ساخت لامبورگینی مورسیلاگو لوله‌ای رویایی خود را با این آشغال‌ها شروع کنید

Start Your Pipe Dream Lamborghini Murcielago Build With This Pile Of Trash

مجموعه اقلام به تصویر کشیده شده از دو پرچمدار سنت آگاتا سرچشمه می گیرد، البته حاوی تعداد زیادی قطعات آسیب دیده و گم شده است.

    ساخت لامبورگینی مورسیلاگو لوله‌ای رویایی خود را با این ،‌ها شروع کنید

  • بقایای دو لامبورگینی مورسیلاگوس در eBay به حراج گذاشته می شود.
  • به نظر می رسد که سوپراسپرت ها قابل تعمیر نیستند و تنها چند قطعه قابل تشخیص هستند.
  • پشته قطعات در آلمان واقع شده است اما می توان آن را به سراسر جهان ارسال کرد.

قطعات سوپراسپرت معمولاً گران هستند و به سختی به دست می‌آیند، که به نمونه‌های ،اب شده با اجزای قابل نجات ارزش می‌افزاید. چیزی که ممکن است شبیه یک انبوه ، به نظر برسد، در واقع بقایای نه یک، بلکه دو واحد لامبورگینی مورسیلاگو است که در حال حاضر در eBay به فروش می رسد.

با توجه به لیست، قطعات از یک LP 580 (زرد) که قبلا فیس لیفت شده بود و یک LP 640 (سفید) مدرن تر می آیند. در هر دو مورد، موتورها و گیرب،‌های V12 لامبورگینی همچنان روی شاسی نصب شده‌اند، اگرچه تعداد نامشخصی از قطعات گم شده‌اند.

بیشتر: فروش قطعات مک لارن F1 GTR

در تصاویر مشخص است که این دو سوپراسپرت دچار تصادفات شدیدی شده اند که منجر به آسیب های جبران ناپذیری به بدنه و ساختار آنها شده است. با وجود نداشتن تمام پانل‌های بدنه، به نظر می‌رسد Murcielago زرد در وضعیت بهتری نسبت به مدل سفیدی که نصف شده بود، باشد.

تنها قطعاتی که ظاهر اصلی خود را حفظ کرده‌اند، رینگ‌های آلیاژی پنج پره متمایز، مجموعه درب انتحاری و بخشی از داشبورد هستند. علاوه بر این، یک سکشنال سفید Murcielago در جلو وجود دارد، اگرچه گلگیرهای آن ، خورده است و سپر، کاپوت و چراغ های جلو را ندارد.

مجموعه فوق‌العاده قطعات توسط «sportcarsparts-s،p» در مونیخ آلمان فروخته می‌شود و برای ارسال به سراسر جهان در دسترس است. در زمان نگارش این مقاله، تنها چند ساعت مانده به پایان حراج، بالاترین پیشنهاد در eBay 10250 یورو یا حدود 11030 دلار است.

یک پیشنهاد پنج رقمی نشان می دهد که ممکن است فردی پتانسیل سود را ببیند. صرف نظر از این، برنده مناقصه باید تلاش قابل توجهی برای شناسایی و نجات بخش هایی که ارزش ذخیره ، دارند انجام دهد. از طرف دیگر، Murcielagos کتک خورده را می توان به ،وان یک اثر هنری مورد استفاده قرار داد، اگرچه این شک وجود دارد که ،ی بخواهد چنین صفحه نمایش غم انگیزی را در اتاق نشیمن خود داشته باشد.

اگرچه لامبورگینی مورسیلاگو در سال 2001 عرضه شد، اما همچنان یک پیشگام است. پمپاژ یک ماشین رویایی برای بسیاری از دوستداران بنزین. این مدل پرچمدار Sant'Agata در دهه 2000 به یک موتور V12 مجهز بود که 572 ، بخار (427 کیلووات / 580 ، بخار) در شکل اصلی خود، 631 ، بخار (471 کیلووات / 640 ، بخار) در نسخه فیس لیفت شده و تا 661 ، بخار تولید می کرد. ، بخار ، بخار (493 کیلووات / 670 ، بخار) در SuperVeloce.

    ساخت لامبورگینی مورسیلاگو لوله‌ای رویایی خود را با این ،‌ها شروع کنید

منبع: https://www.carscoops.com/2024/05/s،-your-pipe-dream-lamborghini-murcielago-build-with-this-pile-of-trash/