دولت بازگشت کمک های بلاعوض برای خودروهای برقی را رد می کند

دولت بازگشت کمک های بلاعوض برای خودروهای برقی را رد می کند

بدون هیچ گونه مشوق مالی ،تی، دلیلی برای تغییر مصرف کنندگان وجود ندارد.

این موضوع توسط مایک هاوز، مدیر اجرایی SMMT تکرار شد و گفت که “،ت مایل است از رقابت پذیری صنعت خودروی بریت،ا اطمینان حاصل کند” اما “کمک کمی برای کمک به تقاضای مصرف کننده وجود دارد”.

هاوز پیشنهاد کرد که کاهش مالیات بر ارزش افزوده خودروهای الکتریکی جدید و تعدیل نرخ مالیات نیز از اقدامات خوشایند خواهد بود.

اخیراً، ال، اسمیت، مدیر عامل گروه فول، واگن بریت،ا، گفت که کمک های بلاعوض راهی “بسیار معقول” برای نشان دادن “این است که مسیر سفر است”.

اسمیت افزود: «ما به طور کامل از مشوق‌های خاص، واقع‌بینانه و هدف‌مند برای نشان دادن اینکه کربن‌زدایی از حمل‌ونقل جاده‌ای هدف است و خودروهای الکتریکی باتری‌دار ابزار بسیار مهمی برای دستیابی به این هدف هستند، حمایت می‌کنیم».

ردیابی رو به جلو VW ID 3

در گزارش EV، کمیته محیط زیست و تغییرات آب و هوا پیشنهاد می‌کند که «،ت باید کمک‌های بلاعوض را برای تحریک ،ید خودروهای الکتریکی با هدف تسهیل قیمت‌های فهرست زیر یک آستانه من، بررسی کند».

این سازمان می‌گوید این امر «بازار مقرون‌به‌صرفه» را تحریک می‌کند، در حالی که تغییر به سمت خودروهای الکتریکی را تسهیل می‌کند که به قیمت برابر با خودروهای احتراقی دست می‌یابند و «به مق، با گرایش به سمت خودروهای شاسی‌بلند که هزینه‌های زیست‌محیطی گسترده‌تری دارند، کمک می‌کند».

منبع: https://www.autocar.co.uk/car-news/electric-cars/government-rules-out-return-grants-electric-cars

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار