(واقعا) شارژ از راه دور: اشکودا الکتریک در مقابل صحرا

(واقعا) شارژ از راه دور: اشکودا الکتریک در مقابل صحرا

من گمان می‌کنم که مک،ک‌های آن قبلاً هرگز با خودروی برقی برخورد نکرده‌اند، بنابراین وقتی از مسیر بیاب، که به کمپ منتهی می‌شود، می‌روم مراقب هستم. با این حال، Enyaq دارای سیستم چهار چرخ متحرک است و حیف است از آن استفاده نکنید. اگرچه این به هیچ وجه یک وسیله نقلیه آفرود نیست، اما به راحتی با شن و ماسه روان برخورد می کند.

با پایین آمدن خورشید در آسمان و کاهش دما سریعتر از شارژ در کوپه ،اق، به کمپ رسیدم. آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست: چادر من یک تخت، توالت و برق من، دارد. با این حال، با قطعی برق به اندازه‌ای شدید که شارژ لپ‌تاپ را دشوار می‌کند، متوجه می‌شوید که زیرساخت‌ها توانایی کار با خودروهای الکتریکی را ندارند.

میزبانان بربر ما تاگین و همچنین نان پخته شده روی آتش کمپ را سرو می کنند. با این حال، این یک سنت قدیمی است، زیرا آنها از چراغ قوه تلفن خود برای بررسی زمان آماده شدن نان استفاده می کنند. آیا فناوری مدرن از سبک زندگی باست، سود می برد؟ یک استعاره EV در جایی وجود دارد. اما این روز طول، است و من می خواهم برای طلوع خورشید در صحرا زود بیدار شوم.

پس از این مرحله هیچ شارژی از خودروی برقی وجود ندارد

شروع زودهنگام ارزش آن را دارد، هم برای طلوع خیره کننده خورشید و هم ظاهر قطار شتری که بربرها آورده بودند. شترها به دلیل کارایی خود مشهور هستند، زیرا می توانند صدها لیتر آب را در عرض چند دقیقه مصرف کنند و سپس بیش از یک هفته بدون نوشیدن بمانند. شارژ سریع و کارایی باورن،ی؟ استعاره جاه طلبانه دیگری از خودروی الکتریکی در جایی وجود دارد.

من با کمتر از 50 درصد شارژ باقی مانده به صحرا رسیدم، اما اینجا جایی برای فشار دادن نیست. وقتی می توانم از ،ار السبای و محمد دیدن کنم چرا باید این کار را انجام دهم؟ دارای یک است، شنا، چای عالی مراکشی، وای فای رایگان – و یک جفت شارژر ماشین الکتریکی 22 کیلوواتی.

افشای کامل: شارژرها به دلیل Skoda UK هستند که آنها را در هتل صحرا نصب کرده اند تا این سفر را آسان تر کنند. اما به اعتبار صاحب هتل، او با این کار موافقت کرد و حدس زد که ممکن است در آینده امتیاز Tripadvisor او را افزایش دهد.

منبع: https://www.autocar.co.uk/car-news/features/really-remote-charging-electric-skoda-vs-sahar،