پیکاپ کیا تاسمان در آمریکا تست شد

پیکاپ کیا تاسمان در آمریکا تست شد

اگرچه کیا گفته است که تاسمان اولین کامیون جه، آن خواهد بود، اما تایید نکرده است که این مدل در ایالات متحده فروخته خواهد شد. به طور رسمی، حداقل در حال حاضر، فقط به کره ج،ی، استرالیا، خاورمیانه و آفریقا خواهد آمد. جالب اینجاست که ویدئوی جاسوسی جدید این پیکاپ سایز متوسط ​​را در حال آزمایش در خاک آمریکا نشان می دهد. یک نمونه اولیه به شدت استتار شده با صفحات میشیگان در کالیفرنیا دستگیر شد.

برای یک خودروساز غیرعادی نیست که خودروی آینده را در کشوری آزمایش کند که قصد فروش محصول را ندارد. اما اگر تاسمان بالا،ه به ایالات متحده بیاید چه؟ اگر کارخانه ای در گرجستان ساخته نشده باشد، پس از در نظر گرفتن مالیات مرغ، قیمت بالایی را ،ن می زنیم. این تعرفه 25 درصدی برای کامیون های سبک وارداتی به ایالات متحده است. قدمت آن به دوران ریاست جمهوری لیندون جانسون برمی گردد که در ابتدا آن را در سال 1964 تحمیل کرد.

ویدئوی جداگانه در زیر ضمیمه شده و در سایت قرار داده شده است تیک توک نمونه اولیه متفاوت تاسمان را در استرالیا نشان می دهد. این نیز با استتار پوشانده شده است، اما به نظر می رسد که شخصی کلید را در دست داشته و توانسته قفل کامیون را باز کند و به داخل بپرد. کابین احتمالاً متعلق به یک نسخه با مشخصات بالاتر با توجه به تج،ات سخاوتمندانه است: صندلی های حافظه، سانروف، صفحه نمایش دوگانه، روشنایی محیط، و پد شارژ بی سیم.

شما همچنین متوجه انتخابگر دنده در ستون فرمان و طراحی فرمان چپ خواهید شد، اگرچه استرالیا بازاری با فرمان راست است. به نظر می رسد کابین شبیه به EV9 است اما با دستگیره های درهای درشت کمی محکم تر به نظر می رسد. جلوپنجره لانه زنبوری مشکی روی داشبورد، دریچه‌های هوا را که می‌توان از طریق دستگیره‌های بزرگ کنترل کرد، پنهان می‌کند. اگرچه این یک کابین دوتایی است، اما سبک های بدنه دیگری نیز وجود خواهد داشت، از جمله کابین تک کابین و کابین شاسی.

رقیب فورد رنجر در سیدنی بزرگ دیده شده است و قرار است قبل از عرضه در سال آینده، پشت درهای بسته برای فروشندگان به نمایش گذاشته شود. کیا قصد دارد تا Work،rse را در پیکربندی های 4×4 و 4×2 با موتور 2.2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل و گیرب، هشت سرعته اتوماتیک به فروش برساند. شایعات حاکی از آن است که یک مشتق GT با موتور V-6 نیز در نظر گرفته شده است. گفته می شود تاسمان تمام الکتریکی برای عرضه در اوا، سال 2026 قفل شده است.

در همین حال، اولین نمایش جه، قرار است قبل از پایان سال 2024 انجام شود. شایان ذکر است که تاسمان یک کامیون نردب، بزرگتر از هیوندای سانتا کروز یکپارچه خواهد بود. نه تنها با رنجر، بلکه با تویوتا هایلو، و فول، واگن آماروک نیز روبرو خواهد شد.



منبع: https://www.motor1.com/news/716898/kia-tasman-interior-revealed-spy/