تمام ویدیوهای Ken Block Gymkhana را در این مجموعه عظیم 2 ساعته تماشا کنید

تمام ویدیوهای Ken Block Gymkhana را در این مجموعه عظیم 2 ساعته تماشا کنید

3 آوریل به طور غیر رسمی به ،وان روز کن بلاک نامگذاری شد که به افتخار شماره 43 که او در طول دوران مسابقه‌ای خود به همراه داشت نامگذاری شد. برای جشن گرفتن، کانال یوتیوب Hoonigan بزرگترین ویدیوی Ken Block Gymkhana را بارگذاری کرد. این فیلم جدید نیست، بلکه تلفیقی از تمام ویدیوهای Gymkhana در این مجموعه است که طی دو ساعت اکشن ت،یب کننده فریم بدون وقفه به هم متصل شده است. و کاملاً با شکوه است.

احتمالاً بیشتر یا همه این ویدیوها را قبلاً دیده اید. مرتب ، آنها به ترتیب زم، برای یک قطعه تلفیقی بزرگ مطمئناً راحت است، اما در اینجا مقداری سازگاری رضایت‌بخش نیز وجود دارد. اولین ویدیوی Gymkhana Practice در سال 2008 در یوتیوب ظاهر شد، در سال های اولیه این پلتفرم و مدت ها قبل از ایجاد کانال Hoonigan. DC S،es، شرکتی که Block یکی از بنیانگذاران آن بود، میزبان چندین بخش دیگر بود و هنوز هم می تو،د آنها را در کانال امروز پیدا کنید. اما داشتن همه اینها در زیر خانه هونیگان به نظر کاملاً من، است.

بنابراین خود را در 16 سال دریفت، دونات، چرخش، پرش، نزدیکی از دست دادن، نزدیکی تصادف، و صدای شکنجه ،تیک ها تا نابودی غوطه ور کنید. دو نسل از سوبارو WRX، چندین نسخه از فورد فیستا، هر دو نسخه از Hoonicorn دیوانه، فو، RS RX، اولین اسکورت کوزوورث بلاک، Hoonitruck و جدیدترین مدل آن، آئودی S1 E- را خواهید دید. ترون هونیترون. نمایشگاه های او در سراسر جهان گسترش یافته است و صدها میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورده و در عین حال بر نسلی از مسابقات اتومبی،، تأثیر گذاشته است. همه چیز با یک جلسه آزمایش ساده در یک WRX 2006 در یک پایگاه نظامی از کار افتاده در کالیفرنیا آغاز شد.

شایان ذکر است که ویدئوی تلفیقی تمامی اجراهای رسمی Gymkhana از جمله صعود به تپه Climbkhana را نشان می دهد. اما Block's را پیدا نخواهید کرد حدا،ر سرعت، بیشینه سرعت ظاهر به دلایل واضح. همچنین موارد اضافی مانند Gymkhana 2.1 عجیب و غریب فیلم‌برداری شده با راب دیردک را پیدا نمی‌کنید، اما این ویدیو شامل Footkhana است – رقابتی سرگرم‌کننده بین Block و ستاره فوتبال نیمار جونیور. که ممکن است از دست داده باشید.

آیا ماجراجویی Gymkhana خاصی وجود دارد که بیشتر برای شما متمایز باشد؟ به نظرات توجه کنید و لحظات تعطیلی مورد علاقه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: https://www.motor1.com/news/715017/ken-block-gymkhana-video-compilation/