پرفروش ترین خودروهای بریتانیا در سال 2024 تاکنون

پرفروش ترین خودروهای بریتانیا در سال 2024 تاکنون

بررسی نیسان جوک ما را بخو،د

5. آئودی A3 – 10493 دستگاه

آئودی A3 یکی از تنها چهار خودروی موجود در این لیست است که شاسی بلند نیست و در حال حاضر مانند سال 2023 از فول، واگن گلف خود فروش بیشتری دارد.

مطمئناً شایستگی جایگاهش در ده بالا را دارد، زیرا سواری راحت و کنترل بدنه خوب و همچنین فضای داخلی مجلل و جادار را ارائه می دهد. این واقعیت که نسبت به رقیب خود مرسدس بنز ک، A نیز ارزانتر است نیز به این موضوع کمک می کند.

بررسی Audi A3 Sportback ما را بخو،د

6. BMW 1 Series – 10406

ب‌ام‌و سری 1 از سال 2019 به شکل کنونی خود به فروش می‌رسد، اما همچنان یک انتخاب محبوب برای ،، است که خواهان یک هاچ‌بک شیک با فضای داخلی هوشمند و موتورهای مقرون‌به‌صرفه هستند.

هیچ BMW در سال گذشته در بین 10 خودرو برتر قرار نگرفت، اما آیا سری 1 می تواند امسال این وضعیت را تغییر دهد؟ قیمت این هاچ بک از 28740 پوند آغاز می شود و انتخابی از پیشرانه های بنزینی و دیزلی را ارائه می دهد که در راس آن ها M135i xDrive M-tuned قرار دارد.

بررسی BMW سری 1 ما را بخو،د

7. فول، واگن گلف – 10290 دستگاه

فول، واگن گلف دیگر مانند گذشته محبوب نیست، اما همچنان بهترین انتخاب برای رانندگ، است که به دنبال یک هاچ بک خانوادگی همه جانبه هستند.

مدل پریمیوم A3 آئودی در سال 2023 کمی محبوب‌تر بود، اما گلف احتمالاً امسال با ظهور فیس لیفت، GTI قدرتمندتر و مدل‌های هیب، متنوع‌تر، رونق زیادی خواهد یافت.

بررسی فول، واگن گلف ما را بخو،د

8. Mini 3dr/5dr – 10049 واحد

مینی هاچ بک علیرغم قدمتش هنوز یکی از محبوب ترین خودروها در بریت،ا است. سال گذشته، این خودرو پیش از رقبای کلیدی از جمله فول، واگن پولو و تویوتا یاریس به پایان رسید.

منبع: https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/best-selling-cars-uk