مجموعه انحصاری خودروها 1 از 110 خودروی دستی استون مارتین Valor V12 را ارائه می دهد.

logo

این شاهکار تاریخ خودرو در سطح کل،یونر خانه جدیدی دارد.

استون مارتین اخیراً 110 سالگی خود را به ،وان یک تولید کننده جشن گرفت و با تاریخچه ای بسیار در پشت آن، باید میراث طول، خود را با ارج نهادن به هر چیزی که آن را عالی می کند جشن بگیرد. پاسخ او به آن: شجاعت. بیش از خود خودرو، استون مارتین والور یک نامه عاشقانه فریبنده به بسیاری از چیزهایی است که خودروهای پرفورمنس را عالی می کند، و همچنین یک خداحافظی تلخ و شیرین است زیرا صنعت خودرو به طور کلی دستخوش تغییرات گسترده شده است.

استون مارتین والور احتمالاً یکی از آ،ین خودروهای جهان خواهد بود که از یک موتور V12 در جلو متصل به گیرب، دستی شش سرعته استفاده می‌کند و در کنار آن، از طراحی چشمگیر الهام گرفته از یکپارچه‌سازی با دریچه‌های هوا بهره می‌برد. روی شیشه‌ی عقب و تصویری از Aggression که یادآور دهه 1970 است.

،یبی از قدرت و نوآوری فوق العاده در عملکرد با احساس خالص، مواد مجلل و ساخت سفارشی، نمونه ای خیره کننده از یک دستگاه فوق العاده انحصاری لو، بریت،ایی با کارایی بالا است که تنها 110 دستگاه از آن ساخته خواهد شد و 110 سالگی استون مارتین را جشن می گیرد. به تازگی توسط گروه خودروسازی انحصاری در اشبرن، ویرجینیا به مشتری تحویل داده شد.

نمای بیرونی استون مارتین والور که با رنگ عمیق بنفش طوف، به پایان رسیده، دوز اضافی از فاکتورهای چشم نواز را با لهجه های طلایی روشن اضافه می کند. وقتی کاپوت را باز می کنید، موتور 5.2 لیتری V12 توربوشارژ دوقلو نمایان می شود، قلب هیولا. با این حال، ظرافت خیره کننده Valour در داخل نیز ادامه دارد، جایی که فیبر کربن در معرض عملکرد را با چرم سفید آرامش‌بخش و روکش‌های بافته شده نفیس ،یب می‌کند.

جزئیات کوچک نشان‌دهنده سطح باورن،ی مهارت در خلق این شاهکار سفارشی است، مانند لهجه‌های چرمی بنفش در داخل که بازتاب بیرونی است و چرخ‌های برنزی که نوستالژی را تداعی می‌کنند. با تنها 110 نمونه از استون مارتین والور ساخته شده، این نمونه خیره کننده در حال حاضر به ،وان یکی از متمایزترین نمونه ها متمایز شده است و اگر جلوه های مورد علاقه خودروهای با عملکرد بالا جای خود را به آینده بدهد، این خودرو نشان می دهد که استون مارتین خداحافظی کرده است. به محترمانه ترین و قابل تحسین ترین شکل ممکن. .

منبع تصویر: مجموعه خودروهای انحصاری

منبع: https://news.dupontregistry.com/aston-martin/exclusive-automotive-aston-martin-valour/