لامبورگینی جدید Urus PHEV این هفته رونمایی می شود و می تواند بیش از 700 اسب بخار قدرت داشته باشد.

New Lamborghini Urus PHEV Debuts This Week, Could Have 700+ HP

لامبورگینی پیش از معرفی گروه فول، واگن در 24 آوریل، اوروس هیب، را به نمایش گذاشته است.

    لامبورگینی جدید Urus PHEV این هفته رونمایی می شود و می تواند بیش از 700 ، بخار قدرت داشته باشد.

  • لامبورگینی Urus PHEV را در 24 آوریل معرفی خواهد کرد.
  • انتظار می رود این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8، یک باتری 25.9 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی باشد.
  • اوروس می تواند حدود 729 ، بخار قدرت و 700 پوند فوت گشتاور تولید کند.

شمارش مع، Auto China همچنان ادامه دارد زیرا لامبورگینی اولین تیزرهای Urus Plug-In Hybrid خود را منتشر کرد. اگرچه این شرکت دقیقاً آن را در رسانه های اجتماعی اعلام نکرده است، اما می بینیم که نمونه اولیه دارای بر،ب هشدار برق است.

حتی بیشتر گویاتر، گروه فول، واگن تایید کرده است که “کانسپت لامبورگینی PHEV اولین نمایش جه، خود را در شب رسانه ای گروه” در 24 آوریل خواهد داشت. این خودرو در کنار پنج نمایش جه، دیگر از جمله آئودی Q6 L e-tron و فول، واگن مفهومی به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر: لامبورگینی اوروس مدل 2025 توسط پلیس دستگیر شد

لامبورگینی در این مرحله چیز زیادی نگفته است، اما نشان می دهد که این کراس اوور “هیجان بی پایان” را ارائه خواهد کرد. این ممکن است مانند یک هذل بازاریابی به نظر برسد، اما عکاسان جاسوسی موفق شده اند این مدل را در موارد متعدد ثبت کنند.

در نتیجه، ما می د،م که پیشرانه هیب، پلاگین با یک به روز رس، ملایم همراه خواهد بود. دومی شاهد این خواهد بود که مدل مجهز به سپر جلوی جدید و چراغ های جلوی به روز شده است. به روز رس، های مشابه نیز باید در پشت رخ دهد.

تغییرات به داخل کابین نیز کشیده می‌شود، جایی که کراس اوور به داشبورد اصلاح‌شده و سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تری مجهز می‌شود. تابلو برق جدید، تریم اصلاح شده و صفحه نمایش پایینی به روز شده به آنها ملحق خواهد شد.

خبر بزرگ، پیشرانه هیب، پلاگین است. انتظار می‌رود این خودرو شبیه پورشه کاین توربو E-Hybrid باشد که دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو، یک باتری 25.9 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی است. این تنظیمات مدل را قادر می سازد تا قدرت ،یبی 729 ، بخار (544 کیلووات / 739 ، بخار) و 700 پوند فوت (948 نیوتن متر) گشتاور تولید کند.

این به طور قابل توجهی بیشتر از قدرت فعلی 657 ، بخار (490 کیلووات / 666 ، بخار) است و پورشه را قادر می سازد تا شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) را در 3.5 ث،ه پیش از رسیدن به حدا،ر سرعت 183 مایل در ساعت، طی کند. (295 کیلومتر در ساعت).

بالدوف

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/lamborghini-urus-phev-debuts-this-week-could-have-700-hp/