دلتا 4×4 از Urus کلاس اکسپدیشن رونمایی کرد

دلتا 4x4 از Urus کلاس اکسپدیشن رونمایی کرد

مدت کوتاهی پس از برداشتن روکش‌های لامبورگینی اوروس، این برند ایتالیایی طرح مفهومی موتوراسپورت به نام ST-X را با هدف اثبات این موضوع که «سوپر SUV» جدیدش به همان اندازه برای آفرود من، است، عرضه کرد. . کنزینگتون در حالی که ST-X روی پیست متمرکز است، برای رقابت در مسیرهای سطح مختلط طراحی شده است و این شرکت تا آنجا پیش رفته است که ادعا می کند می توان مسیرهای آفرود ویژه ای برای Urus ساخت. بدیهی است که هیچ یک از اینها محقق نشده است، اما تیونر آلم، دلتا 4×4 ممکن است بهترین چیز بعدی را ارائه کرده باشد.

Urus به‌شدت ارتقا یافته که توسط مشتری در ک،ادو، ایالات متحده سفارش داده شده است، ظاهر خودروی استاندارد را با تمرکز بر جاده کنار می‌زند و دوز سالمی از جذابیت بین‌المللی را تزریق می‌کند. قابل توجه ترین تغییرات رینگ های ک،یک B 22 اینچی Delta 4×4 سنگین است که در ،تیک های آفرود درشت پیچیده شده اند و روکش های اطراف قوس ها را برای جا انداختن آن ها برداشته است. چراغ‌های جلو نیز با نورافکن‌های قدرتمند PIAA ارتقا یافته‌اند، در حالی که یک قفسه‌ی سقفی سنگین، یک تایر یدکی، بیل و انواع دیگر تج،ات بقا را برای ماجراجویی با موتور V8 در خود جای می‌دهد.

اگرچه چرخ‌ها و ،تیک‌های عظیم فاصله از زمین را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند، اما هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چه نوع کار زیر پوستی انجام شده است وجود ندارد. با این حال، لامبورگینی یک پکیج آفرود برای Urus ارائه می‌کرد که شامل دمپرهای تقویت‌شده، گزینه افزایش بیشتر ارتفاع سواری و حالت‌های رانندگی ویژه برای خاک و شن بود. مشخص نیست که Urus یک دلتا 4×4 نصب کرده است یا خیر، اما با قدرت 650 ، بخار و 627 پوند فوت از موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8، احتمالاً می تواند خود را از بسیاری از شرایط سخت خارج کند.

همه اینها برای مشتری مفید خواهد بود که قصد دارد با یک SUV فوق العاده مجهز به سراسر جهان سفر کند و این را در کانال YouTube خود Camperghini (geddit؟) مستند کند. حتی برنامه‌هایی برای برداشتن سپرها و نصب جایگزین‌های جدید فولادی سنگین وجود دارد. دلتا 4×4 هزینه تغییرات را فاش نکرده است، اما اگر Urus خود را در ک، مورد انتظار خود می‌خواهید، باید خودرو را خودتان تهیه کنید. این مدل 2019 179950 پوند قیمت دارد و با پکیج آفرود اثبات شده عرضه می شود که به نظر می رسد مکان خوبی برای شروع باشد. این هنوز هم کمتر از ST-X لامبورگینی وعده داده شده در آن سال‌ها پیش، محصولات ویژه آفرود و همه چیز است، اما این احتمالاً نزدیک‌ترین چیزی است که تا به حال به یک Urus Sterrato می‌رسیم.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 8

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48476

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار