ایسوزو وانت پیکاپ V-Cross 2024 را پیش از عرضه آن به نمایش گذاشته است

فیس لیفت ایسوزو V-Cross

ایسوزو یکی از تولیدکنندگ، است که بخش پیک آپ سبک زندگی را در هند تبلیغ کرده است. قبل از ایسوزو، بسیاری از تولیدکنندگان شانس خود را امتحان ،د. اما هرگز موفق نشدند. ایسوزو V-Cross احتمالا اولین مینی ون خواهد بود که در بازار ما توجه ،یداران را به خود جلب می کند. برای سال‌ها، V-Cross تنها پیکاپ موجود برای فروش بود. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است و کامیون یک رقیب دارد. با افزایش رقابت، ایسوزو تصمیم گرفت آپدیت این پیکاپ محبوب را ارائه کند. سازنده اکنون تصویری از این پیکاپ تراک منتشر کرده است.

فیس لیفت ایسوزو V-Cross
فیس لیفت ایسوزو V-Cross

ع، هایی که در فضای مجازی منتشر شده اند، نگاهی اجمالی به جلو و کابین وانت به ما می دهند. در حالی که ایسوزو مدتی است V-Cross را در هند عرضه می کند، این نسخه مشابه نسخه بین المللی نیست. در واقع یک نسل از نسخه بین المللی عقب تر است. با بازگشت به تیزرها، جلوپنجره جلویی ایسوزو V-Cross چیزی است که در اینجا دیده می شود.

به نظر می رسد سازنده تغییرات جزئی در جلوپنجره، چراغ های جلو و سپر پیکاپ تراک ایجاد خواهد کرد تا ظاهری جدید به آن ببخشد. درست مانند جلو، می‌تو،م انتظار یک سپر اصلاح‌شده در پشت را نیز داشته باشیم. طراحی رینگ‌های آلیاژی نیز کمی متفاوت به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود که در دو رنگ تمام شود.

فیس لیفت ایسوزو V-Cross
فیس لیفت ایسوزو V-Cross

و از تصاویر موجود آنلاین، ما احساس می کنیم که این پیکاپ نیز در داخل کابین نیز به روز رس، هایی را دریافت خواهد کرد. نسخه 2024 ایسوزو V-Cross در رنگ های قهوه ای و مشکی کابین عرضه می شود. صندلی‌ها در این تم تکمیل خواهند شد و داشبورد و سایر پانل‌های پ،تیکی احتمالاً سایه‌ای از مشکی خواهند داشت.

سازنده سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی را به روز خواهد کرد. این SUV با یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی عرضه می شود که از Android Auto و Apple CarPlay پشتیب، می کند. این SUV همچنین دارای صندلی های قابل تنظیم الکتریکی، فرمان چند منظوره، کروز کنترل، کنترل آب و هوای خودکار و غیره خواهد بود.

فیس لیفت ایسوزو V-Cross
فیس لیفت ایسوزو V-Cross

این SUV همچنان به ویژگی های ایمنی مانند شش کیسه هوا، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کنترل فرود از تپه و دوربین عقب با سنسورها مجهز خواهد بود. ایسوزو V-Cross از موتورهای مشابه نسخه فعلی بهره می برد. موتور 1.9 لیتری توربوشارژ دیزلی 161 ، بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این SUV با گزینه های گیرب، دستی و اتوماتیک ارائه خواهد شد.

نوع پایین‌تر پیکاپ ایسوزو V-Cross در پیکربندی دو چرخ متحرک ارائه می‌شود، در حالی که ویژگی چهار چرخ محرک احتمالاً تنها با نسخه بالاتر ارائه می‌شود. ایسوزو همچنین نسخه پایه دو کابین این پیکاپ را در سال 2021 ارائه می کند.

فیس لیفت ایسوزو V-Cross
فیس لیفت ایسوزو V-Cross

انتظار می رود که در این نسخه آینده نیز شاهد همین موضوع باشیم. در حال حاضر V-Cross فقط با هایلو، رقابت می کند. با این حال، با شایعاتی مبنی بر بازگشت فورد به هند، پیشنهاداتی مبنی بر اینکه فورد ممکن است پیکاپ رنجر را در هند عرضه کند، وجود دارد.

احتمال راه اندازی یک رنجر توسط فورد بسیار بعید است زیرا این یک کامیون گران قیمت خواهد بود. فورد رنجر اخیراً با اورست یا Endeavour آینده، همانطور که ما می شناسیم، در یک تخت در چنای مشاهده شد. انتظار می رود که نسخه به روز شده ایسوزو V-Cross به زودی وارد بازار شود.

پست Isuzu Teases 2024 V-Cross Pick Up Truck Ahead of Launch اولین بار در Cartoq پدیدار شد.

منبع: https://www.cartoq.com/isuzu-2024-v-cross-pick-up-truck-facelift-teaser/