مشخصات، قیمت، عکس و بررسی دوج دمون

logo

در حالی که دوج در راه ساخت ماشین های عضل، جدی بود، آنها یک گام فراتر رفتند و یک ماشین عضل، ساختند که در تاریخ ماندگار شد. مشخصات Dodge Demon با الهام از چلنجر Hellcat نمادین، مشخصات یک ابرخودروی رکورد شکن است. Demon SRT یک لحظه غرورآفرین برای صنعت خودروی آمریکا است زیرا یکی از سریع‌ترین، قدرتمندترین و خیره‌کننده‌ترین خودروهایی است که تاکنون از یک برند آمریکایی تولید شده است. ناگفته نماند، این یکی از کمیاب ترین خودروهای پرفورمنس آمریکایی نیز هست. تعداد 3300 دستگاه Dodge Demon است که تاکنون ساخته شده است، و با ظاهر و عملکرد خیره کننده آنها، کمیاب بودن آنها آنها را به ماشینی کاملاً مطلوب تبدیل می کند.

سوالات رایج

قیمت Dodge Demon 2023 چقدر است؟

زم، که Dodge Demon 2018 عرضه شد، قیمت اولیه حدود 84995 دلار داشت.

کدام سریعتر است، Hellcat یا Demon؟

هر دو ماشین فوق العاده سریع هستند، اما شیطان سریعتر از Hellcat است.

آیا خیابان دوج دمون قانونی است؟

اگرچه ممکن است برای نوارهای درگ طراحی شده باشد، اما Dodge Demon قانونی است. فقط سعی نکنید در خیابان های خیس با ،تیک های رادیال درگ رانندگی کنید.

حدا،ر سرعت شیطان چقدر است؟

حدا،ر سرعت Dodge Demon 211227 مایل در ساعت است، اما Challenger SRT Demon 170 حدا،ر سرعت 215 مایل در ساعت را دارد.

سرعت Dodge Demon چقدر است؟

Dodge Demon به دلیل شتابش معروف است. مدل 2018 می تواند شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را تنها در 2.3 ث،ه طی کند و می تواند یک چهارم مایل را در کمتر از 9.65 ث،ه طی کند.

تنها با نگاهی به دوج دیمون، هیچ شکی وجود ندارد که این خودرو عملکرد شگفت انگیزی است. ورودی‌های عظیم، نسبت‌های ک،یک و حالت تهاجمی آن جایی برای استدلال نمی‌گذارد که از نظر سرعت، وسیله نقلیه بسیار خطرناکی است. نتیجه برخورد با دوج دیمون در یک خط مستقیم چیزی است که هرگز نباید دست کم گرفت زیرا یکی از معدود خودروهایی در جهان است که می تواند یک چهارم مایل را در کمتر از ده ث،ه طی کند و این خودرو نمونه ای از آن است. وقتی ظواهر فریبنده نیست از بدیهی ترین چیز شروع کنیم: ماشین بسیار جاداری است. در را باز کنید و یک مهار 4 نقطه ای برای صندلی راننده پیدا خواهید کرد.

قیمت شیطان دوج

اکنون به هیجان انگیزترین مشخصات Dodge Challenger Demon رسیده ایم. روی کاغذ، Dodge Demon 84995 دلار قیمت دارد. اگر صندلی مسافر را می خواهید، 1 دلار است. هزینه صندلی های عقب 1 دلار است. فرش برای صندوق عقب 1 دلار است. جعبه شیطان نیز 1 دلار است. پکیج لو، شامل فرمان گرم کن و صندلی های چرمی گرم شونده و خنک شونده با قیمت 1500 دلار است. سیستم 18 بلندگو Harmon/Kardon 995 دلار قیمت دارد و ،انه ترین قیمت برای سانروف 4995 دلار است. چیزی که رایگان است یک روز آموزش رانندگی در مدرسه مسابقه باب بوندورانت است. فروشندگان به دلیل تولید محدود آنها را علامت گذاری می کنند، اما دوج تاریخ تولید را برای هر دلار فروخته شده در هزینه فاکتور به عقب می اندازد.

