برخورد سوارکاران پولسار و یاماها با یکدیگر: تقصیر کی بود؟ [Video]

سواران بی پروا به کوه سقوط می کنند

جاده های کوهست، پرپیچ و خم بسیاری از سوارکاران را وسوسه می کند تا مشتاقانه سوار دوچرخه خود شوند. با این حال، برخی افراد تفاوت بین سواری مشتاقانه و سواری بی پروا را نمی دانند. اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که خطرات ناشی از رانندگی بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی را نشان می دهد. در این کلیپ کوتاه، برخورد دو سوارکار با قدرت زیاد در جاده کوهست، دیده می شود.

این ویدیوی یوتیوب توسط Born to Redline در کانال آنها به اشتراک گذاشته شده است. این وبلاگ با دوچرخه سواری مسابقه دهنده اصلی و دوستانش شروع می شود. آنها این سفر را در جاده های پر پیچ و خم کوهست، انجام می دادند. می توان متوجه شد که آنها بسیار بی احتیاطی اتومبیل خود را در جاده های عمومی رانندگی می ،د. با این حال، در پایان، شوالیه درس بزرگی می آموزد.

چی شد؟

می‌تو،م متوجه شویم که راکب Bajaj Pulsar RS200 پشت دوستش در KTM Duke 200 سوار شده بود. سپس هر دوی آنها به یک سری پیچ‌های کور نزدیک شدند که در آنجا کاملاً دوچرخه‌های خود را تکیه داده بودند. اتفاق بعدی این است که پس از گردش به چپ، سوار KTM با دوچرخه سواران دیگر مواجه می شود.

یکی از موتورسواران دیگر سرعتش را کم کرده بود و در سمت چپ جاده بود. با این حال، راکب دیگری که موتورسیکلت یاماها MT-15 را سوار می کرد، در حال چرخش دوربرگردان بود، اما راکب Pulsar RS200 متوجه این حرکت ناگوار نشد.

به دلیل این چرخش ناگه، و سرعت زیاد سوار RS200 در پیچ کور، نتوانست به موقع ترمز کند یا خود را کنار بکشد. در نتیجه، راکب RS200 با راکب MT-15 برخورد کرد. سپس هر دو در جاده افتادند که ضربه بسیار شدید بود.

سواران بی پروا به کوه سقوط می کنند

چه ،ی اشتباه کرد؟

خطای اصلی در این حادثه مربوط به راکب یاماها MT-15 است. قبل از اینکه چرخشی ناگه، بگیرد، به اندازه کافی مراقب نبود. در این ویدیو می بینیم که هر چهار سوارکار در یک جهت حرکت می ،د و پس از گرفتن پیچ دوم کور، دو راننده جلویی به صورت تصادفی دور برگردان شدند.

این حرکت را سوار RS200 یا حتی سوار دوک 200 نمی‌توانست پیش‌بینی کند، از آنجایی که تصادف بسیار ناگه، بود، راکب RS200 نمی‌توانست آنقدر قوی ترمز کند که دریفت نکند. اما با این حال، سوار RS200 نیز اشتباه می کرد.

دلیل این امر این بود که آنها بسیار بی پروا در جاده های کوهست، سوار می شدند. هنگام رانندگی در جاده هایی با پیچ های کور زیاد، نباید از سرعت مجاز تجاوز کنید. با این حال، آنها دقیقاً این کار را انجام می دادند تا ویدیو را فریبنده تر کنند.

سواری بی پروا بر روی کوه

سواری بی پروا

از ابتدای فیلم مشاهده می شود که این سوارکاران بسیار خطرناک سوار شده اند. آنها در طول سفر خود با ترافیکی که از طرف دیگر می آمد، تماس های نزدیک برقرار می ،د.

بنابراین این تصادف نباید برای ،ی تعجب آور باشد، زیرا شانس فقط در یک نقطه خاص می تواند به مسافر کمک کند. سپس اگر سوارکار دقت و مهارت کافی را نداشته باشد، حتماً چنین حوادثی رخ می دهد. به همین دلیل به مردم پیشنهاد می کنیم از سفر خود لذت ببرند، اما هرگز از قو،ن راهنمایی و رانندگی و مهارت های خود فراتر نروید.

برخورد سوارکاران پولسار و یاماها با یکدیگر: تقصیر کی بود؟ [Video] اولین بار در CarTalk ظاهر شد.

منبع: https://www.cartoq.com/mountain-road-motorcycle-crash-fault-reckless-riding-video/