از منطق کنسول بسیار راضی هستم. او می گوید، اگر فناوری BMW را با چیزی از یک استارتاپ مقایسه کنید، حتی نزدیک نیست - او می گوید: "ما یک مزیت بسیار بزرگ داریم." او می گوید BMW به این دلیل برتری دارد که به آینده فکر می کند – برای مثال، تنظیم سیستم ABS فقط از طریق موتور الکتریکی. ون میل می گوید: «هر چه می بینید، چیزی نیست که در مورد آن صحبت می کنیم.» "

BMW M و Neue Kl،e

اسکرین شات از ویدئوی معرفی BMW

وقتی از ون میل پرسیده شد که BMW M چقدر در تولید سری Neue Kl،e نقش داشته است، ون میل مستقیماً به تعقیب و گریز ادامه داد. او شروع می کند: "بسیار درگیر". من باید بیشتر از باتری ها و موتورهای الکتریکی باشم او همچنین تاکید کرد - با هکر - مدل های M Neue Kl،e دارای چهار موتور با یک واحد کنترل نرم افزاری مرکزی هستند کنترل، کنترل جانبی و حتی بازیابی.

آینده یخ

علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، BMW M همچنان در حال سرمایه گذاری در موتور احتراق داخلی (ICE) است. هنگامی که از آنها پرسیده شد که آیا هنوز بر روی ICE تمرکز دارند، پاسخ فوری و مشتاقانه بود. ون میل می گوید: «بله، ما اکنون در حال بهینه سازی ICE های خود برای رسیدن به سطح EU7 هستیم. او همچنین در مورد کاربردهای هیب، هم برای خودروهای مسابقه ای و هم برای خودروهای تولید سری، مانند M5 و XM صحبت می کند.

ون میل بر اهمیت حفظ تنوع در انواع سوخت تاکید می کند. او با اشاره به خودروهای هیب،، الکتریکی و پیشرانه تمام موتور تاکید می کند: «شما باید این سه راه را طی کنید. در غیر این صورت نمی تو،د به آنچه در کشورهای مختلف در سراسر جهان اتفاق می افتد پاسخ دهید.» او اشاره می کند که قو،ن و تغییر هدف های دائمی در حال تغییر، پایبندی به یک نوع سوخت را غیرممکن می کند و توانایی BMW M را برای سازگاری برجسته می کند.

سوخت های مصنوعی و خودروهای BMW M

Dirk Van Meel همچنین می گوید: «ما در حال توسعه سوخت های الکترونیکی نیستیم، اما در حال بررسی دقیق توسعه در سراسر جهان هستیم در نظر گرفتن سوخت های مصنوعی ضروری است - "تا حدی - با توجه به اینکه بسیاری از سری های مسابقه ای به انرژی های تجدیدپذیر تغییر می کنند - برای مثال IMSA - BMW M باید این جایگزین ها را در نظر بگیرد و ون میل همچنین معتقد است که علاقه مندان به سختی فشار خواهند آورد تا از انرژی های تجدیدپذیر چشم پوشی کنند. -عملکرد BMW M EV." "خودروی الکتریکی خالص با کارایی بالا وقتی عرضه شد - خودرویی که قرار است روی آن کار کنیم - همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، هر چیزی خواهد بود که قبلا دیده اید."

صدای مصنوعی

ون میل در مورد اولویت های خود در مورد تجربه رانندگی واضح است. او بر این باور است که وسایل نقلیه برای جذاب ،شان نیازی به موسیقی متن مصنوعی ندارند. هنگامی که از سایر خودروسازان (مانند هیوندای) پرسیده شد که از تئاتر قابل توجهی برای دادن حس "ICE" بیشتر به خودروهای برقی با عملکرد بالا استفاده می کنند، او تحت تأثیر قرار نگرفت. او شروع می کند: «من فکر می کنم این رویکرد اشتباهی است. "آنچه شما نیاز دارید بازخورد است." تجربه رانندگی را در درجه اول قرار می دهد و صدا بعدا می آید.

آیا ،ی به افراد ثروتمند فکر نمی کند؟

وقتی از ون میل پرسیده می شود که آیا ،یدار، که درآمد قابل تصرف قابل توجهی دارند آیا به وسایل نقلیه الکتریکی علاقه مند هستند یا خیر، برداشت جالبی دارد. برخی اشاره می کنند که ثروتمندان هنوز به آن علاقه چند، ندارند. برای مثال، اغلب مقایسه ای بین ساعت مک،کی و اپل واچ انجام می شود. در حالی که اپل واچ به طور عینی همه چیز را بهتر از یک ساعت مک،کی انجام می دهد، هیچ ، قرار نیست برای آن 81000 دلار بپردازد. برای مثال، برخلاف ساعت مک،کی Audemars Piguet. اعداد در حال افزایش هستند - اما اندازه و فلسفه - قرار است در مورد خودروها ثابت بماند.

ون میل می گوید: «اگر یک ماشین فوق العاده اسپرت ب،ید، دو چیز مهم است.» آنچه شما نیاز دارید برند من، با محصول من، است. او می گوید: «و این ،یب هنوز وجود ندارد. ون میل معتقد است که ،یداران ثروتمند فقط منتظر یک محصول قانع کننده هستند. او می گوید: «خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا آینده ما بسیار قانع کننده خواهند بود.


منبع: https://www.bmwblog.com/2024/05/27/bmw-future-of-electric-and-ice-models/