2020 04 Dodge Demon 3
2020 04 Dodge Demon 2
2020 04 Dodge Demon 1

مشخصات دوج دمون

دوج برای ساخت سریع ترین خودروی تولیدی جهان با محصولی جدید شروع به کار کرد. این توربوشارژر غول پیکر در حال حاضر 2.7 لیتر حجم دارد و توسط یک این،و، با انفجار هوای خنک از تهویه مطبوع خنک می شود. این باعث می شود که افزایش در هنگام راه اندازی به 14.7 پوند برسد. این خودرو که اولین خودروی تولیدی مجهز به ترمز متقاطع است، به شیطان اجازه می‌دهد تا یک چرخ را در خط شروع بکشد.

رکوردشکنی دوج دیمون مسافت یک چهارم مایل را در 9.65 ث،ه با سرعت 140 مایل در ساعت طی می کند، به همین دلیل است که از مسابقات NHRA منع شده است – زیرا فاقد رول کیج است. دو ،تیک جلو برای مسافت 2.92 فوت در هوا به ثبت رکوردهای جه، گینس رسیده اند. در مورد سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت دوج دمون، 840 ، بخار قدرت و 770 پوند فوت گشتاور آن شما را در 2.3 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت می رساند. تنها 3000 خودرو برای ایالات متحده و 300 خودرو برای کانادا ساخته خواهد شد که به ویژه با توجه به قیمت Dodge Challenger Demon، خودروی عضل، را به یک کالای داغ تبدیل می کند.

شماره های تولید دوج دمون:
3000 بازار ایالات متحده و 300 کانادا = 3300 کل Dodge Demon

بررسی دوج دمون

اگر به دنبال یک ماشین عضل، واقعی هستید، Dodge Demon ماشین من،ی برای مسابقات درگ است. صدای بلند است و سواری سخت است. تجملات کمیاب هستند اما قدرت اینطور نیست. Demon Challenger که در کنار Challenger HellCat توسعه یافته است، تا زم، که از حالت مسابقه خارج شوید، همچنان کمی شهرت خیاب، را حفظ کرده است. کمک فنرهای تطبیقی ​​با ،تیک‌هایی با عرض 12 اینچ در همه گوشه‌ها ،بندگی عالی را فراهم می‌کنند. فنرها حدود 30 درصد نرمتر از HellCat هستند که به مسابقه کمک می کند. همچنین این امکان را به خودرو می دهد تا سفری راحت در بزرگراه داشته باشد.

خیلی راحت به حالت یدک کش تبدیل می شود، مثل بررسی یک ماشین کاملاً متفاوت است. تعویض ،تیک های جلو با ،تیک های نازک اختیاری، انتقال وزن را فورا بهبود می بخشد. شما نمی خواهید آن را در خیابان اجرا کنید، زیرا باران و گوشه ها بدترین دشمن شما خواهند بود. بهترین بخش بررسی، توانایی سفارشی ، مشخصات سیستم تعلیق، فرمان، تعویض دنده و حتی روشنایی محیط است. همه بدون اینکه دست شما ،یف شود.

هر Dodge Demon برای فروش دارای دو کلید است. سوئیچ مشکی قدرت را به 500 ، بخار محدود می کند، در حالی که سوئیچ قرمز 840 ، بخار را هنگام کار با سوخت مسابقه باز می کند. این یک زمان ثابت 9 ث،ه در ربع مایل ایجاد می کند و آن را به اولین خودروی تولیدی تبدیل می کند که توسط NHRA ممنوع شده است. خودروهایی که سریعتر از 10 ث،ه حرکت می کنند نیاز به رول کیج کامل و سایر تج،ات ایمنی دارند.

2020 04 Dodge Demon 7
Dodge Challenger SRT Demon مدل 2018 از یک موتور 6.2 لیتری HEMI® Demon V-8 استفاده می کند.

موتور شیطان دوج

بین گلگیرهای جلویی ، شده، قدرتمندترین موتور V8 تولید شده تا کنون قرار دارد. مهندسان موتور 6.2 لیتری V8 هل کت را گرفتند و آن را به یک سوپرشارژر 2.8 لیتری مجهز ،د. توسط یک خط سوخت 1 اینچی که روی سر دوش جریان دارد تغذیه می شود. قدرت کامل توسط برنامه نویسی که در جعبه دمون می آید، جعبه 1 دلاری چیزهایی است که شما را برای مسابقه آماده می کند، دسترسی پیدا می کند. این قفل توانایی دویدن با سوخت مسابقه را باز می کند، اولین مورد برای یک خودروی تولیدی. قیمت پایه 6.2 لیتری Dodge Demon 14995 دلار است. این موتور پایه Hellcat با قدرت 707 ، بخار را برای شما به ارمغان می آورد. رساندن آن به 840 ، بخار با یک کشنده کوچکتر و تنظیم موتور باید نسبتاً آسان باشد.

