BMW X5 M Competition 2024

logo

از آنجایی که فناوری مدرن تایر و سیستم تعلیق به ماشین‌های بزرگ اجازه می‌دهد مانند وزنه‌های سبک من، شتاب بگیرند و بپیچند، گزینه‌های بیشتری از همیشه در فضای شش رقمی وجود دارد. در حالی که عملاً همه شاسی‌بلندهای پرقدرت به ،یبی از یک توربوشارژر دوقلو V8، سیستم تعلیق بادی فعال و سیستم چهارچرخ متحرک متکی هستند، تعهد متفاوت آنها به عملکرد کامل شروع به جدایی از آنها می‌کند. در انتهای ترازوی پیست محور تر، گزینه هایی مانند پورشه کاین توربو GT قرار دارند، در حالی که رقبای نرم تر و لو، تر مانند آئودی SQ 8، طرف دیگر را نشان می دهند.

اگر تا به حال یک SUV وجود داشته باشد که خود را در میانه مربع نشان دهد، کالیبراسیون BMW 2024 این سیستم ها قطعا این کار را انجام می دهد. X5 M با شروع قیمت 123295 دلاری، شامل هزینه 995 دلاری مقصد، تعادل تقریباً کاملی را ایجاد می کند و عملکردی در سطح سوپراسپرت ارائه می دهد بدون اینکه وضعیت خود را به ،وان یک SUV لو، فراموش کند. با قیمت آزمایش شده 141,445 دلاری که کمتر از رقم پایه 159,995 دلاری XM است، ممکن است جواهر تاج واقعی M باشد.

ع، BMW X5 M Compe،ion پارک شده در بیرون.

ب ام و برای مدل سال 2024 به روز شده است مهم ترین به روز رس، به این نسل اخیر اضافه شدن یک سیستم هیب، ملایم 48 ولتی است که مستقیماً در گیرب، هشت سرعته اتوماتیک این SUV ادغام شده است. در حالی که 617 ، بخار قدرت آن نسبت به مدل قبلی خود تغییری نکرده است، موتور الکتریکی از موتور احتراق داخلی پشتیب، می کند و حدا،ر 12 ، بخار قدرت و 147 پوند فوت گشتاور تولید می کند. هدف از بین بردن تاخیر توربو و بهبود پاسخ کلی و در عین حال کارآمدتر ، پیشرانه این شرکت است.

S68 در جلوی X5 نیز به روز رس، های قابل توجهی دریافت می کند. این موارد شامل یک محرک میل لنگ تقویت شده، یک توربوشارژر به روز شده که نزدیک به منیفولد اگزوز نصب شده است، یک سیستم ورودی هوا به روز شده و یک پمپ روغن جدید است. به طور کلی، BMW Select M Driver Pack 2024 در دسترس است. تمام نیروی موجود از طریق سیستم چهار چرخ محرک کامپ به جاده می رسد که توسط یک دیفرانسیل عقب فعال کمک می کند.

ع، BMW X5 M Compe،ion پارک شده در بیرون.

ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، اما چیزی که بیشتر در مورد درایو به روز شده X5 M برجسته می شود، احساس آن نیست، بلکه چیزی است که احساس نمی کند. مدل قبلی، پیش از فیس لیفت، 617 ، بخار قدرت را تولید می کرد و با ظلمی که از چیزی که اینقدر قدرت را توسعه می دهد، شتاب می گرفت. با این حال، مانند ا،ر خودروهای توربوی پرقدرت، واکنش پیشرانه چندان فوری نبود. این مورد در مورد فیس لیفت BMW X5 M 2024 صادق نیست. با استفاده از موتور، شاسی، فرمان و چهار چرخ محرک در حالت های تهاجمی، پاسخ دریچه گاز آن به همان اندازه که هر چیزی با توربو می تواند به آن امیدوار باشد، به حس تنفس طبیعی نزدیک می شود.

زمان 3.7 ث،ه تا 60 مایل در ساعت که از حالت س، پرتاب می شود، محافظه کارانه به نظر می رسد. این خودروی حمل‌ونقل خانوادگی 5498 پوندی، که وزنی تقریباً برابر با رو،رویس گوست دارد، در حالی که ،مت عقب آن بدون از دست دادن کشش می‌نشیند، تقریباً فوراً سرعت می‌گیرد. اگرچه از روی بلند،ا پخش می شود، اما صدای قدرتمند، عمیق و گلودار V8 به درام کلی تجربه می افزاید زیرا گیرب، هشت سرعته با سرعت سرگیجه آور از میان دنده ها می شکند. وقتی به پیچ تنگ نزدیک می‌شوید و روی چند شیفت دنده کلیک می‌کنید، BMW 2024 در حالی که چرخ‌های 21 اینچی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند، آزمایش‌کننده ما مجموعه‌ای پلک، با 22 اینچی در عقب را نشان می‌دهد.

ع، BMW X5 M Compe،ion پارک شده در بیرون.

وقتی زمان کم ، سرعت فرا رسیده باشد، خبرهای خوب بیشتری وجود دارد. مجموعه استانداردی از ترمزهای مرکب M با روتورهای 15.6 اینچی، کالیپرهای شش پیستون در جلو و دیسک های 15 اینچی، و یک کالیپر شناور تک پیستونی به سمت عقب، بدون زحمت با شتاب فوق الذکر مق، می کنند. حتی زم، که از طریق دوهای پشت سر هم در جاده کوهست، مورد علاقه ما تحت فشار قرار می گرفتیم، عملکرد آنها ثابت و الهام بخش باقی می ماند. مانند سایر محصولات M، فرمان BMW X5 M 2024 سریع و مستقیم است، اگرچه بازخورد زیادی ارائه نمی دهد. تغییرات بزرگ در جهت فقط به ورودی‌های کمی فرمان نیاز دارند که با ترمزهای قدرتمند و پاسخگو و پاسخ بهتر دریچه گاز مطابقت دارند. نتیجه یک SUV است که نسبت به مدلی که جایگزین می‌شود، واکنش‌پذیرتر است و لذت آن را در پیچ‌ها و مسیرهای کاملاً باز بهبود می‌بخشد.

با این حال، همه چیز را به عقب برگرد،د، و X5 M Comp مایل است به گونه ای سازگار شود که حتی برادر گران قیمت آن، XM، نمی تواند. در حالی که این مدل فیس لیفت شده از استحکام بیشتر شاسی بهره می برد، سیستم تعلیق آن به طرز شگفت انگیزی در حالت Comfort سازگار است. شاسی‌بلندهای قبلی با نشان M در این بخش، از X4 M Compe،ion گرفته تا XM فوق‌الذکر، با مشکل مواجه شده‌اند. این کامیون‌های خانوادگی همیشه توانسته‌اند در گوشه‌ها تحت تأثیر قرار بگیرند، اما به دلیل سواری سخت و دردناک و جهش ناخواسته‌شان به سرعت در اطراف شهر از هم می‌پاشند. X5 M Comp خود را با صاف ، خود در حالت Comfort متمایز می کند، حتی اگر به چرخ های اختیاری و بزرگتر مجهز باشد. سیستم تعلیق آن در حالی که معایب بزرگ جاده را مدیریت می کند، آنها را به سرعت جذب می کند و هیچ گاه به کابین خود برخورد نمی کند یا ،زش های ناخواسته ارسال نمی کند.

ع، داخلی یک SUV.
ع، داخلی یک SUV.

در داخل، BMW X5 M 2024 از به روز رس، های قابل توجهی مانند صفحه نمایش دوگانه منحنی بهره می برد. اندازه دسته ابزار آن 12.3 اینچ است، در حالی که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی در کنار آن 14.9 اینچ است. این سیستم جدیدترین سیستم iDrive 8 بی‌ام‌و را تامین می‌کند که دارای طراحی به سبک برنامه‌ای است که با وجود اینکه تماشای آن سرگرم‌کننده است، حرکت ، به آن دشوار است. با این حال، اکنون اتصال بی سیم را از طریق Apple CarPlay و Android Auto ارائه می دهد. هدآپ نمایشگر و سیستم صدای فراگیر Harman Kardon به همراه سانروف پانوراما و داشبورد چرمی به صورت استاندارد ارائه می شوند. تستر ما یک فضای داخلی خیره کننده چرمی قهوه ای مرینو تاروما با لهجه های متضاد چرم مشکی پوشیده بود، سایه ای که به خوبی با نمای بیرونی سبز شهری آن مطابقت داشت.

X5 M به ،وان بخشی از آ،ین فیس لیفت خود، اکنون از چراغ های جلو، چراغ های عقب و تریم M Shadowline به روز شده بهره می برد. اگرچه چراغ‌های جلو کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود هستند، اما افزودن لبه‌های مشکی براق به نمای جلو و خطوط تیزتر اطراف ورودی‌های هوا و دیفیوزر عقب به این مدل به‌روز شده ظاهر زیبایی تهاجمی‌تری بخشیده است. مدل سال 2024 شاهد اضافه شدن رنگ‌های جدید مانند Brooklyn Gery، Isle of Man Green و Frozen Pure Grey است، در حالی که 50 رنگ جداگانه BMW نیز موجود است.

ع، BMW X5 M Compe،ion پارک شده در بیرون.

قیمت بی‌ام‌و X5 M 2024 از 123295 دلار، با احتساب هزینه مقصد، 995 دلار، تقریباً مشابه قیمت مرسدس-AMG GLE 63 S و کمی بالاتر از آئودی RS Q8 است. با این حال، به طور قابل توجهی کمتر از کاین توربو GT تقریباً 200000 دلاری است.

در حالی که فضای SUV عملکرد شش رقمی ممکن است گزینه های بیشتری نسبت به قبل داشته باشد، تعداد کمی مانند BMW X5 M 2024 تعادل خوبی بین لو، بودن و عملکرد برقرار می کنند. با پیشرانه به روز شده 617 ، بخاری، آن را به شدت شتاب می دهد در حالی که سیستم تعلیق فعال، عظیم است. ترمز و فرمان سریع به آن کمک می کند تا به راحتی آن را در پیچ های تنگ هدایت کند. با این حال، حتی با کاهش سرعت، سیستم تعلیق آن به میزان قابل توجهی نرم می‌شود، شاهکاری که در سال‌های اخیر در بسیاری از شاسی‌بلندهای نشان M دیده نشده است. با کابینی به روز شده با جدیدترین فناوری و ظاهری زیباتر، X5 پرطرفدار مطمئناً بهترین ظاهر خود را دارد. در حالی که ممکن است عملکرد آماده برای مسیر حرکت توربو GT یا لو، بودن آئودی SQ 8 را نداشته باشد، برای هر ،ی که به دنبال نقطه می، کامل است من، است.

منبع: https://news.dupontregistry.com/reviews/review-the-2024-bmw-x5-m-compe،ion/