BMW یک گواهی تولد دیجیتال برای ماشین شما به قیمت 125 یورو می فروشد

BMW یک گواهی تولد دیجیتال برای ماشین شما به قیمت 125 یورو می فروشد

BMW سال هاست که گواهی اصالت را ارائه می دهد و از سال 2024 به روز رس، خواهد شد. اکنون گواهی تولد دیجیتال نامیده می شود و برای شما 125 یورو هزینه دارد. این واقعاً برای یک تکه کاغذ بسیار شیب دار است، اما اگر ماشین خود را دوست دارید، داشتن آن چیز خوبی است. این شامل تمام اطلاعاتی است که انتظار دارید: شماره شاسی و موتور و همچنین تاریخ تولید/تحویل.

اگر یک BMW دارید که در دهه 1980 یا بعد از آن تولید شده است، گواهی تولد دیجیتال همچنین شامل شماره انتقال و جزئیات مربوط به ویژگی های اختیاری مورد نیاز کارخانه است. اکنون همچنین با امضای دیجیتال به ،وان یک لایه امنیتی اضافی در برابر تولید محصولات تقلبی عرضه می شود.

اگر علاقه مند هستید، فرم سفارش در این لینک در وب سایت BMW Group Cl،ic وجود دارد. درخواست های تلفنی دیگر به دلیل “دلایل حفاظت از داده” انجام نمی شود. پرداخت 125 یورو باید از طریق حواله بانکی انجام شود و برند لو، آلم، سند را با امضای دیجیتال از آرشیو گروه BMW ارسال می کند.

یک سند دو صفحه ای می تواند ابزار موثری برای فروش سریعتر خودرو باشد. داشتن یک کاغذ رسمی از BMW ممکن است ،یداران بیشتری را جذب کند. به غیر از پرداخت هزینه، باید مدارک مالکیت، ع، شاسی و شماره موتور را نیز ارائه دهید. این شرکت بسته به مدل و سن خودرو، میزان جزئیات درج شده در سند را تعیین می کند. منطق به ما می گوید که هر چه خودرو جدیدتر باشد، بی ام و اطلاعات بیشتری می تواند به اشتراک بگذارد.

پس از پر ، فرم درخواست، باید به این ایمیل ارسال شود: hdz.info@bmwgroup.com. سند بدون اثبات مالکیت صادر نخواهد شد: کپی گواهینامه وسیله نقلیه، سند ثبت خودرو یا قرارداد ،ید. قیمت درخواستی شامل مالیات بر ارزش افزوده (VAT) می باشد. با این حال، احتمالاً باید هزینه حمل و نقل را بپردازید.

منبع: BMW Cl،ic Group

منبع: https://www.bmwblog.com/2024/04/21/bmw-di،al-birth-certificate-for-your-car/