،ید موتور 807 ، بخار Demon Crate

Dodge Demon افزایش را روی 14.5 psi یا 1 bar در هنگام راه اندازی تنظیم می کند. ورودی می تواند 1150 فوت مکعب هوا را در هر دقیقه استنشاق کند. با این حال، سوپرشارژر دوج دمون تنها آغازی است که آن را به یک خودروی قدرتمند تبدیل می کند. میل لنگ، پیستون ها و میله ها همگی ماشین کاری شده اند و ذخایر روغن داخل بلوک 50 درصد روغن را به سمت نازل های پیستون می ریزد. این نازل ها ،مت زیرین پیستون ها را هدف قرار می دهند و برای هیولاهای بار خنک کننده فراهم می کنند. هر بلوک با صفحات گشتاور خسته شده است تا اطمینان حاصل شود که هر زاویه زم، که سرها در جای خود قرار دارند درست است. جت ها نیز برای خنک ، فنرهای سوپاپ اضافه شدند که به مشخصات موتور دیمون اجازه می دهد به 6500 دور در دقیقه برسد.

انتقال شیطان دوج

تنها جعبه دنده ارائه شده 8 سرعته اتوماتیک 8HP90 است. به این ترتیب، برای تطبیق با Dodge Demon، به چندین پیشرفت منحصر به فرد نیاز داشت. مبدل گشتاور خاص با استال بالا برای یک چهارم مایل آ، توسعه داده شد. توسط یک ترمز قفل داخلی 1 مهار می شودخیابان برع،. این عمل آنی باعث می شود موتور تحت بار بچرخد. این کار از طریق جرقه زنی هر سیلندر دیگر تقویت می شود تا زم، که آمار شیطان را منتشر کنید. پس از چرخش، تعویض دنده فقط 400 میلی ث،ه طول می کشد و شما هر یک از آنها را احساس خواهید کرد.

بسیاری از «کارشناسان خودرو» از نبود گیرب، دستی گلایه داشتند. یک گیرب، چوبی نمی تواند قدرتی به این بزرگی را بدون نیاز به بازسازی هر چند ماه یکبار تحمل کند. فضای داخلی قدرتمند و ویژگی‌های بی‌نظیر گیرب، Dodge Demon، آن را به گزینه‌ای عالی برای ارزیابی‌کنندگان آسایش و رقبای کمتری که به دنبال گیرب، کامل هستند تبدیل می‌کند.

2020 04 Dodge Demon 8
Dodge Challenger SRT Demon 2018 دارای چرخ‌های آلومینیومی سبک وزن 18×11 اینچی Hole-S،t است.

ترمزهای شیطان را دوج کنید

اگر نتو،د توقف کنید، رانندگی سریع جالب نخواهد بود، بنابراین دوج اطمینان حاصل کرد که ترمزهای Demon به اندازه موتور کارآمد هستند. در حالی که روتورها و کالیپرها شبیه به Challenger Scat Pack هستند، آنها از Brembo خواستند تا حد امکان آنها را سبک کند. بنابراین قطر خود روتور از HellCat کمتر است، اما در هر گوشه با ،تیک هایی با عرض 12 اینچ نصب شده است. این به شیطان اجازه می دهد تا از 100-0 فقط در 96 فوت متوقف شود. این بهتر از هر وایبر است. شایان ذکر است که ،تیک های لاغر در هنگام توقف های وحشتناک ،بندگی کمی دارند. پس از پایان مسابقه، قبل از رفتن به خانه، چرخ‌های معمولی را دوباره روی آن قرار دهید.

