Jawa Perak و 42 Bobber 2024 راه اندازی شد: قیمت ها از روپیه شروع می شود. 2.09 میلیون

2024 Jawa Bobber 42، Perak راه اندازی شد

ک،یک ،دز، سازنده برندهای محبوب جاوا و یزدی، نسخه 2024 مدل های شاخص خود، جاوا پراک و 42 بابر را رونمایی کرد. در حالی که هر دو Perak و 42 Bobber دارای طراحی باببر هستند، از نظر طراحی و زیبایی شناسی ویژگی های متمایز خود را دارند.

2024 Jawa Bobber 42، Perak راه اندازی شد

Perak بیشتر به سمت یک ،یب ک،یک و ک،یک متمایل است که توسط ،اصر برنجی ظریف ساخته شده روی بر،ب‌های م،ن سوخت و درپوش پرکننده برجسته شده است. Perak همچنین دارای یک صندلی تک تکه برای راحتی بیشتر است. علاوه بر این، گیره‌های پای سوار نیز برای اطمینان از موقعیت سواری آرام‌تر تغییر مکان داده‌اند.

سیستم تعلیق مجدداً کار شده و گیره‌های پا به اندازه 155 میلی‌متر به جلو حرکت داده شده است تا حالتی شبیه مبل به سوارکار بدهد. Perak اکنون دارای یک طرح رنگی جذاب دو رنگ مشکی مات/خا،تری مات است. قیمت جاوا پراک 2024 از روپیه شروع می شود. 2.13 لک (نمایشگاه سابق).

2024 جاوا 42 بابر

از سوی دیگر، Jawa 42 Bobber 2024 به‌روزرس،‌های قابل توجهی را دریافت می‌کند تا دوچرخه را در دسترس‌تر و کاربردی‌تر کند. در مقابل پراک، طراحی مدرن جدیدی دارد. چرخ‌های آلیاژی و ،تیک‌های بدون تیوب اکنون در دسترس هستند که عملکرد را افزایش می‌دهد. قیمت پوپر تجدید نظر شده است. نسخه White Moonstone Jawa 42 Bobber با قیمت روپیه شروع می شود. 2.09 لک (نمایشگاه سابق) که دوچرخه را برای همه مقرون به صرفه می کند.

42 Bobber اکنون گزینه های رنگی جدیدی مانند Mystic Copper با رنگ دوگانه و Jasper Red را ارائه می دهد. ویژگی‌های متعددی نیز به دوچرخه اضافه شده است که شامل روشنایی LED، دسته ابزار دیجیتال، سوکت شارژ USB، صندلی قابل تنظیم و چندین گزینه برای نصب چمدان می‌شود.

جاوا پراک پوپر 2024

هر دو Jawa Perak و 42 Bobber از همان موتور 4V DOHC 334 سی سی با مایع خنک کننده استفاده می کنند. این موتور با حدود 30 ، بخار قدرت و 30 نیوتن متر گشتاور عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. از ویژگی های قابل توجه می توان به سیستم ترمز ByBre، ABS دو کاناله کانتیننتال، کلاچ لغزشی و کمکی و سیستم تعلیق تک مرحله ای جدید با قابلیت تنظیم پیش بارگیری اشاره کرد.

در بازار هند، هر دو دوچرخه با رقابت سختی از سوی بازیکن، مانند Royal Enfield Meteor 350، Honda height CB350، Yezdi Roadster، Triumph S،d ​​400 و Harley Davidson X440 روبرو هستند. با این حال، Perak و 42 Bobber تنها دو مدل در بخش اقتصادی هند هستند. 42 Bobber در سال 2022 عرضه شد در حالی که Perak اولین بار در سال 2018 معرفی شد. این اولین به روز رس، برای هر دو موتور سیکلت است.

A،sh Singh Jo،، مدیر عامل Jawa Yezdi Motorcycles، هیجان خود را از راه اندازی این خودرو ابراز کرد و بر محبوبیت Jawa Perak و 42 Bobber در بازار هند تاکید کرد.

جاوا پراک به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ما تبدیل شده است که شاهدی بر بازار رو به رشد در هند است. 42 Bobber برتری ما را در این بخش تقویت کرده است. ذهنیت پوپر یک ذهنیت آموخته شده است. یا داری یا نداری باید سوارش بشی ببینی داری یا نه. با این حال، طراحی جدید جاوا پراک شما را وسوسه می کند که به سمت تاریکی بروید!

ک،یک ،دز نیز در ماه های آینده موتورسیکلت های جدیدی را با برند Yezdi روانه بازار خواهد کرد. انتظار می رود نسخه کاملاً جدید Yezdi Roadking به زودی منتشر شود. شایان ذکر است که جاده آتی Yezdi Roadking در یک رویداد نمایندگی اخیر به نمایش گذاشته شد.

Jawa Perak و 42 Bobber پس از سال 2024 راه اندازی شدند: قیمت ها از روپیه شروع می شود. 2.09 Lakh اولین بار در Cartalk ظاهر شد.

منبع: https://www.cartoq.com/2024-jawa-perak-42-bobber-updates-cl،ic-legends/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار