باز هم نزدیک نیست

باز هم نزدیک نیست

رکوردهای مسابقه درگ Lucid Air Sapphire همچنان ادامه دارد. در چند هفته گذشته، سدان برقی 1234 ، بخاری را دیده‌ایم که سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت 1.77 ث،ه را طی می‌کند در حالی که یک چهارم مایل 8.9 ث،ه را طی می‌کند. این تنها یک پاس بود، و با ش،ت دادن رقیب مستقیم خود در بازار، تسلا مدل S Plaid، از این عملکرد پشتیب، کرد.

Dodge Challenger Demon 170 رقیبی برای Lucid Air نیست. به راحتی می توان استدلال کرد که این ،یبات متضاد هستند، اما آنها یک چیز مش، دارند. هر دو قادر به اجرای زیر 9 ث،ه در نوار کشیدن هستند. و اکنون، ما آنها را در کنار هم در آ،ین ویدیوی DragTimes داریم. روی کاغذ، این باید یک مسابقه بسیار نزدیک باشد. اما واقعیت کمی متفاوت است.

قبل از اینکه به آن بپردازیم، در اینجا مروری سریع از بازیکنان داریم. Demon 170 به م،ای واقعی کلمه برای زندگی یک چهارم مایلی ساخته شده است. این موتور دارای 1025 ، بخار قدرت از یک V-8 سوپرشارژر است، و بله، با E85 پر شده است، بنابراین کامپیوتر موتور باید تمام این قدرت را برای راه اندازی داشته باشد. ،تیک‌های درگ بزرگ در عقب نصب شده‌اند و در داخل آن فقط یک صندلی برای راننده پیدا خواهید کرد. این کاملاً استوک و سفارشی از کارخانه ساخته شده است، دقیقاً به سیستم تعلیق Demon-bar-tuned که به آن اجازه می دهد چرخ ها را از خط خارج کند.

اما Lucid Air Sapphire نیز موجودی کارخانه است. این موتور از پیشرانه سه موتوره خود 1234 ، بخار نیرو تولید می کند، اما در این سدان بزرگ چهار در، نقطه یدک کشی پیدا نخواهید کرد. این خودرو با ،تیک‌های خیاب، میشلین پایلوت اسپورت کار می‌کند و فضای داخلی مملو از صندلی‌هایی است که افراد می‌توانند جلو و عقب بنشینند. برای مسابقه درگ تنظیم نشده است، اما این مانع از تسخیر همه چیز در مسیر نمی شود.

بدون درام بیشتر، که شامل Demon 170 می شود. اگرچه به طور خاص برای یک چهارم مایل طراحی شده است، چلنجر این مسابقه را در هر مرحله از نبرد ش،ت می دهد. بهترین دویدن شیطان اولین پاس است که در آن به 9.49 در 144.8 مایل در ساعت می رسد. اما Sapphire یک چهارم را در 9.01 ث،ه با سرعت 153 مایل در ساعت انجام می دهد و حتی با وجود عدم وجود ،تیک های کششی، خط را سخت تر ، می کند. سیستم چهار چرخ متحرک Air Sapphire به سرعت 1.44 ث،ه 60 فوتی راه پیدا می کند و راه اندازی خود را نشان می دهد. خیلی دشوار. شیطان نیز قوی می شود، اما در 1.48 ث،ه، به اندازه کافی سخت نیست.

آینده Lucid Air Sapphire چیست؟ ما هنوز برای رویارویی با ریماک ناوارا امیدواریم. این باید دقیقاً مطابقت داشته باشد، اما تا آن زمان، Lucid ممکن است ،وان سریع‌ترین خودروی تولید یک چهارم مایل در جهان را داشته باشد.

منبع: https://www.motor1.com/news/718666/lucid-air-sapphire-drag-races-demon-170/