گزارش: BMW i4 در سال 2025 موتورها و/یا باتری ارتقا یافته دریافت خواهد کرد

گزارش: BMW i4 در سال 2025 موتورها و/یا باتری ارتقا یافته دریافت خواهد کرد

بی ام و با افزایش چرخه عمر کوپه سری 4، همین کار را با گرن کوپه انجام خواهد داد. نسخه های موتور احتراقی نه تنها LCI، بلکه i4 تمام الکتریکی را نیز دریافت خواهند کرد. این به روز رس، ماه ها تا رسمی شدن فاصله دارد زیرا انتظار می رود تولید در ماه جولای آغاز شود. با این حال، به نظر می رسد یک تغییر بزرگتر برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

به گفته یک منبع آگاه با دستور کار BMW، i4 دارای موتورها و/یا باتری های ارتقا یافته است. این ظاهراً در مورد خودروهای تولید شده از جولای 2025 اتفاق می افتد. به عبارت دیگر، این بررسی های سخت افزاری 12 ماه پس از بررسی طراحی برنامه ریزی شده برای LCI انجام خواهد شد. با این حال، i4 محدود به ایالات متحده با مشخصات فنی بهبود یافته تا نوامبر 2025 وارد تولید نخواهد شد.

ج، زم، عجیب به نظر می رسد زیرا فکر می کنیم ،ید یک BMW i4 LCI بلافاصله پس از عرضه آن اشتباه است، زیرا می د،م که خودروی بهتر 12 ماه دیگر باقی خواهد ماند. مگر اینکه ب ام و فیس لیفت مدل برقی را تا زم، که سخت افزار برای عرضه آماده شود به تاخیر بیاندازد. تا آنجا که می د،م، i4 در کنار سری 4 گرن کوپه امسال تغییراتی در سبک خود دریافت خواهد کرد.

با ورود Neue Kl،e در سال 2025، BMW می خواهد با افزایش کارایی، خودروهای الکتریکی مبتنی بر CLAR خود را رقابتی تر کند. در غیر این صورت، موج جدید خودروهای برقی فروش مدل‌های بدون آلایندگی را بر اساس پلت‌فرم‌های توسعه‌یافته برای خودروهای موتور احتراقی، خوار خواهد کرد. موتورها و/یا باتری های جدید احتمالاً برد BMW i4 را افزایش می دهند و ممکن است مقداری نیروی اضافی برای بوت شدن وجود داشته باشد.

در همین حال، LCI چراغ‌های جلوی LED ماتریس تطبیقی ​​جدید را که در سری 4 کوپه 2025 دیده می‌شود، ارائه خواهد کرد. هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا چراغ های عقب لیزری به 4 GC می آیند یا خیر، صحبت نمی کند. شبکه عمودی اندازه و شکل خود را حفظ می کند اما با الگوی متفاوت. فضای داخلی تا حد زیادی تغییر خواهد کرد اما در عوض با سیستم iDrive 8.5.

به گفته همین عضو پست بیمر با توجه به انجمن ها، G26 سری 4 Gran Coupe تا ژوئن 2028 در تولید باقی خواهد ماند. با توجه به اینکه Neue Kl،e تا آن زمان در نوسان کامل قرار خواهد گرفت، جایگزینی مستقیم برای CLAR بسیار بعید به نظر می رسد.

منبع: Beamer Post

منبع: https://www.bmwblog.com/2024/04/06/bmw-i4-upgraded-motors-battery-2025-report/