راننده تویوتا FJ کروزر در تصادف واژگونی ساحل وحشی در کویت بیرون رانده شد

راننده تویوتا FJ کروزر در تصادف واژگونی ساحل وحشی در کویت بیرون رانده شد

تویوتا FJ کروزر در حال غوطه ور شدن در دریا بود که راننده را با جراحات جزئی مواجه کرد اما آدرنالین شدیدی داشت.

  • این حادثه در ساحل ابوالحسنیه کویت رخ داد.
  • خودروی شاسی بلند تویوتا چندین بار واژگون شد و راننده به بیرون پرتاب شد.
  • با وجود شدت سقوط، راننده به طور معجزه آسایی زنده ماند و فقط جراحات جزئی دید.

یک مرد 34 ساله در کویت در یک تصادف باورن،ی تجربه نزدیک به مرگ را داشت که رانندگی بی احتیاطی او باعث شد تا 16 فوت بالاتر از آب های کم عمق یک ساحل شنی پرواز کند. تصادف هولناک تویوتا اف جی کروزر در دوربین ثبت شد و ثابت کرد که راننده خوش شانس است که زنده است.

این کلیپ کوتاه یک رزمناو FJ آبی و سفید را در حال رانندگی در ساحل ابوالحسنیه در کویت نشان می دهد. در ابتدا، SUV بسیار آرام در نزدیکی ساحل حرکت می کند و راننده به دلیل نامشخصی در را باز می کند. اندکی بعد، تویوتا در حال شتاب دیده می شود و چرخ های چپ آن در آب فرو می روند. پس از چند مانور، زمین شنی ناهموار باعث می شود تا خودرو هنگام حرکت به سمت دریا واژگون شود.

بیشتر: تصادف واژگونی لندکروز نشان می دهد که هنگام رانندگی در ساحل چه کاری را نباید انجام داد

لحظه WTF زم، اتفاق می‌افتد که راننده، که به وضوح کمربند ایمنی نبسته بود، هنگام پرتاب به هوا از خودرو به بیرون پرتاب می‌شود. نیروی گریز از مرکز آن را قبل از فرود بر روی آب در حدود 16 فوت (5 متر) به هوا می فرستد. پس از پاشش شدید، می‌تو،م راننده را ببینیم که لنگان لنگان به سمت ساحل می‌رود، که نشان می‌دهد او احتمالاً در نتیجه سقوط شدید در آب کم عمق مجروح شده است.

در حالی که راننده از این تصادف باورن،ی تنها با جراحات جزئی جان سالم به در برد، نمی توان همین را در مورد تویوتا FJ کروزر که در وضعیت بسیار بد رها شده بود، گفت. SUV قبل از اینکه به پهلو بنشیند دو بار چرخید و به بدنه خودرو آسیب جدی وارد کرد. با توجه به اینکه فضای داخلی به طور کامل در آب نمک غوطه ور بود، به احتمال زیاد این خودرو به ،وان خودروی حذفی در نظر گرفته شد.

به گزارش رو،مه ، تایمز، این خودروی چهار چرخ متحرک با رسیدن مقامات منطقه مبارک الکبیر به محل حادثه به داخل دریا کشیده شد. تویوتای بیچاره توسط آتش نش، کشف شد و سپس توسط پلیس توقیف شد.

علاوه بر ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی مختلف، ع، هایی از عواقب این حادثه نیز در اینترنت منتشر شد که میزان خسارت وارده به FJ Cruiser را فاش کرد. خوشبختانه در زمان حادثه ساحل نسبتا خالی بود و از عواقب جدی تری جلوگیری شد. تنها فردی که در آب بود، قبل از اینکه ماشین مسیر فرار خود را شروع کند، برای رهایی از خطر به تکاپو افتاد.

با فرض اینکه نفس راننده از سفر جان سالم به در برده است، امیدواریم که او درس خود را آموخته و از انجام چنین شیرین کاری های بی پروا در آینده اجتناب کند. اگرچه، ما به طور کامل نفس خود را حبس نخواهیم کرد.

    راننده تویوتا FJ کروزر در تصادف واژگونی ساحل وحشی در کویت بیرون رانده شد

مارک ماخول / یوتیوب



منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/toyota-fj-cruiser-driver-sent-flying-through-the-air-in-rollover-accident/