Alpina B7 Bi-Turbo | مشاهده کننده

PistonHeads

اکنون بیش از دو سال از انتشار اخباری مبنی بر ،ید بی‌ام‌و آلپینا می‌گذرد. این بدان م،است که اکنون کمتر از دو سال مانده است تا این معامله روی کاغذ به واقعیت تبدیل شود – از اول ژانویه 2026، آلپینا به طور کامل متعلق به BMW خواهد بود. خوب. بنابراین ماه های آینده ممکن است زم، باشد که بیشتر در مورد BMW-Alpina بشنویم. به بهترین ها امیدوار باشید و برای… نه کاملاً، درست است؟

مدت کوتاهی پس از اعلام، واقعیت مخمصه آلپینا مشخص شد: دیگر نمونه ای از B7 ارائه نخواهد کرد. همیشه یک محصول خاص است، بله، و بی‌ام‌و مطمئناً طراحی‌هایی را در مدل‌های آینده Alpina-fying Sevens به روش خود دارد، اما B7 همیشه برای سبک تیونینگ Buchloe من، بوده است. فراموش نکنید که پنج نسل متوالی و 35 سال از آن‌ها وجود داشت، جایی که BMW M نمی‌توانست تصمیم خود را بگیرد، زیرا رویکرد تمرکز بر لو، و راحتی آلپینا با سالن پرچم‌دار خود بسیار خوب عمل کرد. هیچ ، به B7 نیاز نداشت، اما افراد زیادی که آن را می خواستند وجود داشت. و من آنها را دوست دارم. این احساس همیشه این بود که این مشتریان احتمالاً پول زیادی را برای شراب های آلپینا نیز ،ج کرده اند.

آ،ین B7 Bi-Turbo که در سال 2016 عرضه شد و فقط به ،وان شاسی بلند G12 سری 7 (G11 طول استاندارد است) در دسترس بود، بسیار بزرگ بود. این خودرو از یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 به جای V12 بزرگتر در M760Li سود می برد (وزن کمتر در جلو، ببینید)، با موتور رقیب M5 600 ، بخار به لطف پیستون های جدید Mahle، توربو بزرگتر و قوی تر، بهتر است. نفس کشیدن و به زودی این یک ضربه مفید نسبت به موتور 444 ، بخاری استاندارد 750i است، مطمئناً. با طیف وسیعی از ارتقاهای شاسی انتخاب شده آلپینا – حالت + Comfort، سیستم تعلیق با وسواس بازنگری شده، چرخ‌های سبک‌تر، ترمزهای بهتر – چیزی که مشخص شد B7 نهایی یک پیشرو بهتر بود. اوباش هم، حداقل در اینجا، از آنجایی که بریت،ا xDrive 750s دریافت نکرد – بنابراین ماشین‌های ما دیفرانسیل عقب بودند. اتوکار مدل فیس لیفت شده را چند سال پیش به ،وان یک “ماشین درخشان” توصیف کرد، “بسیار سریع، اما بر اساس این شواهد، به طرز شگفت انگیزی با هم افزایی بین شاسی و پیشرانه که در بین این خودروها نادر است.” واقعا ستایش با،ت

اما شما آلپینا B7 های زیادی را نمی بینید. زیرا برای مبتدیان گران است و از آنجایی که B5 این کار را نزدیک انجام می دهد. تعداد بسیار کمی از مردم به آنچه علاوه بر سری 5 ارائه می شود نیاز دارند. به علاوه، خوب، چرا ،ی به اندازه کافی خوش شانس است که یک B7 را دور بیاندازد؟ چیزی شبیه آن نیست.

بنابراین این یک کشف واقعی است. با وجود شهرت و من، بودن آن برای مسافت پیموده شده حماسی، این نمونه 2016 – شماره 15، طبق پلاک نام، و خیلی خیلی زود – کمتر از 1300 مایل را طی کرده است. این بدان م،ی است که حتی در رنگ مشکی با چرم همسان کاملاً زیبا به نظر می رسد. اما در Alpina Green Metallic با چرم Canberra Beige Nappa، به علاوه چرخ های ک،یک 20 اینچی و نشان های طلایی، این یک شاهکار است. این مشخصات آلپینا است که همه می‌گویند اگر می‌توانستند به آن می‌رسیدند و تعداد کمی از آن‌ها به اندازه کافی شجاع هستند که با آن مق، کنند. از اینجا به نظر می رسد که این تصمیم بیش از حد لازم نتیجه داده است.

مایه شرمساری است که آنها نتوانستند از آلپینا بیشتر از پتانسیل خود استفاده کنند، اما چه فرصتی برای مالک بعدی. آنها واقعاً دیگر آنها را اینطور نمی کنند. آینده آلپینا در سایه BMW جالب است، اگرچه سخت است که مانند گذشته در مورد آن هیجان زده شویم. با نزدیک به یک سوم قیمت جدید B7، متولی بعدی احتمالاً از این علاقه بسیار راضی خواهد بود.

مشخصات | آلپینا B7 بی توربو

موتور: موتور 4395 سی سی توئین توربو V8
حرکت در: 8 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
قدرت (hp): 600@5750-6250 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 590@3000-5000 دور در دقیقه
mpg: 27.2 (NEDC ،یبی)
دی ا،ید کربن: 242 گرم در کیلومتر
سال ثبت نام: 2016
مایل ثبت شده: 1295
قیمت جدید: 126224 پوند
برای هر: 84950 پوند

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 10

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48366

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار