ریماک در توسعه و تولید باتری برای خودروهای برقی BMW شرکت خواهد کرد

ریماک در توسعه و تولید باتری برای خودروهای برقی BMW شرکت خواهد کرد

گروه BMW و Rimac Technology بر سر یک همکاری طول، مدت توافق ،د

نام: 2611-4_banner.jpg بازدید: 826 حجم: 121.8 کیلوبایت

9 آوریل 2024

مونیخ/زاگرب گروه BMW و Rimac Technology، مستقر در نزدیکی زاگرب، کرواسی، رسما یک همکاری طول، مدت را اعلام ،د.

هدف از این همکاری توسعه و تولید راه حل های نوآورانه در زمینه فناوری باتری های ولتاژ بالا برای وسایل نقلیه الکتریکی باطری منتخب است.

نقاط قوت و تجربه هر دو شرکت به نحوی پربار مکمل یکدیگر هستند. هدف استراتژی برق‌سازی گروه BMW تقویت موقعیت پیشرو خود در بخش حمل و نقل الکتریکی ممتاز است. حتی قبل از رسیدن به سال 2030، خودروهای برقی باتری دار بیش از نیمی از فروش جه، خودرو را تشکیل خواهند داد. گروه BMW تخصص باتری و سیستم محرک الکتریکی خود را که بیش از 15 سال به دست آورده است را به این شراکت ارائه می دهد.

به ،وان بخشی جدایی ناپذیر از گروه Rimac، Rimac Technology به ،وان یک تامین کننده سطح 1 متخصص در برق رس، در بخش خودرو برجسته است. مجموعه آن شامل بسته های باتری ولتاژ بالا، هاب های الکترونیکی و همچنین راه حل های الکترونیکی و نرم افزاری است. محصولات Rimac Technology برای ارائه فناوری پیشرفته با درجه بالایی از سفارشی سازی در داخل طراحی، مهندسی و تولید می شوند. مشارکت بلندمدت با گروه BMW نشان‌دهنده گذار فناوری ریماک از یک تامین‌کننده راه‌حل‌های تخصصی با کارایی بالا به یک تامین‌کننده با حجم بالا در سطح 1 است. با ادامه رشد ،ب و کار، از جمله افتتاح مجتمع ریماک، ریماک فناوری آماده ارائه پروژه هایی با بالاترین استانداردهای خودرویی است.

دو شریک جزئیات بیشتر در مورد شکل مشارکت استراتژیک و همچنین دامنه و محتوای آن را در مرحله بعدی منتشر خواهند کرد.

جدا از همکاری استراتژیک جدید، گروه BMW در حال آماده شدن برای اولین نسل ششم فناوری BMW eDrive است که یک جهش بزرگ دیگر را در تمام ویژگی‌های مرتبط با مشتری، مانند برد و زمان شارژ، ایجاد خواهد کرد.



منبع: https://bmwi.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2095961

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار