صاحب یک SUV عملکرد لوکس از پورشه

logo

اوج عملکرد SUV از پورشه میتونه مال تو باشه

شاسی‌بلندهای لو، با کارایی بالا یکی از سریع‌ترین و جالب‌ترین بخش‌های صنعت خودروسازی هستند که در حال رشد هستند و با ادامه تکامل، شروع به تجسم فرضیه خود برای داشتن همه آن‌ها می‌کنند: کاربردی بودن و استفاده روزمره یک SUV و امکانات رفاهی. و لو، ویژگی های خودروی لو،، سبک سوپراسپرت، عملکرد و لذت رانندگی.

پورشه کاین توربو GT یکی از جدیدترین و بهترین نمونه های این جنبه های یک SUV لو، با عملکرد بالا است. قدرت 650 ، بخار از یک موتور V8 توئین توربو با توانایی شتاب 0 تا 60 تنها در 3.1 ث،ه و رسیدن به حدا،ر سرعت 189 مایل در ساعت است.

علاوه بر این همه عملکرد، فضای داخلی مجلل با جزئیات، ویژگی ها و فناوری که بهترین خودروهای لو، خواهان آن هستند، فضایی را برای شما و چهار سرنشین فراهم می کند. فضای بار سخاوتمندانه است و با بدنه کوپه کاین براق، توربو GT همچنین ظاهری شیک و اسپرت دارد که ،یبی از عملکرد و ویژگی های لو، را برای یک SUV عملکرد لو، خیره کننده ،یب می کند. اگر علاقه مند به داشتن یک کاین توربو GT هستید، چه برای رانندگی روزانه و چه برای تفریح ​​همه جانبه، برخی از بهترین خودروهای فروش را در زیر و در وب سایت duPont Registry خواهید دید. مجموعه ای از خودروهای پورشه کاین توربو GT برای فروش را در زیر مشاهده کنید.

تفاوت پورشه کاین توربو و کاین توربو GT چیست؟

در حالی که پورشه کاین توربو مطمئناً قدرتمند و قادر به عملکرد بالا است، تفاوت اصلی بین آن و توربو GT این است که GT بیشتر به دینامیک رانندگی و عملکرد بالا اختصاص دارد و 650 ، بخار قدرت دارد که از یک V8 توئین توربو به دست می آید. تفاوت های دیگر شامل این واقعیت است که توربو GT فقط در سبک بدنه کوپه موجود است و توربو GT نیز به ،وان مدل E-Hybrid موجود نیست.

آیا پورشه کاین توربو GT هیب، است؟

برخلاف پورشه کاین توربو S E-Hybrid یا سایر مدل های هیب، کاین، توربو GT هیب، نیست و 650 ، بخار قدرت کامل خود را از یک موتور V8 دو توربوشارژ به دست می آورد.


پورشه کاین توربو GT 2022

پورشه کاین توربو GT 2022


پورشه کاین توربو GT 2022 (1)

پورشه کاین توربو GT 2022


پورشه کاین توربو GT 2022 (2)

پورشه کاین توربو GT 2022


پورشه کاین توربو GT 2022 (3)

پورشه کاین توربو GT 2022


پورشه کاین توربو GT 2022 (4)

پورشه کاین توربو GT 2022


پورشه کاین توربو GT 2024

پورشه کاین توربو GT 2024


پورشه کاین توربو GT 2024 (1)

پورشه کاین توربو GT 2024


پورشه کاین توربو GT 2023

پورشه کاین توربو GT 2023


پورشه کاین توربو GT 2024 (2)

پورشه کاین توربو GT 2024


پورشه کاین توربو GT 2022 (5)

پورشه کاین توربو GT 2022



او می،د


آیا به دنبال پورشه کاین توربو GT برای ،ید هستید؟ duPont REGISTRY صدها پورشه کاین توربو GT را برای فروش در اختیار دارد، از جمله برخی از نادرترین پورشه کاین توربو GT که تا کنون ساخته شده است. برای مشاهده همه آنها، روی دکمه زیر کلیک کنید تا همه خودروهای پورشه کاین توربو GT برای فروش را ،یداری کنید.

او می فروشد


آیا صاحب پورشه کاین توربو GT هستید و می خواهید آن را بفروشید؟ duPont RegISTRY منبع برتر فروشندگان خصوصی است تا پورشه کاین توربو GT خود را فهرست کرده و/یا بفروشند. برای مشاهده گزینه های منو روی دکمه زیر کلیک کنید.


منبع: https://news.dupontregistry.com/porsche/porsche-cayenne-turbogt-performance-suv/