مازراتی از GranCabrio Folgore با قدرت 180 مایل در ساعت رونمایی کرد

مازراتی از GranCabrio Folgore با قدرت 180 مایل در ساعت رونمایی کرد

مازراتی GranTurismo Fulgore با قدرت 760 ، بخار و سرعت 202 مایل در ساعت، هرجا که روی در گردان خودروهای پرفورمنس الکتریکی فوق العاده سریع و گران قیمت ایستاده اید، چشم انداز جالبی را نشان می دهد – به ویژه به این دلیل که سازنده اش تلاش می کند از صفر به قهرمان خودروهای الکتریکی تبدیل شود. در یک لحظه . یورش اکنون، با سر و صدای زیاد، نسخه ای با سقف نرم وجود دارد، GranCabrio چهار صندلی، و مازراتی به سختی پای خود را از روی زمین بلند کرده است: Volgore نه تنها اولین 100 درصد کانورتیبل برقی در ک، خود است، بلکه گفته می شود که سریعترین دوره تبدیل برقی

مطمئناً تعداد رقبای زیادی برای ش،ت دادن قدرت 760 ، بخاری خود ندارد – اما با شتاب 0-62 مایل در ساعت که ادعا می شود در 2.8 ث،ه (و 0-124 مایل در ساعت فقط 9.1 ث،ه طول می کشد) به نظر می رسد که شکی وجود ندارد که شما به یکی از سریع ترین کانورتیبل های تاریخ نگاه می کنیم. مازراتی می گوید با وجود حدود 5 متر طول و حدود 2 متر عرض و وزن 2340 کیلوگرم به سرعت 180 مایل در ساعت می رسد.

بسیاری از این اعداد فقط اندکی با GranTurismo تفاوت دارند، که می‌توان انتظار داشت زم، که تازه وارد از همان موتور سه‌گانه استفاده می‌کند که می‌تواند 996 پوند فوت گشتاور را به چرخ‌های تکان‌دهنده (21 اینچی عقب، 20 اینچی جلو) در هر زمان ارائه دهد. حال و هوا شما را می برد مازراتی می‌گوید تفاوت 80 کیلوگرمی بین سقف سخت و کانورتیبل را می‌توان به طراحی ورق تمیز نسبت داد که استفاده قابل‌توجهی از فولاد با مقاومت بالا و منیزیم در یک پلت فرم آلومینیومی 65 درصدی دارد.

البته، بیشتر اندازه GranCabrio را می توان به باتری 92.5 کیلووات ساعتی (که 83 کیلووات ساعت آن قابل استفاده است) نسبت داد که مازراتی معتقد است تا 278 مایل برد WLTP من، است. به لطف معماری سیستم 800 ولت، باتری شارژ سریع تا 270 کیلووات را می پذیرد، به این م،ی که در صورت وصل شدن به یک پریز من،، می تو،د طی 5 دقیقه مسافت 62 مایلی را داشته باشید. در توان معقول 50 کیلووات، باید 15 مایل را در یک بازه زم، مشاهده کنید.

چنین ملاحظاتی احتمالاً برای ،یداران GranCabrio مهم است زیرا مازراتی انتظار دارد که مسافران مکرر باشند. نه تنها در نظر گرفته شده است که این خودرو برای مسافت های طول، من، باشد، بلکه سازنده آن می گوید که آن را به “چهار صندلی واقعی” مجهز کرده است و به لطف نیازهای بسته بندی کاهش یافته رویه نرم، فضای کافی برای تمام چمدان های آنها نیز فراهم می کند. . مازراتی همچنین وعده “آ،تیک و آسایش حرارتی استثنایی” را می دهد (بله، گرمایش گردن وجود دارد) و اگر این کافی نباشد، سقف فقط به 14 ث،ه زمان نیاز دارد تا کار خود را با سرعت 30 مایل در ساعت انجام دهد.

وقتی خودرو مملو از مسافر و هرج و مرج نباشد، نوید می دهد که مانند گرن توریسمو پر اکشن باشد. نه تنها می‌توان آن را در هر دو چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب راند، بلکه بدون گیرب، که محورهای جلو و عقب را به هم متصل می‌کند و هر موتور به‌طور مستقل از طریق کنسول مازراتی کنترل می‌شود، توانایی تخلیه تا 400 ،‌بخار را در اختیار دارد. چرخ یک پس زمینه. “اگر شرایط به آن نیاز دارد. زم، که شما در حال چرخش زیاد بین شارژرها نیستید، باید شما را سرگرم کند. چیزهای دیگری به جز آن وجود دارد – اما نه به قیمت درخواستی در حال حاضر. اگرچه GranTurismo Folgore در حال حاضر در حال تولید است. درب 180000 پوندی، احتمالاً می‌تو،م فرض کنیم که در اوا، امسال در بریت،ا با 2 شروع می‌شود.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 14

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48420

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار