Need For Steed: 1 HP Police Chase Hay-Larious است

Need For Steed: 1 HP Police Chase Is Hay-Larious

پلیس سوار آلبوکرکی از دوستان چهارپای خود برای دستگیری یک سارق فروشگاهی استفاده کرد

    Need For Steed: 1 HP Police Chase Hay-Larious است

  • پلیس آلبوکرکی سوار بر ، مجبور شد مظنونی را که ظاهراً از یک سرقت از فروشگاه فرار کرده بود را تحت کنترل درآورد.
  • تنها ، بخار موجود پس از یک تعقیب و گریز کوتاه با موفقیت به پایان رسید.
  • یک Horsecam تمام تعامل شامل تلاش اولیه مرد برای استفاده از ترافیک برای فرار را ضبط کرد.

پلیس ، سواری در آلبوکرکی به تازگی یک مظنون به سرقت از فروشگاه را تعقیب کرده است. نه تنها به سرعت به آن مرد رسیدند، بلکه مرد را گرفتند و اصطلاحاً نعل ،ی به سمت او پرتاب ،د. او اکنون با اتهامات متعددی در خصوص اموال مسروقه به ارزش بیش از 200 دلار روبرو است.

ظاهراً این مرد 30 ساله کالایی را از یک فروشگاه محلی Walgreens سرقت کرده است. هنگامی که مقامات اطلاعاتی در مورد سرقت به دست آوردند، یک واحد سوار بر ، در نزدیکی آن قرار داشت. یک ویدیو نشان می دهد که یکی از سواران به محل حادثه می رسد و از یکی در محل می خواهد تا به مظنون اشاره کند.

بخو،د: قدرت ، چیست؟

هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، به نظر می رسد مظنون شروع به فرار از افسر می کند. پلیس خیالی چندین بار با مظنون تماس می گیرد تا بایستد و اعلام کند که در بازداشت است. تنها چیزی که مظنون می گوید این است: “من نبودم.” تعقیب و گریز تقریباً به اندازه ای است که می توان تصور کرد.

با وجود اینکه مظنون در ترافیک تصادف می کند، افسر در کمترین زمان خود را می گیرد. سپس، به نظر می رسد که مرد متوجه می شود که فقط یک افسر سوار بر ، او را تعقیب نمی کند، بلکه سه نفر هستند. مقامات این مرد را محاصره ،د و او را دستگیر ،د. مأموران او را به سرقت 230 دلار کالا از مغازه، فرار از پلیس پیاده و در اختیار داشتن لوازم مواد مخدر متهم ،د.

این حتی تنها خودروی تعقیب و گریز عابر پیاده پلیس آلبوکرکی نیست. در اکتبر 2023، گروهبان. مایک شرودر مجبور شد مردی را که به ،ی که در حال گشت زنی بود سیلی زده بود بازداشت و دستگیر کند. او به مظنونین احتمالی هشدار می دهد که “اگر بخواهید از دست ما فرار کنید، خسته به زندان خواهید رفت.”

افسران می گویند ، ها مزایای منحصر به فردی دارند. نه تنها به پلیس اجازه می دهد تا بالای جمعیت را ببیند، بلکه فضایی را ایجاد می کند که برخی از افراد جامعه می خواهند به آن نزدیک شوند و با آن تعامل داشته باشند.

اعتبار تصویر: APD

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/need-for-steed-1-hp-police-chase-is-hay-larious/