Nio باتری نیمه جامد 150 کیلووات ساعتی خود را در ماه ژوئن عرضه می کند اما فقط می توان آن را اجاره کرد.

Nio Is Launching Its 150 kWh Semi-Solid State Battery In June But It Can Only Be Rented

رسانه های چینی ادعا می کنند که ارزش خود باتری حدود 45000 دلار است، بنابراین قرار است به جای فروش با ماشین، اجاره داده شود.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/،dcarscoops-com/                                    

توسط برد اندرسون

30 آوریل 2024 در 06:29

    Nio باتری نیمه جامد 150 کیلووات ساعتی خود را در ماه ژوئن عرضه می کند اما فقط می توان آن را اجاره کرد.

  • سازنده خودرو بسته باتری خود را نمی فروشد بلکه آن را فقط از طریق ایستگاه های تعویض باتری خود عرضه می کند.
  • گزارش های چینی ادعا می کنند که بسته باتری به تنهایی ارزش یک سدان Nio ET5 را دارد.
  • یک ET7 با بسته 150 کیلووات ساعتی اخیراً 665 مایل را با یک بار شارژ پیموده است.

Nio بیش از دو سال است که وعده یک BEV با بسته باتری نیمه جامد را داده است و در نهایت تأیید کرد که در اول ژوئن، بسته باتری نیمه جامد مورد انتظارش در دسترس خواهد بود. با تمام مدل های موجود Nio کار می کند و از طریق یکی از ایستگاه های تعویض باتری این شرکت قابل نصب است.

پک جدید دارای چگالی انرژی 360 وات ساعت بر کیلوگرم است که بزرگترین چگالی باتری خودروهای الکتریکی تولید انبوه در چین است. ابعاد آن مانند سایر باتری های Nio است و وزن آن تنها 44 پوند (20 کیلوگرم) بیشتر از باتری 100 کیلووات ساعتی فعلی Nio است. جالب اینجاست که باتری نیمه جامد فقط برای اجاره در دسترس خواهد بود و نمی توان آن را به صورت استاندارد در مدل های جدید Nio قرار داد.

بخو،د: Nio ET7 با باتری های نیمه جامد در آزمایش واقعی 665 مایل رانندگی می کند

رسانه های محلی گزارش می دهند که دارندگان Nio که خودرویی مجهز به پکیج 70 کیلووات ساعتی یا 75 کیلووات ساعتی این برند دارند، برای استفاده از بسته 150 کیلووات ساعتی باید روزانه 150 یوان (21 دلار) بپردازند. ،، که مدل Nio را با بسته 100 کیلووات ساعتی رومینگ می کنند باید 100 یوان (14 دلار) در روز برای گزینه نیمه جامد بپردازند. این خودروساز چینی به دلیل هزینه گزاف آن، بسته 150 کیلووات ساعتی را مستقیماً به فروش نرساند. در واقع، برخی از رسانه ها معتقدند که قیمت آن تقریباً به اندازه Nio ET5 است که از 328000 یوان (45000 دلار) شروع می شود.

اگرچه باتری گران است، اما به سدان پرچمدار ET7 محدوده قابل توجهی می دهد. در طی آزمایشات اخیر در دنیای واقعی، Nio با یک بار شارژ 665 مایل (1070 کیلومتر) را از ،مینگ تا ژانجیانگ طی کرد. جالب‌تر ، این شاهکار این است که این وسیله نقلیه در آن زمان باری به ارزش 400 پوند (200 کیلوگرم) حمل می‌کرد و در طول سفر به ارتفاع 1875 متری رسید.

Nio نگفته است که بسته باتری با چه سرعتی شارژ می شود، اما از آنجایی که همه چیز در ایستگاه های تعویض باتری Nio قرار خواهد گرفت، مهم نیست زیرا رانندگان می توانند در زم، که برد کم است، بسته را تعویض کنند.

    Nio باتری نیمه جامد 150 کیلووات ساعتی خود را در ماه ژوئن عرضه می کند اما فقط می توان آن را اجاره کرد.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/nio-is-laun،g-its-150-kwh-semi-solid-state-battery-in-june-but-it-can-only-be-rented/