عمار یک G87 M2 مدل 2024 دریافت کرد

عمار یک G87 M2 مدل 2024 دریافت کرد

Beamerpost

نام: Artboard 2.png بازدید: 1889 حجم: 2.93 مگابایت

زمان در حال اجرا است. یک سال از تولید BMW G87 M2 می گذرد. مدهای بیشتر و بیشتری در سمت چپ، راست و وسط ظاهر می شوند + طرح ها شروع به دیوانه تر شدن و ماجراجویی تر شدن می کنند.

امروز، ما می‌خواستیم این مثال بسیار منحصر به فرد را به اشتراک بگذاریم – اولین G87 M2 2024 که به لطف او دیده‌ایم. تعلیق بادی Air Lift 3H. اکنون، ما به خوبی می‌د،م که سیستم تعلیق بادی به مذاق همه خوش نمی‌آید، اما باید اعتراف کنید که بسیار جالب به نظر می‌رسد. بعلاوه، اگر ظاهر زیبا را دوست دارید اما از رانندگی در مکان های بدون برداشتن لب جلویی خود لذت می برید، کیف ها 100% راه حل هستند.

نصب شده توسط https://caraudiosecurity.com/

نام: Artboard 3.png بازدید: 1827 حجم: 2.42 مگابایت

با نشستن در زیر سیستم تعلیق بادی، مجموعه ای از آن را خواهید دید bbs رینگ های آلیاژی 3 تکه LMR یک اثر هنری واقعی هستند و در کنار رنگ سیاه یاقوت کبود خودرو ظاهری عالی دارند.

نام: Artboard 6.png بازدید: 1817 حجم: 2.49 مگابایت

در جلوی خودرو، اولین چیزی که به چشم می خورد، چراغ های روشنایی روز زرد رنگ CSL هستند. تضاد با رنگ تیره خودرو، آن را به یک افزودنی خوشایند برای بدنه تبدیل کرده است. کمی رنگ در یک ماشین تیره همه چیز را زنده می کند – موضوعی که در عقب ماشین ادامه دارد. بیشتر در مورد آن به زودی.

در زیر، این خودرو دارای یک ت،یم‌کننده جلو فیبر کربنی نسخه 1 به ،وان بخشی از بسته کربن کامل MHC LDN نسخه 1 است. واقعیت جالب: این اولین کیت کربن موجود برای G87 M2 بود و یک سال بعد هنوز هم عالی به نظر می رسد. G87 M2 دارای سپر جلویی کاملاً مربعی است که طراحی یک لبه جلویی خوب را بسیار دشوار می کند. با این حال، طراحان MHC کار بسیار خوبی انجام دادند https://r44performance.com/collectio…on-fibre-parts

نام: Artboard 4.png بازدید: 1830 حجم: 3.28 مگابایت

اگر دقت کنید، متوجه خواهید شد که ،مت مرکزی مشکی براق سپر جلو با یک کپی کربن جایگزین شده است. این یک قطعه جدید برای MHC کاتالوگ و ما فکر می کنیم که یک مدل بسیار محبوب برای دارندگان G87 خواهد بود. طبیعتاً مالک نیز کانال های فیبر کربنی جلو را برای تکمیل ،مت جلو انتخاب کرده است

https://r44performance.com/،ucts/…d6fdcdf8&_ss=r

https://r44performance.com/،ucts/…s&_ss=e&_v=1.0

نام: Artboard 5.png بازدید: 1817 حجم: 2.65 مگابایت

با حرکت به سمت ماشین پیدا می کنیم MHC LDN رکاب‌های کناری نسخه اول دارای یک فرورفتگی ظریف به سمت قوس چرخ‌های عقب پهن هستند. تنها بخش‌های دیگری که در کناره خودرو به آن اشاره می‌شود، درپوش‌های آینه‌های فیبر کربنی هستند که نسبت به OEM ممتازتر به نظر می‌رسند. تمام قطعات طراحی از فیبر کربن ساخته شده است MHC LDN تولید شده از قبل از بارداری کربن با بافت سبک OEM، گارانتی اتصالات و 3 سال گارانتی. در حالی که این گزینه گرانتر از … حالت مرطوب کربن، شما می تو،د از کیفیت، نصب و طول عمر مطمئن باشید.

نام: edited-2.jpg بازدید: 1763 حجم: 479.9 کیلوبایت
نام: Artboard 10.png بازدید: 1798 حجم: 2.26 مگابایت
https://r44performance.com/،ucts/…1&_ss=e&_v=1.0

پشت ماشین جایی است که واقعا جادو اتفاق می افتد. نه تنها سومین و آ،ین جزء کیت کربن Edition 1 به شکل یک دیفیوزر 3 تکه در عقب است، بلکه قطعاً اسپوی، کربنی عقب Maxton Design با نوار نور LED پویا یکپارچه را متوجه خواهید شد. این تغییری است که G87 را واقعاً خاص می کند. نوار نور جاروب می شود و چشمک می زند و توجه همه را در نمایشگاه ها و جاده ها به خود جلب می کند.

نام: Artboard 7.png بازدید: 1783 حجم: 2.23 مگابایت
نام: Artboard 8.png بازدید: 1787 حجم: 2.66 مگابایت
https://r44performance.com/،ucts/…g&_ss=e&_v=1.0

از دیدن این که این نمونه با صندلی های سطلی فیبر کربنی کارخانه ای مشخص شده است – یک ویژگی اختیاری بسیار مطلوب – هیجان زده خواهید شد. مالک یک پیچ و تاب ظریف واقعی اضافه کرد عملکرد M زیر دستی Alcantara در داخل قرار دارد که لمس خوبی است.

نام: edited-3.jpg بازدید: 1735 حجم: 143.0 کیلوبایت
https://r44performance.com/،ucts/…t&_ss=e&_v=1.0

از نظر عملکرد، ماشین کاملا معمولی است. کار می کند الف مذاب یک سیستم اگزوز اسپرت پشتی OPF به خودرو کمی عمیق‌تر می‌دهد، اما به غیر از آن، کار مثل همیشه است. برای ،، که خارج از اروپا هستند، OPF ها و برخی فیلترهای ذرات بنزین به دلایل انتشار گازهای گلخانه ای در بازار اتحادیه اروپا اجباری هستند. علیرغم اینکه آنها کل سیستم اگزوز را خفه ،د، مالک این خودرو به همراه بسیاری دیگر ترجیح دادند آن را حذف نکنند تا خودرو کاملاً قانونی باشد.

نام: Artboard 9.png بازدید: 1789 حجم: 2.45 مگابایت
https://r44performance.com/،ucts/…2&_ss=e&_v=1.0

نظر خود را در مورد این ساخت با ما در میان بگذارید. آیا این نوع سبکی است که شما ترجیح می دهید، یا سبکی را ترجیح می دهید که بیشتر در پیست یا ورزش باشگاهی متمرکز باشد؟

نام: Artboard 2.png بازدید: 1889 حجم: 2.93 مگابایت

اکنون ویژگی YouTube را بررسی کنید!



منبع: https://g87.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2103087

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار