GK Cement ماهیندرا XUV700 و Scorpio N را به 65 فروشنده هدیه می دهد

جی کی سیمان 65 ماشین چهار چرخ متحرک ماهیندرا هدیه می دهد

ما شرکت‌های فناوری اطلاعات را دیده‌ایم که در فصل جشنواره به کارمندان خود ماشین و دوچرخه هدیه می‌دهند. کارفرمایان اغلب این هدایا را به خاطر تعهد و وفاداری آنها نسبت به شرکت به کارکنان می دهند. شرکت ها حتی برخی از کارمندان خود را با دادن چنین هدایایی می شناسند. اخیراً، تولیدکننده سیمان JK Cement نیز رویداد مشابهی را برگزار کرد که در آن 65 فروشنده با بهترین عملکرد خود را شناخت و خودروهای ماهیندرا XUV700 و Scorpio N را به آنها تقدیم کرد.

جی کی سیمان 65 ماشین چهار چرخ متحرک ماهیندرا هدیه می دهد
جی کی سیمان 65 ماشین چهار چرخ متحرک ماهیندرا هدیه می دهد

این شرکت خودروها را به نشانه قدرد، از عملکرد فوق‌العاده آن‌ها که منجر به رشد شرکت یا کمک به آن شد، ارائه کرد. تمام 65 خودرویی که به دلالان هدیه داده شده بودند، رنگ سفید داشتند. این خودروها به بهترین نمایندگی ها در سراسر کشور هدیه داده شدند و محدود به منطقه خاصی نبودند.

ماهیندرا XUV700 در حال حاضر مدل شاخصی است که توسط ماهیندرا در بازار هند به فروش می رسد. این همچنین پیشرفته‌ترین شاسی‌بلند از نظر فن‌آوری از تولیدکننده SUV هندی است.

ماهیندرا XUV700 را در سال 2021 روانه بازار کرد و از آن زمان تاکنون از نظر فروش عالی عمل کرده است. این اولین SUV در ک، خود بود که با سیستم کمک راننده سطح 2 عرضه شد. در واقع، این SUV ها بودند که روند ADAS را در این بخش آغاز ،د. چند سال پس از عرضه XUV700، ماهیندرا مدل کاملاً جدید Scorpio N را روانه بازار کرد. Scorpio اصلی متوقف نشد. در عوض نام آن را Scorpio Cl،ic گذاشتند.

از روی ع،، به نظر نمی رسد که جی کی سیمنت هیچ یک از آثار ک،یک عقرب را هدیه داده باشد. آنها فقط Scorpio N و XUV700s را هدیه دادند. Scorpio N همچنین در بازار به موفقیتی فوری دست یافت و در حال حاضر تنها SUV 7 نفره در بخش خود است که سیستم چهار چرخ متحرک را به ،وان آپشن ارائه می دهد. جزئیات مربوط به انواع خودروهای اعطایی به نمایندگی ها در اینجا ذکر نشده است.

این اولین بار نیست که گزارشی از این دست می بینیم. در سال 2017، Savjibhai D،lakia، تاجر الماس مستقر در سورات، صاحب شرکت Hare Krishna Exporters، 1200 دستگاه هاچ بک Datsun Redi-Go را به کارمندان خود هدیه داد. یک سال قبل، او حدود 1260 ماشین ماروتی و داتسون را به کارمندانش هدیه داده بود.

اگر به سال 2024 برسیم، یک شرکت فناوری اطلاعات مستقر در چنای داریم که 50 اتومبیل ماروتی را به ،وان قدرد، از وفاداری آنها به کارمندان خود هدیه داده است. همچنین شاهد بودیم که یک شرکت داروسازی مستقر در پانچکولا به من،ت دیوالی، 12 خودروی تاتا پانچ را به کارمندان خود عرضه کرد. مالک آنقدر از عملکرد و وفاداری کارمندان راضی بود که به کارمند دفتر یک ماشین هدیه داد.

گرفتن چنین هدایایی چیز جدیدی نیست. این فقط کارمندان نیستند که چنین هدایایی را دریافت می کنند. همچنین نمونه هایی از بازیگران و افراد مشهور بالیوودی داریم که پس از نمایش خوب فیلم در گیشه، هدایای گران قیمتی از تهیه کننده یک فیلم دریافت ،د.

یکی از بزرگ‌ترین نام‌های سینمای هند، آمیتاب باچان، پس از اتمام ساخت فیلم «اکلاویا» یک سدان لو، رو، رویس فانتوم به ،وان هدیه دریافت کرد. به همین ترتیب، پس از اینکه فیلم B،ol Bhulaiya 2 در سینماها به خوبی به نمایش درآمد، به کارتیک آریان، ابرخودروی سطح پایه مک لارن GT بوشان کومار داده شد.

The post سیمان جی کی به 65 نمایندگی ماهیندرا XUV700 و Scorpio N هدیه می دهد appeared first on Cartoq.

منبع: https://www.cartoq.com/jk-cement-gifts-mahindra-xuv700-scorpio-n-65-dealers-،n-gra،ude/