BMW X3 2025: اولین حضور رسمی

BMW X3 2025: اولین حضور رسمی

با تحویل 350000 دستگاه در سال 2023، X3 ،وجی پرفروش‌ترین خودروی BMW بود. اگرچه این کراس اوور لو، از سال 2017 وجود داشته است، اما ثابت کرده است که محبوبیت بیشتری نسبت به سدان اصلی سری 3 دارد. این برند پریمیوم آلم، روی موفقیت های خود استراحت نمی کند زیرا مدل جایگزین آن هفته ها تا معرفی رسمی فاصله دارد.

اما ابتدا، یک پیش نمایش کوچک. تصاویر نمونه های اولیه استتار شده، پلاگین هیب، و مشتقات M Performance را نشان می دهد. مدل داغ دارای سیستم اگزوز چهارگانه است، ویژگی که قبلاً برای خودروهای واقعی M محفوظ بود. X1 M35i و X2 M35i اولین مدل‌های M Lite بودند که از تنظیمات قدرتمندتر استفاده ،د و اکنون مدل بزرگ‌تر X3 M نیز از این الگو پیروی می‌کند.

نمونه اولیه BMW X3 2025 استتار شده

56 تصاویر

X3 با عملکرد بالا احتمالاً از نام M40i خود فاصله خواهد گرفت تا جایی برای M50 ایجاد کند. بله، بدون «من» در پایان. شایعات حاکی از آن است که این کراس اوور لو، اولین مدل بنزینی بی‌ام‌و خواهد بود که حرف آ، را حذف می‌کند، که برای دهه‌ها نشان دهنده تزریق سوخت بوده است. با این حال، موتورهای دیزلی “d” را حفظ می کنند در حالی که موتورهای هیب، پلاگین “e” را حفظ می کنند.

اگر صحبت از مدل برقی شد، حداقل در ابتدا به ایالات متحده نخواهد آمد. شنیدن این موضوع ناامیدکننده است زیرا BMW می‌گوید X3 جدید (xDrive30e؟) باتری ارتقا یافته‌ای با قدرت قابل استفاده بیشتر برای برد الکتریکی بیشتر خواهد داشت.

BMW X3 2025 که در داخل با نام رمز خود “G45” شناخته می شود، بدنه شیک تری را در زیر آن استتار چرخان پنهان می کند. برند باواریایی ضریب درگ را از 0.29 به 0.27 کاهش داد تا بهره وری سوخت را بهبود بخشد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی “G01” مسیر عریض‌تری دارد و در ا،ل عقب نیز از ارتفاع کمتری برخوردار است. مهندسان توانستند استحکام را افزایش دهند و از میله‌های ضد غلت ارتقا یافته برای سواری جذاب‌تر استفاده کنند، بدون اینکه بر راحتی سواری تأثیر منفی بگذارد.

با هزینه اضافی، X3 جدید به یک شاسی تطبیقی ​​اختیاری مجهز خواهد شد که دارای کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی است. تغییرات دیگر شامل نسبت فرمان مستقیم تر برای راحتی بیشتر و جدیدترین فناوری های ایمنی و کمک راننده است. ب ام و مطمئن است که X3 تجدید شده تمام تست های تصادف Euro NCAP را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

انتظار یک طراحی داشبورد ساده را فقط با چند دکمه سنتی داشته باشید. شما می‌تو،د از طریق صفحه نمایش لمسی به ا،ر عملکردها دسترسی داشته باشید، همانطور که تقریباً در سایر خودروهای بی‌ام‌و موجود امروزی وجود دارد. با توجه به اینکه X1 جدید بسیار بزرگتر از قبل است و 177.2 اینچ طول دارد، X3 احتمالاً برای حفظ فاصله ایمن بین دو کراس اوور رشد خواهد کرد.

مفهومی SUV بی ام و ویژن نو ک،ه X

28 تصاویر

نسخه جدید iX3 هنوز در حال برنامه ریزی است، اما تفاوت قابل توجهی با X3 خواهد داشت. سال آینده، این خودروی الکتریکی توسط پلتفرم بسیار محبوب بی‌ام‌و Neue Kl،e پشتیب، خواهد شد. نسخه های موتور احتراقی به استخوان های آزمایش شده و آزمایش شده CLAR می ،بند. این دو کراس اوور به طور قابل توجهی متفاوت به نظر می رسند، به خصوص در داخل که iX3 دارای داشبورد کاملاً جدیدی با نسل دهم iDrive خواهد بود.

BMW اخیراً با Vision Neue Kl،e X، iX3 آینده را پیش‌نمایش کرده است. این مفهومی دارای یک صفحه نمایش مرکزی بزرگ و بدون نمایشگر راننده بود. در عوض، نمایشگر هدآپ از یک گوشه شیشه جلو به گوشه دیگر گسترش یافته است. کراس اوور بدون آلایندگی که برای سال 2025 برنامه ریزی شده است، شماره iDrive را که قبلاً ذکر کردیم از دست خواهد داد. ما فکر می‌کنیم که به لطف زیرساخت‌های سفارشی EV با فاصله بین دو محور که پس از برداشتن بازوها امکان‌پذیر شده، جادارتر از مدل ICE خواهد بود. صندوق عقب معرفی شده اما هنوز چیزی رسمی نیست.

در همین حال، X3 بعدی با بنزین، دیزل و قدرت هیب، پلاگین تا چند هفته دیگر وارد بازار می شود و تا پایان سال به فروش می رسد.

منبع: https://www.motor1.com/news/716019/2025-bmw-x3-first-look/