پورشه 718 کیمن یک ماشین دریفت شگفت‌آور عالی است

وقتی به تازگی قهرم، فرمول دریفت را برده اید چه کار می کنید؟ ظاهرا پورشه ب، چلسی دنووا، قهرمان فعلی FD، به تازگی یک 718 کیمن S را ،ید تا به یک ماشین دریفت تبدیل شود، و این یکی از جالب‌ترین چیزهایی است که در یک دقیقه دیده‌ایم. این پورشه موتور وسط ممکن است یک خودروی دریفت غیرمنتظره به نظر برسد، اما با برخی تغییرات و دست های سریع DeNofa، بسیار خوب عمل می کند.

DeNofa جزئیات طراحی را در کانال یوتیوب خود ارائه می دهد که بسیار عالی است. با کمال تعجب، کیمن برای تبدیل به قایق خانگی من، است. DeNofa توانست هندسه تعلیق عقب را حفظ کند و به سادگی بازوهای جدیدی را نصب کند که امکان تنظیم بیشتر مرکز رول و ضد اسکوات را فراهم می کند و بوش های ،تیکی موجود برای اتصالات سجاف را حذف می کند.

پس از انداختن گیرب،، DeNofa یک کلاچ قوی‌تر نصب کرد، دنده‌های دوم، سوم و چهارم را تقویت کرد و دیفرانسیل را جوش داد، همه اینها به طرز شگفت‌آوری ساده بودند. او استفاده از کیمن را با یک موتور چهار تخته توربوشارژ به جای یک دستگاه تنفس طبیعی فلت شش برای پتانسیل قدرت عظیم موتور تقویت شده انتخاب کرد. در حال حاضر، آنها با قدرت حدود 400 ، بخار نسبت به مدل 350 کار می کنند، اما هدف نزدیک شدن به 600 است. این باید به یک اگزوز جدید که قبلاً در ماشین نصب شده است، و یک توربوشارژر جدید نیاز داشته باشد.

این یک خودروی فرمول دریفت نخواهد بود، بنابراین DeNofa در تلاش است تا جایی که ممکن است قطعات پورشه را حفظ کند. به غیر از رول کیج، صندلی ها، کمربندها و البته ترمز دستی هیدرولیک، فضای داخلی نیز دست نخورده باقی مانده است. احتمالاً رادیاتورهای کوچک جلوی چرخ‌های جلو را حذف می‌کند تا واحد بزرگ‌تری را با زاویه در صندوق عقب نصب کند. نه 911 GT3 RS جدید. این برای این است که خنک کننده کمتر در معرض ضربه قرار گیرد. DeNofa فرض می کند که به ارتقاء خنک کننده نیز نیاز دارد.

بحث الکترونیک هم مطرح بود. در هر خودروی مدرنی، همه سیستم ها با یکدیگر صحبت می کنند و وقتی با یکی شروع می کنید، بقیه از کار می افتند. DeNofa وارد جزئیات نشده است، اما برای استفاده از آن برای این منظور، “باز ، قفل” ماشین کار زیادی لازم بود.

ما از دیدن این ساخت هیجان زده هستیم. DeNofa در اینجا به تمام جنبه‌های خودرو می‌پردازد، و چیزهای بیشتری فراتر از ع،‌های کناری جالب خودرو وجود دارد. با وجود این، ما خوشحالیم که فیلم دریفت را بارها و بارها تماشا می کنیم.



منبع: https://www.motor1.com/news/714528/porsche-718-cayman-drift-car/