Rowan Atkinson Lexus LFA برای فروش

PistonHeads

آیا ابرخودروی متعلق به افراد مشهور نمادین تر از مک لارن F1 روآن اتکینسون وجود دارد؟ بله، عشق عمومی و (بیشتر) نفرت جرمی کلار،ون با فورد GT او، 250 GTO که نیک میسون در اوا، دهه 1970 با کمتر از 40000 پوند ،ید، و JK تقریباً با هر ماشینی که زیر نور خورشید بود، وجود داشته است. اما هیچ ، واقعاً نتوانسته است مانند اتکینسون با اتومبیل فرمول 1 اثر خود را در میراث ماشین بگذارد.

البته این بیشتر به دلایل اشتباه است. او نه یک بار، بلکه دو بار با اتومبیل فرمول 1 خود تصادف کرده است، ابتدا با یک روور مترو در سال 1999 قبل از انجام یک سفر دراماتیک تر در حومه پیتربورو در سال 2011، که منجر به یک صورتحساب تعمیر تقریباً هفت عددی شد. عامل جدید بودن مستر بین که صاحب یکی از سریع ترین و گران ترین ماشین های روی کره زمین است، و می تو،د ببینید که چرا رو،مه ها در آن زمان بچه گربه داشتند. نکته مثبت، این واقعیت است که او به رانندگی منظم (و با اشتیاق آشکار) حتی زم، که ارزش‌ها شروع به افزایش ،د، ادامه داد، گواه این است که افسانه کمدی یک علاقه‌مند به بالاترین درجه است.

خودروی F1 اتکینسون در سال 2013 به قیمت 8000000 پوند برای فروش گذاشته شد که سود خوبی برای خودرویی بود که 41000 مایل روی آن طی کرده بود و در این روند با ش،ت منصفانه ای روبرو شد. سپس نه سال بعد – به گفته فروشنده ما – به واردات خودرویی که ما در اینجا داریم ادامه داد. از برخی جهات، شباهت های زیادی بین LFA و F1 وجود دارد. هر دو تا درجه n مهندسی شده اند: تویوتا سوپراسپرت خود را در معرض همان استرس و تست های اصلاحی قرار داد که با خودروهای سواری معمولی ل،وس انجام می داد، شبیه به وسواس گوردون موری در حفظ وزن. احتمالا تویوتا مک لارن F1 را به ،وان معیار LFA می دید.

شما متوجه خواهید شد که چه چیزی آنها را متمایز می کند، صرف نظر از تفاوت در محل قرارگیری موتور. اگرچه نام F1 برگرفته از ورزشی است که مک لارن در موارد متعددی بر آن تسلط داشته است، LFA مسلماً شباهت های زیادی با خودروهای فرمول 1 واقعی دارد. به طور خاص، موتور 4.8 لیتری V10 تنفس طبیعی، که اگرچه به طور مستقیم به مسابقات فرمول 1 تویوتا مربوط نمی شود (کاملاً ،)، تویوتا سیستم اگزوز را طوری طراحی کرد که همان زوزه موتور فرمول 1 را ارائه کند، با کمک موتور 9000 که باعث سرگیجه می شود. دور در دقیقه خط قرمز

سپس مونوکوک سبک وزن ساخته شده از پلیمر تقویت شده با فیبر کربن (یا CFRP)، پانل های بدنه فیبر کربن و طراحی لغزنده با ضریب درگ 0.31 سی دی وجود دارد. LFA تماماً در مورد عصر فضا بود، اگرچه تا حدودی تحت الشعاع رکوردشکنی مداوم بوگاتی ویرون قرار گرفت. ناگفته نماند که نام ل،وس به ،وان یک برند پرفورمنس شناخته نشده است و در صورت جدید 340000 پوند قیمت دارد. البته از آن زمان ارزش آن اندکی افزایش یافته است.

خبر خوب این است که با گران ترین LFA فرمان راستی که با آن مواجه شده ایم فاصله زیادی دارد. این مدل به بلندی اتومبیل F1 اتکینسون نیست که فقط 3000 مایل در ساعت مسافت دارد. این خودرو در ابتدا در سال 2012 در ژاپن ثبت شد و یک دهه بعد به بریت،ا صادر شد و به نظر می رسد توسط یک بازیگر ،یداری شده است. فروشنده اشاره می کند که سابقه خدمات از زمان آن در ژاپن وجود دارد و از زم، که به بریت،ا آمده است، دو بار توسط یک فروشنده LFA نامزد شده توسط Lexus دیده شده است. همه شما برای 874995 پوند. این هفت رقمی نیست که در برخی خودروها دیده‌ایم، که با توجه به منشأ آن شگفت‌انگیزتر است. تصور اینکه بسیاری از ،یداران (در صورت وجود) این ،یب رنگ داخلی را انتخاب کنند، سخت است که این امر را حتی نادرتر می کند – چه خوب و چه بد.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 5

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48390

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار