یک BMW M4 تمام مشکی مدل 2025 در ویدیوی آزمایشی تهدیدآمیز به نظر می رسد

یک BMW M4 تمام مشکی مدل 2025 در ویدیوی آزمایشی تهدیدآمیز به نظر می رسد

BMW M4 2025 در ژانویه معرفی شد اما تولید آن تا ماه مارس شروع نمی شود. این کوپه با عملکرد پیشرفته وارد نمایندگی‌های فروش در سراسر جهان از جمله این نمایشگاه بریت،ا شده است. در اینجا داغ‌ترین مدل رقابتی با xDrive اختیاری است که اکنون به شما قدرت بیشتری نسبت به مدل محرک عقب می‌دهد. با مدل 2025MY، ،وجی با 20 ، بخار افزایش می یابد و به 523 ، بخار می رسد، اما فقط برای مدل چهار چرخ متحرک.

قابل توجه ترین تغییر در مقایسه با قبل از LCI در ،مت جلویی است که BMW چراغ های جلوی بازطراحی شده با ظاهر تیزتر را نصب می کند. دو LED عمودی به شکل فلش به ،وان چراغ های روشنایی در روز، چراغ های راهنما و چراغ های نقطه ای عمل می کنند. در اینجا چراغ‌های LED تطبیقی ​​اختیاری با ماتریس نور بالا که جایگزین فناوری لیزر قدیمی‌تر می‌شود، نشان داده شده‌اند. درج‌های آبی متمایز هنوز وجود دارند، که نشان‌دهنده چشمگیرترین تنظیم نور است.

چراغ‌های عقب لیزری که قبلاً برای M4 CSL محدود بود، اکنون در مدل‌های کمتر G82 در دسترس هستند. چراغ‌های عقب ممتاز، استاندارد در برخی بازارها و اختیاری در برخی دیگر، به لطف دیودهای لیزری که پرتوهای فایبرگ، در حال چرخش را روشن می‌کنند، جلوه‌ای سه بعدی دارند. با Life Cycle Impulse، BMW همچنین اطراف آرم‌های BMW و M را در پشت نسخه‌های مخصوص رقابت به‌روزرس، کرده است. اولی دارای رنگ مشکی براق است در حالی که دومی حاشیه های نقره ای دارد.

تغییرات اضافی را می توان در داخل کابین مشاهده کرد که در آن یک فرمان جدید با کف تخت وجود دارد. علاوه بر این، BMW M4 2025 دارای ورودی‌های هوای مرکزی اصلاح‌شده با نور محیط استاندارد است که می‌توان آن را در 9 رنگ سفارشی کرد. این نورپردازی محیطی به روز شده با تم های سلام/خداحافظ و سیگنال های نوری هنگام دریافت تماس تلفنی یا باز ، در ارائه می شود. M4 LCI اهرم دنده را حمل می کند اما می شنویم که M5 بعدی گیرب، متفاوتی خواهد داشت.

با توجه به اینکه M4 CS دارای 543 ، بخار قدرت و بارهای فیبر کربنی است، مشتق بزرگتری در راه است. اساساً تمام تغییراتی که در سدان M3 CS در سال گذشته شاهد بودیم به نسخه دو در آمد. بی ام و در ماه می از کوپه های داغ رونمایی خواهد کرد.

منبع: Sytner TV/YouTube

منبع: https://www.bmwblog.com/2024/04/13/2025-bmw-m4-walkaround-video/