طراحی 2020 04 Dodge Demon 1
Dodge Challenger SRT Demon 2018
2020 04 Dodge Demon 6
Dodge Challenger SRT Demon 2018
طراحی 2020 04 Dodge Demon 2
Dodge Challenger SRT Demon 2018

طرح دوج شیطان

ظاهر جدی تابعی از مشخصات مسابقه درگ Dodge Demon است. نورهای بالا به نفع هاله های اطراف ورودی موتور از بین رفته اند. بزرگ‌ترین اسکوپ کاپوت در هر خودروی تولیدی به هدایت هوای خنک به سوپرشارژر کمک می‌کند، و باور کنید وقتی می‌گوییم اسکوپ کاپوت فقط برای ظاهر نیست. این سوپرشارژر شگفت انگیز Dodge Demon برای انجام کارهایی که در خودرو انجام می دهد تا حد امکان به هوای خنک نیاز دارد. هر دهانه چرخ به روشی تقریباً کارتونی منبسط می شود تا تایرهای بزرگ را در خود جای دهد. از چراغ های داخلی، اسکوپ کاپوت و دریچه های گلگیر، 3 مسیر برای ورود هوای سرد به موتور وجود دارد. هر شیطان عریض و پایین است، با شعله های گلگیر برجسته و آیرودینامیک تهاجمی. یکی از ویژگی های طراحی که بسیاری در این ماشین عضل، به دنبال آن هستند، نشان Dodge Demon است. این نشان پس از چندین طرح زنده شد، اما محصول نهایی نمایش کاملی از قدرت این شیطان است.

2020 04 Dodge Demon 9
فضای داخلی Dodge Demon 2018

فضای داخلی Dodge Demon

از آنجا که به ،وان یک ماشین مسابقه طراحی شده بود، فضای داخلی Dodge Demon به ،وان Spartan توصیف می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، اگر هیچ یک از ارتقاها را انتخاب نکنید، شیطان شما با یک صندلی وارد می شود. دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی با سیستم صوتی اولیه است. هدف اصلی م،تور پیکربندی سیستم های تعلیق و عملکرد مختلف خودرو است. صندلی سرنشین و صندلی‌های عقب را می‌توان به قیمت 1 دلار در صورت درخواست اضافه کرد. کمتر، بیشتر است و امیدواریم خودروهای بیشتری از این طریق سفارش داده شوند.

مهندسان توانستند با حذف 216 پوند وزنه را کاهش دهند:

  • صندلی و کمربند ایمنی
  • 16- بلندگو و سیم
  • دکوراسیون پوشش عرشه
  • فرش تنه
  • روکش ،تیک زاپاس
  • عایق صدا و حرارت
  • ستون فرمان تلسکوپی کج
  • سنسورهای پارکینگ

وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، وزن دوج دیمون 4255 پوند است که به مشخصات دوج دیمون اجازه می‌دهد اولین خودروی تولیدی را نیز شامل شود. لازم به ذکر است که دوچرخه سواری در جاده های عمومی توصیه نمی شود.

2020 04 Dodge Demon 5
فضای داخلی Dodge Demon 2018

ویژگی های Dodge Demon Premium

Dodge Demon اولین خودروی تولیدی است که توسط NHRA ممنوع شده است. هر خودرویی که سرعت 9.99 یا بیشتر دارد، قبل از اینکه بتواند مسابقه دهد، نیاز به رول کیج، حلقه میل درایو، و برخی ارتقاء ایمنی دیگر دارد. جعبه شیطان فوق 1 دلار قیمت دارد، اما با چرخ ها و ،تیک های جلوی لاغر، اسلحه تصادف، وینچ، پایه جک و تیونر اکتان 103 وارد بازار می شود. هر ،مت با شماره VIN و نام شما حک می شود، بنابراین دلار اضافی ارزش آن را دارد. اولین خودروی تولیدی که مجهز به ترمز تعویض دنده است، این ویژگی سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد که یک چرخ را برای ع،برداری عالی بکشید.

دوج دیمون 170

در آ،ین سال تولید خود، Dodge Demon 170 جدید رونمایی شد و به راحتی چشمگیرترین نسخه ماشین عضل، آمریکایی تا به امروز است. با قدرتی بیشتر از همیشه و شتابی باورن،ی که رقیب ابرخودروهای برقی خواهد بود، Demon 170 یک معامله واقعی است. تنها 3300 نمونه از Demon 170 ساخته خواهد شد.


منبع: https://news.dupontregistry.com/dodge/dodge-challenger-srt-demon-price-specs-review/